Puolisona identtinen kaksonen
Mulle selvisi tänään, että Docventuresin Milonoff on eri jäbä kuin se näyttelijä Milonoff. Ne on kaksi eri ihmistä, identtiset kaksoset.
Tästä tuli sitten mieleen se, mitä varmaan kyllästymiseen saakka saa kuulla jos on paisuhteessa sellaisen kanssa joka on identtinen kaksonen. Mitä tuntemuksia se toinen kaksonen herättää? Jos sillä on sama DNA, samanlainen ääni, on saman näköinen? Rakastuuko sitä oikeasti vain toiseen jos molemmat on samanlaisia? Meneekö ne jouluaterialla sekaisin? Identtisissä kaksosissa on jotain kiehtovaa.
Kommentit (15)
Minun exäni oli identtinen kaksonen. Tuollaisessa tilanteessa pitää muistaa yksi asia, kaksosten siteen väliin ei mahdu kukaan, ei vaimo, ei oma lapsikaan. Eli jos veli tarvitsee apua, kaikki muu jää. Se pitää tiedostaa.
Identtisten kaksosten avioitumisprosentti on kaikissa kulttuureissa paljon pienempi kuin muilla kaksosilla. Ei ehkä tosiaan ihanteellinen kumppani jos haluaa olla se ykkönen puolisolleen.
Vaikka on kaksonen täytyy tajuta, että he ovat omia yksilöitään. Aloittajan ajattelumalli on juuri sitä mitä kaksoset inhoavat.
Mä seurustelin kerran identtisen kaksosen kanssa ja kyllä vaan pari kertaa meni sekaisin. Ääni oli täysin identtinen ja jos en katsonut en tiennyt kumpi puhui. Hiustyyli oli eri, mutta pipo päässä näyttivät ihan samalta.
Ei muuten ole kovin harvinaista että identtisillä kaksosilla on sama seurustelukumppani, siis jopa samaan aikaan.
En ymmärrä miksi identtiset on aina niin kettuuntuneita jos heitä sanoo samanlaisiksi. Onhan heillä nyt perhana sentään samat geenit, joten aika vaikea siinä on täysin erilaisiksi väittää. Toki persoonaan vaikuttaa myös ympäristö mutta rakennuspalikat pysyy samoina.
Onhan se jännä juttu. Jos saat lapsen miehen kanssa, joka on identtinen kaksonen. Lapsesi on geneettisesti myös tämän kaksoisveljen lapsi.
mua ärsyttäisi se että mun mies sitten pitäisi toistakin naista yhtä kauniina kuin mua......
Olen toinen identtisistä kaksosista. Kyllä mieheni rakastaa vain minua, hänen mielestään emme siskoni kanssa edes näytä samalta, vaikka monet meidät sekoittavatkin.
Olemme täysin erilaisia persoonia, yksilöitä.
Niinpä. Minulla meni kaksi viikkoa ennen kuin tajusin, että heitä olikin kaksi. Sattui kaikennäköistä hoopoa siinä matkalla. Näin vanhemmiten on joskus käy mielessä, että olisi pitänyt suoraan sanoa heille, että haluan heidät molemmat. Katkaisin välit heihin jollakin typerällä tekosyyllä. Kumpikin heistä oli tietoinen siitä, että liikuin myös sisaren kanssa ja olivat vilpittömästi pahoillaan seurustelun päättymisestä. S ja S, olette aina mielessä.
Mulla oli työkaveri, joka oli identt. k.
Minä en sitä tiennyt.
Niinpä kerran tapasin ulkona tutun näköisen ihmisen ja menin rupattelemaan.
Se sanoi että "sä varmaan luulet että olen Anna. Mä olen sen sisko."
Tilanne oli aavemainen. Kun ilmeet ja äänikin oli tutut. Lähdin pois nolona.
Mutta kaksoset on tähän tottuneet. Kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
mua ärsyttäisi se että mun mies sitten pitäisi toistakin naista yhtä kauniina kuin mua......
Luultavasti maailmassa on paljonkin naisia, joita pitää sinua kauniimpana
Mun identtinen kaksoisveljeni annettiin adoptioon suoraan laitokselta. Asia oli sovittu jo ennen synnytystä. Kun tavattiin oltiin ihan erilaisia ulkoisesti mutta luonteenpiirteissä oli todella paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi identtiset on aina niin kettuuntuneita jos heitä sanoo samanlaisiksi. Onhan heillä nyt perhana sentään samat geenit, joten aika vaikea siinä on täysin erilaisiksi väittää. Toki persoonaan vaikuttaa myös ympäristö mutta rakennuspalikat pysyy samoina.
Ei ne geenitkään ole samallaiset.
Siis apua, eihän kukaan voi ajatella noin. :) Tietenkin identtinen kaksonenkin on oma persoonansa. Ja kyllähän kaksoset tuntevat ihmiset heidät toisistaan erottaa. Ei ketkään ole niiiiiiiiiiiiin samannäköiset. Eikä tosiaan tarvi olla edes hirmuisen läheinen tuttava, että helposti tunnistaa. :)