Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voi harrastaa tyttöystävän kaa seksiä intissä?

Vierailija
30.08.2020 |

Tyttöystävät/vaimothan saa tulla sinne vierailemaan silloin tällöin ja olis ihan kivaa harrastaa seksiä mutta ei tietenkää tupakavereiden edessä. Onko vessa ainoa vaihtoehto?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein karkkia ja otin autossa poskeen. Helpotti edes vähän pojan tuskia.

-tyttöystävä vuonna 2005

Miksi et antanut pojan panna ihan p*llua?[/quote

Kai siinä oli sitten liian iso kiinnijäämisen riski. En muista. Nyt jos olisin tuo tyttöystävä niin kyllä pantais :D

Minkä ikäinen muuten olet nyt? Vaikuttaa siltä että olet samaa ikäluokkaa kuin äitini (36). Tuntuu oudolta että hänkin varmaan kävi ”helpottamassa” isän tuskaa.

Äitisi on 36v?? Ja kyllä, olen samanikäinen.. huhhuh

On ja tosi hyvännäköinen vieläkin. Kelpaisi varmastikin vielä inttipojille jos kävisi kasarmilla.

No joo kyllähän noille pojille tuntuis kelpaavan.  ;)

En ole intissä mutta silloin ku olin nii ois kyllä maitunu vaikka 36v pillu

Ai että vaikka. Kas kun ei jopa.

No ei se seksikäs 36v ees oo nii vanha edes silloin 19v. Oisin ihan mielellään pannu täysiä ja heittäny kermat syvölle sen pil luu

Vierailija
82/90 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein karkkia ja otin autossa poskeen. Helpotti edes vähän pojan tuskia.

-tyttöystävä vuonna 2005

Miksi et antanut pojan panna ihan p*llua?[/quote

Kai siinä oli sitten liian iso kiinnijäämisen riski. En muista. Nyt jos olisin tuo tyttöystävä niin kyllä pantais :D

Minkä ikäinen muuten olet nyt? Vaikuttaa siltä että olet samaa ikäluokkaa kuin äitini (36). Tuntuu oudolta että hänkin varmaan kävi ”helpottamassa” isän tuskaa.

Äitisi on 36v?? Ja kyllä, olen samanikäinen.. huhhuh

On ja tosi hyvännäköinen vieläkin. Kelpaisi varmastikin vielä inttipojille jos kävisi kasarmilla.

Tuo se öiti tänne viikonlopuksi niin saat uuden sisaruksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä

Vierailija
84/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vaimoa olen käyttänyt varuskunnassa asaitolla samassa kovaa kullia. On molemmilla kerralla kaksi nuortaiestä saaneet vaimon pillua.

Vierailija
85/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on loppujen lopuksi niin pieni osuus varushenkilöistä ettei niitä kaikille sotapojille "riitä". Helpommin löytyy toisia sotapoikia joiden kanssa hommat hoituu, mm sotkun takana pusikossa (ei valoisaan vuodenaikaan), sotkun vessassa tai viime kädessä kasarmin siivouskomerossa. 

Vierailija
86/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa,sun pitää vaan antaa koko tuvan naida sun tyttöä, itse tein niin, oli kunnon joukko pano.

Vierailija
87/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leirillä Allanin vaimo Miranda oli samaan aikaan lähimetsässä telttailemassa. Sinne Allankin öisin katosi ja tuli aamulla vihellellen takaisin. Lienevät totopelit onnistuneet hyvin.

Vierailija
88/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa parkkipaikalla.

Vierailija
89/90 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian sivu seuraavasti, olin Rovaniemellä suorittamassa varusmiespalvelustani  -77. Iltalomapaikkana legendaariset "sotilaskodit" Sampo ja Vaskooli. Rovaniemellä oli useita oppilaitoksia joissa pohjoisen nuoret naiset opiskelivat joten ei tarvinnut kauan yksin huhuilla iltalomilla. Ikäni tulen muistamaan diskossa korvaani kuiskatut sanat " Minulla on paikka mihin panna jos sinulla on paikka minne mennä". 

Vierailija
90/90 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkun takana tuli siinä sivu metsikössä naitua muijjaa takaapäin puuta vasten, että ku teki hyvää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän