Missä voi harrastaa tyttöystävän kaa seksiä intissä?
Tyttöystävät/vaimothan saa tulla sinne vierailemaan silloin tällöin ja olis ihan kivaa harrastaa seksiä mutta ei tietenkää tupakavereiden edessä. Onko vessa ainoa vaihtoehto?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein karkkia ja otin autossa poskeen. Helpotti edes vähän pojan tuskia.
-tyttöystävä vuonna 2005
Miksi et antanut pojan panna ihan p*llua?[/quote
Kai siinä oli sitten liian iso kiinnijäämisen riski. En muista. Nyt jos olisin tuo tyttöystävä niin kyllä pantais :D
Minkä ikäinen muuten olet nyt? Vaikuttaa siltä että olet samaa ikäluokkaa kuin äitini (36). Tuntuu oudolta että hänkin varmaan kävi ”helpottamassa” isän tuskaa.
Äitisi on 36v?? Ja kyllä, olen samanikäinen.. huhhuh
On ja tosi hyvännäköinen vieläkin. Kelpaisi varmastikin vielä inttipojille jos kävisi kasarmilla.
Tuo se öiti tänne viikonlopuksi niin saat uuden sisaruksen
Kaksi kertaa vaimoa olen käyttänyt varuskunnassa asaitolla samassa kovaa kullia. On molemmilla kerralla kaksi nuortaiestä saaneet vaimon pillua.
Naisia on loppujen lopuksi niin pieni osuus varushenkilöistä ettei niitä kaikille sotapojille "riitä". Helpommin löytyy toisia sotapoikia joiden kanssa hommat hoituu, mm sotkun takana pusikossa (ei valoisaan vuodenaikaan), sotkun vessassa tai viime kädessä kasarmin siivouskomerossa.
Se on helppoa,sun pitää vaan antaa koko tuvan naida sun tyttöä, itse tein niin, oli kunnon joukko pano.
Leirillä Allanin vaimo Miranda oli samaan aikaan lähimetsässä telttailemassa. Sinne Allankin öisin katosi ja tuli aamulla vihellellen takaisin. Lienevät totopelit onnistuneet hyvin.
Asian sivu seuraavasti, olin Rovaniemellä suorittamassa varusmiespalvelustani -77. Iltalomapaikkana legendaariset "sotilaskodit" Sampo ja Vaskooli. Rovaniemellä oli useita oppilaitoksia joissa pohjoisen nuoret naiset opiskelivat joten ei tarvinnut kauan yksin huhuilla iltalomilla. Ikäni tulen muistamaan diskossa korvaani kuiskatut sanat " Minulla on paikka mihin panna jos sinulla on paikka minne mennä".
Sotkun takana tuli siinä sivu metsikössä naitua muijjaa takaapäin puuta vasten, että ku teki hyvää :)