Onko Nanson mekoita kokemuksia?
Mietin sellaisen ostamista mutta arveluttaa kun ovat vähän hinnakkaampia. Millainen hinta-laatusuhde? Pitääkö kokomerkinnät paikkaansa?
Kommentit (4)
Mun mielestä hinta-laatusuhde on suht hyvä, tosin useimmiten ostan kyllä outletistä tai alennuksesta, eli ihan täyttä hintaa en juurikaan maksa. Mutta laadukasta tavaraa kyllä.
Koot vaihtelevat mielestäni tosi paljon, on mekkoja joissa koot ovat todella suuret (eli minä koossa 42-44 käytän kokoa M), sitten taas joissain on ihan normaalit/jopa pienet koot eli Xl on mulle niukka. Riippuu tosi paljon mallista.
Minulla on kaksi Nanson mekko työkäytössä, ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Molemmat olen ostanut Nanson outlet-myymälästä, eli eivät ole olleet edes kalliita.
Olen kokoa 40-42, toinen mekko on M ja toinen L vaikka niissä on lähes sama malli.
Minulla on ihan hyviä kokemuksia. Trikoo on kyllä riskillä ruma, eli monet mallit ovat sellaisia, että napakat alusvaatteet ovat tarpeen, etteivät makkarat aiheuta esteettistä kriisiä. Koko pitää olla riittävän iso, mutta ihan normikoot ovat.
Mulla nyppyyntyi heti, harmitti, malli kaunis ja aika paksua trikoota...ostin sen muutama vuosi, oli kallis n 90 egeä. Olisi vieläkin kaunis ellei olisi nyppynen. Kotona käytän sitä ja viihdyn siibä hyvin.