Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luottotiedot

Vierailija
26.09.2013 |

missä vaiheessa hobbyhall ilmoittaa sen ettei saa tilattua? mulla tuli tilausvahvistus s-postiin, eikä vielä ole ainakaan tullut mitään ilmoitusta etten saa tilattua. terv. luottotietonsa menettänyt. ps. tilasin siis osamaksulla. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä tulee sittenkirjeenä jossain vaiheessa, että luottotiedot tarkistettu,haluatteko tilata tuotteen silti postiennakolla. nim. kokemusta on

Vierailija
2/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei kiitos! odotin että tulee heti negatiivista palautetta, kiitos siis asiallisuudestakin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän luottotiedoton saa osamaksulla tilattua, niin miksi sitten tilasit? Tarkoitukseni ei ole vinoilla, ihan vaan ihmettelen että halusitko niin kovasti nähdä sen ilmoituksen että tilaaminen ei onnistu? Vai etkö ole varma onko luottotiedot menneet?

Jossain palstalla joku hehkutti sivustoa mistä luottotietonsa saa tarkistettua. Mutta saa ne kyllä tarkistettua sitenkin että menee kauppaan ja ostaa jotain luottokortilla.

Vierailija
4/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olette menneet menettämään luottotiedot ?

olisi ehkä kannattanut ostaa vähemmän ja halvempaa

Vierailija
5/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:25"]

[/quote]

Miksi kyselet tuollaista? Joskus elämä on mennyt niinkuin on mennyt. Tämän kanssa nyt on vain elettävä. terv, ei ap

Vierailija
6/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:25"]

[/quote] Itse en ole luottotietojani pilannut. Ja siis olen maksanut kaiken ulosotosta pois, niin yritin että saisinko tilattua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi