Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua haukutaan siitä kun en syö pizzan reunoja?

Vierailija
30.08.2020 |

Aina kylässä tai työpaikalla ihmiset pyörittelee silmiään kun vien reunat roskiin. Täälläkin minua herjataan ja alapeukutetaan, kun sanon vihaavani pizzan reunoja, miksi?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

känkkäränkkä kirjoitti:

En minäkään syö pizzan reunoja. Liian korppua. Mielummin herkuttelen sisuksella, tulen jo siitä kylläiseksi. Jätän reunat syömättä. Ei minua ole kukan tullut siitä arvostelemaan.

Kyllä arvostelisin, jos olen leiponut pizzaa vieraille ja yksi tulee ja nauttii pelkkiä täytteitä. On oikeasti vain epäkohteliasta muita kohtaan.

Vierailija
22/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Mitä muuta ruokaa jätät kylässä lautaselle ja viet roskiin?

Liittyy keskusteluun miten? No ehkä liittyy, kaikki eivät tykkää samoista fuudeist, en ymmärrä miks pitää haukkuu!

Oliivit menee kans aina sivuun ja roskiin, pyydän kyllä aina oliivittomat safkat.

Liittyy niin, että on todella noloa,että aikuinen jättää kylässä ruokaa lautaselle ja vie roskiin. No miksi et ennen sitä pizzaa pyydä sitä silleen reunattomana?

Sinä olet nolo, kun olet noin oppimaton. Olet varmaan persu, kun et voi muiden tapoja hyväksyä? gj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös tarjotusta viinistäkin todeta miten pahaa kun sovi lapsen makuaistiin.

Vierailija
24/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuvat, koska haluaisivat ne reunat ja sinä heität ne roskikseen

Vierailija
25/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kyllä törkeää pilkata ihmistä jostain, mille hän ei voi mitään. Minulla on sairaalloisesta lihavuudestani huolimatta pieni vatsalaukku minne ei kerralla mahdu kuin pizzapala ja reunat on jo liikaa ja tuo tukoksen oireita (minulla on myös lisäksi IBD ja ahtaumia suolistossa, tästä johtuu myös miksi en pysty syödä paljoa kerralla.).

Pizzapalan voi aina puolittaa. Sanot kylässä että otat itse niin pienen palan (mukaanlukien reunat) että mahtuu.

Vierailija
26/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että karppaat, niin sitten se on ok

Vierailija
27/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä naisen kanssa pizzeriassa. Hän jätti reunat syömättä ja ne oli sitten viimeiset treffit. Jos äiti ei kotona opettanut, että lautanen syödään tyhjäksi, en minäkään sitä ala naiselle opettamaan.

-m32

Olisit ottanut ne dogbagiin mukaan pizzeriasta. Jos olisitte viettänyt yön yhdessä, olisit voinut laittaa ne naiselle aamupalalla lautaselle.

Vierailija
28/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa nuorena jätin reunat, kun mentiin pizzeriaan. En jaksanut syödä kokonaista pizzaa, ja reunojen kanssa olisin jaksanut vielä vähemmän. Niinpä sitten söin parhaita osia sen minkä jaksoin.

Vierailija
29/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa nuorena jätin reunat, kun mentiin pizzeriaan. En jaksanut syödä kokonaista pizzaa, ja reunojen kanssa olisin jaksanut vielä vähemmän. Niinpä sitten söin parhaita osia sen minkä jaksoin.

SIlloin ei pidä mennä pizzeriaan.

Vierailija
30/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa jättää ruokaa lautaselle ja näyttää mieltään, ettei ruoka maistunut.

Ja toinen ongelma on ruokahävikki, joka taas kuormittaa ilmastoa ja luontoa.

Miksi ihmeessä et pyydä pienempää palaa pizzaa ja joku muu voisi syödä sen.

Jos kaikki tekisi samoin kuin sinä, niin pizzan hintaa pitäisi tuntuvasti korottaa, koska ruokajäte on todella kallista ja erityisesti se vaatii ylimääräistä työtä ja se on myös hygieniaongelma.

Ja myös heikentää palvelun tuottajan yritysimagoa, kun sertifikaattien avulla pyritään ruokahävikästä pois?

Maksoitko ap. edes ruuasta/pizzasta ruokajätemaksun omalta osaltasi?

Vierailija
31/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan reunoista tulee ehkä n. 200-300kcal turhaa energiaa.

Säästän nuo kalorit mielummin vaikka suklaan syömiseen. Ja paino pysyy kurissa. Iloa ne reunat eivät tuota läheskään yhtä paljon kuin vaikka 50g suklaata eli toimintani on loogista.

Ota pienempi pala ja jätä enemmän suurisyömäisille. Samat ihmiset varmaan ronkkii salaateista kaikki fetat ja omenapaistoksesta kauramurut itselleen. Voisi vähän ajatella muitakin

Vierailija
32/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIlloin ei pidä mennä pizzeriaan.

