Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko KAIKILLA 10 vuotiailla oikeesti älypuhelimet??

Vierailija
26.09.2013 |

Kauhee poru kun IHAN kaikilla on sellainen ja miks mulla ei ole, vaan ihan tavallinen kännykkä. Kyseessä nelosluokkalainen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa en näe mitään syytä miksei 10-vuotiaalla olisi älypuhelinta, jos oletuksena on että tulee käyttämään samaa puhelinta vielä vuosia eteenpäin. Eri asia jos joka vuosi pitää sitten olla vaihtamassa mallia.

Vierailija
42/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika päivitää itseään tähän päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako älypuhelin siis kosketusnäyttöä?

Vierailija
44/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-luokkalaisella on myös tuo Lumia 520, maksoi sen 130 Euroa. Nettiyhteyden otin mukaan, kun sen sai 2,90 €/kk. On aika hidas yhteys ja surffailu ei suju kuin meidän megayhteyksillä. On nyt kuitenkin, jos tarvii joskus. Väittäisin, että puolella luokasta on älypuhelin jo.

Yläkoulussa on kaikilla. Työskentelin opettajana ja tarvittiin älypuhelimia tunnilla. Olin varautunut siihen, että saavat pareittain katsoa yhdestä puhelimesta tmv., mutta luokassa oli ihan jokaisella älypuhelin ja siinä nettiyhteys. Yllätyin kyllä, koska ajattelin, ettei sentään kaikilla ole ja jotkut perheet on vähävaraisiakin. Taitaa vaan tosiaan olla ihan perusjuttu nykynuorille.

Vierailija
45/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:16"]

Kauhee poru kun IHAN kaikilla on sellainen ja miks mulla ei ole, vaan ihan tavallinen kännykkä. Kyseessä nelosluokkalainen.

[/quote]

Esikoiseni sai keväällä 10-v lahjaksi uuden fillarin ja iPhonen. Tosin fillari ostettiin tori.fi:stä ja kännykkä oli isänsä vanha.

Joku voisi siis kuvitella että meillä on rahalla mällätty, todellisuudessa noihin meni siis se n 100e.

Mietittiin miehen kanssa että ihan turha on hänen myydä se vanha puhelimensa, kun oli osoittautunut todella hyväksi ja kestäväksi ( nyt 4v vanha), ja sitten ostaa samalla rahalla pojalle uusi, kuitenkin ominaisuuksiltaan paljon kehnompi puhelin.

Ja jos meidän perheessä joku, niin tuo poika todella nauttii puhelimestaan ja käyttää sen ominaisuuksia!

Siksi siis pojallamme on iPhone. Keskimmäiselle on luvattu moinen kapistus myös 2 v päästä, kun hän täyttää 10 v. Ehkä saa silloin sitten minun vanhan iPhoneni.

Vierailija
46/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa niille lapsillenne oikeita leluja ettei tartte kännyköillä leikkiä.

Vierailija
47/47 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa niitä tosi monella olla. Omallanikin on. Tykkää valokuvata paljon ja pelit on tietty tärkeitä. Nykyisin niitä saa aika halvalla Lumia 520 oli vaan 140€

Ensi vuonna pienempi menee kouluun ja ei vielä ekaksi puhelimeksi saa edes kosketusnäyttöä mutta ehkä sit seuraava voisi olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi