Missä voi harrastaa tyttöystävän kaa seksiä intissä?
Tyttöystävät/vaimothan saa tulla sinne vierailemaan silloin tällöin ja olis ihan kivaa harrastaa seksiä mutta ei tietenkää tupakavereiden edessä. Onko vessa ainoa vaihtoehto?
Kommentit (90)
Sotkun vessassa sitä tavattiin panna siviilejä, varusnaisia sitten milloin missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sotilaskodissa ole joku panohuone perhetapaamisia varten?
No ei todellakaan ole. Muistelet vankilaa.
Punkassa tietysti. Antaa se myös muillekkin, vaikka jälkiruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä nyt hyvänen aika sängyt tuvissa?
Eli siinä tupakavereiden edessä nussitaan tyttöystävän kaa? Ei kuulosta hyvältä...
No ei ole mikään pakko. Voi jättää nussimattakin. Joku tupakaverihan voi tulla tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siinä tupakavereiden edessä nussitaan tyttöystävän kaa? Ei kuulosta hyvältä...
No ei ole mikään pakko. Voi jättää nussimattakin. Joku tupakaverihan voi tulla tilalle.
No ei todellakaan joku juntti tule nussimaan mun tulevaa vaimoa
Kyllä se niin on että neljä viikkoa täytyy osata olla "heittämättä kermoja" likkakaveriin. Jos tähän ei pysty on armeijan keskeyttämisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että neljä viikkoa täytyy osata olla "heittämättä kermoja" likkakaveriin. Jos tähän ei pysty on armeijan keskeyttämisen paikka.
Miksi se ei vois vaa tulla lähimetsäön ja siellä hoidetaan hommat? Ei se ketää haittaa
Parempi harjoitella jo nyt pitkiä taukoja, nelikymppisenä avioseksiä saat ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi harjoitella jo nyt pitkiä taukoja, nelikymppisenä avioseksiä saat ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.
Mut mä oon 18v enkö 40. Mä tarviin seksiä ainaki kerran viikkoon koska olen nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun muijas on hyvännäkönen, niin voin käydä paukuttamassa sitä sillä aikaa, kun oot kineksessä.
Jospa se "muija" ei halua olla sinun kanssasi missään tekemisissä.
Luotan siihen ettei minun tyttöystäväni semmoisia tee. Hän on aivan ihana ihminen enkä oikeasti usko että jonku oudon jätkän kaa alkais ellei raiskattais
No sitten outo jätkä raiskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on jo moni juntti nussinut! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun muijas on hyvännäkönen, niin voin käydä paukuttamassa sitä sillä aikaa, kun oot kineksessä.
Jospa se "muija" ei halua olla sinun kanssasi missään tekemisissä.
Luotan siihen ettei minun tyttöystäväni semmoisia tee. Hän on aivan ihana ihminen enkä oikeasti usko että jonku oudon jätkän kaa alkais ellei raiskattais
No sitten outo jätkä raiskaa..
No sehän on rikos eikö nainen sitä halunnut joten ei tietenkään ole hönen vikansa ja suhde voi jatkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on jo moni juntti nussinut! 😂
Hän oli neitsyt kun tavattiin joten ei ole
Hieno tarina ja mahtaa olla aika yksinkertainen aviomies tulossa tälle vaimolle. Luulis ihmisen, joka on paikan päällä kasarmilla tuntevan sen paljon paremmin kuin joku mammapalsta 😅 Et jos vähän älykkyyttä, nokkeluutta, itsevarmuutta, kekseliäisyyttä yms siihen toimintaan. Ei jatkoon.