Niin, tai syö puolet ja ottaa puolet mukaan.

Vierailija
33/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kyllä törkeää pilkata ihmistä jostain, mille hän ei voi mitään. Minulla on sairaalloisesta lihavuudestani huolimatta pieni vatsalaukku minne ei kerralla mahdu kuin pizzapala ja reunat on jo liikaa ja tuo tukoksen oireita (minulla on myös lisäksi IBD ja ahtaumia suolistossa, tästä johtuu myös miksi en pysty syödä paljoa kerralla.).

Minkä ihmeen takia syöt pizzaa?? Itse en ole lihava mutta mulla myös IBD ja jos yhdenkin pizzan syön niin saan kärsiä ainakin viikon vatsaoireista. Omaa tyhmyyttä mennä syömään pizzaa.

Vierailija
34/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Mitä muuta ruokaa jätät kylässä lautaselle ja viet roskiin?

Liittyy keskusteluun miten? No ehkä liittyy, kaikki eivät tykkää samoista fuudeist, en ymmärrä miks pitää haukkuu!

Oliivit menee kans aina sivuun ja roskiin, pyydän kyllä aina oliivittomat safkat.

Liittyy niin, että on todella noloa,että aikuinen jättää kylässä ruokaa lautaselle ja vie roskiin. No miksi et ennen sitä pizzaa pyydä sitä silleen reunattomana?

Sinä olet nolo, kun olet noin oppimaton. Olet varmaan persu, kun et voi muiden tapoja hyväksyä? gj

onneksi vihreät suvaitsevat sitä 5% vähemmistöä joka jättää reunat syömättä. Tosin ne vihaavat ja vainoavat 95% enemmistöä, joka syö koko pitsan. Pitsavero koko pitsan syöville!

Ja paperit tomille ilmaiset pitsat

Vierailija
35/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa jättää ruokaa lautaselle ja näyttää mieltään, ettei ruoka maistunut.

Ja toinen ongelma on ruokahävikki, joka taas kuormittaa ilmastoa ja luontoa.

Miksi ihmeessä et pyydä pienempää palaa pizzaa ja joku muu voisi syödä sen.

Jos kaikki tekisi samoin kuin sinä, niin pizzan hintaa pitäisi tuntuvasti korottaa, koska ruokajäte on todella kallista ja erityisesti se vaatii ylimääräistä työtä ja se on myös hygieniaongelma.

Ja myös heikentää palvelun tuottajan yritysimagoa, kun sertifikaattien avulla pyritään ruokahävikästä pois?

Maksoitko ap. edes ruuasta/pizzasta ruokajätemaksun omalta osaltasi?

REUNAT MAISTUU OKSETTAVALLE... Mikä tässä epäselvää? Terveisin ALOITTAJA................

Vierailija
36/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta haaskausta.

Vierailija
37/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vie biojäteastiaan, niin ei pyöriteltäisi silmiä.

Ei riitä, että vie sen biojäteastiaan, vaan se biojäte on myös maksettava ja ylimääräinen työ.

Joissakin ravintolassa lautaselle biojätteeksi jätetty ruoka punnitaan ja siitä laskutetaan asiakasta erikseen. Minusta se on ihan ok. ettei muiden tarvitse maksaa ap. kaltaisten ihmisten jätteitä.

Ja miksi ap. ei voi pyytää itselleen pienempää pizzaa, jos ei jaksa syödä.

Vierailija
38/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä naisen kanssa pizzeriassa. Hän jätti reunat syömättä ja ne oli sitten viimeiset treffit. Jos äiti ei kotona opettanut, että lautanen syödään tyhjäksi, en minäkään sitä ala naiselle opettamaan.

-m32

Meillä opetettiin ettei kaikkea ole pakko syödä. Ja otetaan sen verran, kun jaksaa syödä. 

Ehkä seuraavalla kerran pyydän pizzamestaria leikkaamaan ne reunat jo pois ennen pitsan tuontia pöytään. 

Pyydänhän minä jonku annoksenkin ilman perunoita, kun pelkät kasvikset riittää. 

Vierailija
39/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vaan heittää ketsuppia katkarapujen päälle niin ei tarvitse edes sitä pitsaa tehdä, kun ei sitä halua syödäkään?

Vierailija
40/68 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

känkkäränkkä kirjoitti:

En minäkään syö pizzan reunoja. Liian korppua. Mielummin herkuttelen sisuksella, tulen jo siitä kylläiseksi. Jätän reunat syömättä. Ei minua ole kukan tullut siitä arvostelemaan.

Kyllä arvostelisin, jos olen leiponut pizzaa vieraille ja yksi tulee ja nauttii pelkkiä täytteitä. On oikeasti vain epäkohteliasta muita kohtaan.

Kun mä tulen täältä  syömään sun kaikki pizzat, et edes huomaa, että siihen jää vaan reunat jäljelle. Kiitti pizzasta, hyvät täytteet.  Thänks!   :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi