Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kuinka iso turn off on naisen työttömyys?

Vierailija
30.08.2020 |

Voisitko olla työttömän kanssa? Entä millainen on oma työllistymis tilanteesi? Mikä on ikäsi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, Ajattele näin: sillä insinöörillä on todennäköisesti asuntolainaa jne. Velvollisuuksia ja asioita jotka sitoo hänet tiettyyn rytmiin.

Sinulla sensijaan ei sitä ole ja mahdollisuus tehdä mitä haluat, kunhan vain laitat mielesi täysillä siihen.

Insinöörit yleensä myös jaksaa aika perusteellisesti selittää asioita joita toiset ei ymmärrä, eli varmaan auttaa sinua mielellään ja saa siitä jotain boostiakin

Kiitos tästä viestistä :)

Hän on kyllä todella ystävällinen, auttavainen ja kohtelias!

Ap

Vierailija
22/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei haittaa kunhan ei ole läski työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0% turn-off.

Vierailija
24/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen jotenkin niin, että onko minulla edes "oikeutta" haaveilla kenestäkään miehestä, kun ei ole töitä ja koulutuskin vielä saamatta. Olen itsekin jo yli 25-vuotias. Tähän vielä päälle huono itsetunto ja olen epävarma ihminen. Itse en silti välitä yhtään siitä onko mies työtön vai ei. En ole yhtään rahan perään ( no ehkä niin että nyt saa ne välttämättämyydet ostettua, mutta en muuten)  ja en edes halua mitään "hienoa" elämää varallisuuden puolesta.

Vierailija
25/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lempattu monasti tuotapikaa jos ilmeinen elätti vain aikoo olla.

Vierailija
26/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi positiivinen asia. Ottaisin mielelläni vapaaherrattaren tyttöystäväksi. 

Miksi tämä toisinpäin (eli että kohteena olisi mies) saisi sata alapeukkua?

Vierailija
27/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsessään millään muodoa turn-off, mutta voi tietysti indikoida jostain muusta mikä voisi olla turn-off.

Vierailija
28/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi iso ongelma. Olen itsekin ollut pitkään työttömänä ja tiedän kuinka vaikeaa työn saaminen voi olla.

M32v

Vierailija
29/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja nainen.

Olen vähäosaisesta perheestä, minulla ei ole koulutusta (vielä) ja olen työtön. Olen siis 25v. Aloitan aikuislukion tai nettilukion lähitulevaisuudessa. Olen kuitenkin jotenkin niin ’tyhmä’ ja osaamaton, että todenäköisesti päädyn joskus johonkin kaupan kassalle, siivoojaksi tai ihan vain työttömäksi.

Normaalisti kiinnostun tavallisista työntekijöistä, kuten raksamiehistä tai kaupan kassoista. Tai ihan vain työttömistä.

Olen kuitenkin niin valtavan ihastunut erääseen 30vuotiaaseen insinöörimieheen. Hänellä on hyvä työpaikka ja hieno elämä. Hän ei tiedä kiinnostuksestani, enkä ikinä kehtaisi kertoakaan!

Voisiko tuonkaltainen mies olla kiinnostunut minun kaltaisestani? Mielestäni olemme ulkonäöllisesti ’saman tasoisia’ vaikka vihaankin tasoteoriaa ! Olen vain muissa elämän osa-alueissa todella paljon huonompi kuin hän.

Ap

Homman juju ei ole se, mikä koulutustaso tai työllisyystilanne kenelläkin on, vaan se, oletteko henkisesti samalla aaltopituudella. Jos nimittäin suunnitelmissa on pitempi parisuhde eikä pelkkä irtos*ksi, niin pelkkä ulkonäkö ei pitkälle kanna vaan olisi hyvä olla yhteistä puhuttavaa. Eli joitain samoja kiinnostuksen kohteita, joista voi vaihtaa ajatuksia. Saman koulutustason merkitys parisuhteessa perustuu käsittääkseni juuri tähän, koska usein jos koulutus on samantasoinen ja/tai samalta alalta, ovat kiinnostuksen kohteet toisiaan muistuttavia. Mutta tämä ei ole mikään aukoton totuus asioista, ja on myös pariskuntia joilla yhteiselämä toimii oikein hyvin, vaikka koulutustausta on täysin erilainen - eihän kaikkien kiinnostuksen kohteiden tarvitse olla yhteisiä, kunhan niitä on joitain.

Vierailija
30/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen (tai kenenkään muunkaan) työtilanteella, statuksella ja varallisuudella ei ole yhtää. mitään merkitystä minulle, sillä ihmissuhteeni perustuvat aivan muihin tekijöihin ja arvoihin.

Muistan muuten lukeneeni palstalta miehen työttömyyden vaikutuksista, ja oli hieman erilaista luettavaa kuin tämä ketju.. Konsensus taisi olla se, että miehen työttömyys ei ole turnoff, jos hän on niin rikas että pystyy itsensä lisäksi elättämään myös kumppaninsa :D

Vierailija
31/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun omat talousasiat hoidetaan itse, niin ei haittaa. Ei minulla työssäkäyvänä omakotitaloasujana jää rahaa yli oman tarpeen. Auto ja asuminen vievät kaiken mitä tienaan enemmän kuin työtön. Asumistukea en siis saa ja auto on täysin välttämätön työn vuoksi. Autoton ei uskokaan miten paljon ihan hyvin toimiva perusauto tulee maksamaan bensoineen, huoltoineen, vakuutuksineen päivineen.

Vierailija
32/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyys sinällään mutta "elämäntapatyötön" ja tukikikkailija olisi ehdoton ei.

Vierailija
33/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ei ole töissä, muttei myöskään ole halua mennä töihin masennuksen yms. ongelmien vuoksi.

Vierailija
34/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan, jos nainen ymmärtää etten pysty kolme tonnia ja risat palkallani kustantamaan hänelle luksuselämää, ja jos nainen on tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Sen sijaan haittaa aivan helvetisti, jos nainen luulee että hänen työttömyytensä takia minulla on velvollisuus kustantaa hänelle kaikkea kivaa millä hän voi kehuskella instagramissa ja tehdä tyttökaverit kateellisiksi.

Älä huoli, ei kukaan nainen ole niin tyhmä että luulisi tuollaisella palkalla ostelevan kaikkea kivaa!!!

Vierailija
35/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ei ole töissä, muttei myöskään ole halua mennä töihin masennuksen yms. ongelmien vuoksi.

Vaikea masennus voi varmasti monelle olla turnoff, mutta kyllä varmasti silloinkin ottajia miehistä löytyy.

Vierailija
36/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos nainen muuten mieleinen 👍 Miehille ei yleensä ole työllisyys tai ammatti niin iso kynnyskysymys kuin naisilla.

M33

Vierailija
37/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työssäkäynti on tärkeää kotona oleiluun ja pelaamiseen keskittyvillä miehillä, jotka haluavat vaihtaa äitinsä tarjoaman hoivan seksi-, kotityö- ja rahakoneeseen. Pahimmassa tapauksessa nämä ovat täysin heitteillä, kun äiti on heittänyt ulos lapsuudenkodista ja ymmärtäväisen naisen tarve on kova. Niin kova, että jaksetaan esittää asiansa hoitavaa miestä siihen asti, kun on muutettu yhteen.

Työssäkäyvä mies on yleensä tekemisissä vain kaltaistensa naisten kanssa, joten pariutuminen työttömän naisen kanssa sulkeutuu automaattisesti ja ihan huomaamatta pois.

Vierailija
38/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen (tai kenenkään muunkaan) työtilanteella, statuksella ja varallisuudella ei ole yhtää. mitään merkitystä minulle, sillä ihmissuhteeni perustuvat aivan muihin tekijöihin ja arvoihin.

Muistan muuten lukeneeni palstalta miehen työttömyyden vaikutuksista, ja oli hieman erilaista luettavaa kuin tämä ketju.. Konsensus taisi olla se, että miehen työttömyys ei ole turnoff, jos hän on niin rikas että pystyy itsensä lisäksi elättämään myös kumppaninsa :D

Hyvä tietää, että downshiftaavat miljonäärit kuitenkin vielä kelpaavat naisille entiseen tapaan :)

Vierailija
39/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen työssäkäynti on tärkeää kotona oleiluun ja pelaamiseen keskittyvillä miehillä, jotka haluavat vaihtaa äitinsä tarjoaman hoivan seksi-, kotityö- ja rahakoneeseen. Pahimmassa tapauksessa nämä ovat täysin heitteillä, kun äiti on heittänyt ulos lapsuudenkodista ja ymmärtäväisen naisen tarve on kova. Niin kova, että jaksetaan esittää asiansa hoitavaa miestä siihen asti, kun on muutettu yhteen.

Työssäkäyvä mies on yleensä tekemisissä vain kaltaistensa naisten kanssa, joten pariutuminen työttömän naisen kanssa sulkeutuu automaattisesti ja ihan huomaamatta pois.

Haha epäilen vahvasti, että sinulla ei ole juurikaan kokemusta elämästä miehenä. Hyvä yritys kuitenkin.

Vierailija
40/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos nainen muuten mieleinen 👍 Miehille ei yleensä ole työllisyys tai ammatti niin iso kynnyskysymys kuin naisilla.

M33

Niin kai...mutta mistäköhän tämäkin johtuu että näin on?