Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut äidit ei leikkaa

Vierailija
26.09.2013 |

tytöilleen otsatukkaa?? Ihan hirveen näköistä, kun pienellä tytöllä roikkuu muutenkin huolittelematon letti perseessä ja silmillä kokoajan..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei sovi otsis mutta ole apn kanssa samaa mieltä että otsatukka sopii paremmin tytölle kuin pitkä tukka roikkumassa silmillä. Se ikäänkuin avartaa katsetta ja kasvoja.

Vierailija
22/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas otsis on melkein aina ihanan näköinen (eikä tarvi leikata korvasta korvaan ) kun taas se pitkä tukka sivulle vedettynä' on ruma! Näyttää ihan joltain viime vuosisadan alun tiukaksi viivaksi vedetyltä tukalta HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytöllä niin luonnonkiharat hiukset, että sille ei voisi leikata otsatukkaa. ainoa vaihtoehto pitää pitkänä.

Vierailija
24/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin karmea se otsis jos sen itse menee klimpsomaan mutta kun kampaaja tekee sen niin näyttää todella suloiselta ja nätiltä, suosittelen jokaiselle pikkutytölle. Se pitkä tukka roikkumassa onkin kamala.

Vierailija
25/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 22:08"]

Olen leikannut, koska en saa tyttöä pitämään pinnejä siinä otsiksen poiskasvu vaiheessa. Loppujen lopuksi kun sen saisi kasvatettua pois ja pitkäksi, se näyttäisi paljon kivemmalta kuin otsis, mutta tosiaan se silmilläroikkumisvaihe on kamala.

[/quote]

Kokeile, suostuisko tyttö käyttämään pantaa.Niitä on erilaisia.

Vierailija
26/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tytöillä ollu pienet otsikset ei todellakaan mitään korvasta korvaan otsista ja näyttävät suloisilta otsiksillaan. Heillä onkin pienet ja sirot kasvot. En tykkäisi pitkästä tukasta edessä heillä....

Vierailija
27/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka on aivan kamala lapsella saati aikuisella =)

Vierailija
28/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni on aivan jättiläismäinen otsa, josta lääkäritkin olivat aluksi huolissaan. Ei se mitään ollut onneksi. Hän on yksivuotias, eikä tukkaa ole lainkaan, mutta luulen, että aikanaan hänelle tulee juuri tuosta edellämainitusta syystä sopimaan otsatukka.

Vierailija
29/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini leikkasi mulle lapsena otsatukan. Totesi, ettei tästä tule mitään: Mulla on otsalla pyörre, joka seurauksena otsatukka sojottaa pystyyn ja toiselta puolelta kääntyy sivulle. Totesi, että kamalan näköistä ja antoi tukkani kasvaa pitkäksi. Vieläkin jos käännän nämä pitkät hiukseni otsalle, tuo puoli metriä hiusta jaksaa uhata painovoimaa ensimmäiset sentit ennen kuin kääntyy alaspäin. Jos tuon puolimetriä hiusten painoa ottaisi pois, takuulla olisi otsahiukset pystyssä.

Kaikille ei voi leikata sellaista nättiä otsatukkaa. Tai voi, mutta se ei ole nätti.

Vierailija
30/30 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä otsatukka vaan ei ole nätti. Molemmilla lapsilla , tytöllä ja pojalla, on pitkät hiukset ilman otsista :)