Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksi irtisanottavista paperityöntekijöistä ja ymmärrän hyvin työnantajani ratkaisun!

Vierailija
30.08.2020 |

Tässä sosialistivaltiossa ei ketään kiinnosta yrittäminen, koska rahat kylvetään tuottamattomiin kohteisiin korkealla verotuksella, bensanhinnalla ja ylisuurilla palkoilla. AY-liike ja vasemmistopuolueet ovat yksi pääpiru koko maassa, joista pitäisi pyrkiä eroon kaikin keinoin.
Kakku pitää leipoa ennen jakamista ja meidän työntekijöiden tulee huolehtia, että osakkeenomistajat ovat tyytyväisiä, että voivat antaa meille töitä.
Ymmärrän hyvin tämän ratkaisun, enkä ole katkera.
Äänestetään ensivaaleissa oikeisto valtaan ja laitetaan ay-liike polvilleen. vain siten me voimme enää Suomen pelastaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa.

Vierailija
2/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teksin vaikka ilmaiseksi, kunhan vaan saisin töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla nöyrä ja kiitollinen että saa tehdä töitä, vaikka ilmaiseksi.

Vierailija
4/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo mutta osin olen samaa mieltä. Varsinkin Ay liike on aikansa elänyt.

Vierailija
5/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmin huippu tällä viikolla.

Vierailija
6/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo mutta osin olen samaa mieltä. Varsinkin Ay liike on aikansa elänyt.

Älä haikaile ay-liikkeen tuhoa. Suuri osa yrityksistä painaisi kylmästi työntekijät kyykkyyn ellei sitä olisi.

T: yrittäjä

P.S. Saisivat silti maksaa veroja kuten muutkin

Vierailija
7/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeestiko joku kuvittelee, että voi ilman ay-liikkeen luomaa perusturvaa neuvottelemaan yksikseen jotain etuja työnantajan kanssa? Kyllä se niin menisi, että se työnantaja sanoisi, että ota tai jätä, näillä mennään, jos ei kelpaa, niin hae töitä muualta.

Vierailija
8/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu paluu orjayhteiskuntaan onkin toisen vuosituhannen suurin tavoite. Ihan mielelläni luovun saavutetuista eduista, jotta saan elää samanlaista elämää kuin työntekijät Bangladeshissa.

Vierailija
9/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teksin vaikka ilmaiseksi, kunhan vaan saisin töitä

Niin minäkin. Itse asiassa taidankin ehdottaa työnantajalle jos laskettaisiin minun reilun tonnin nettopalkkaa vielä parilla sadalla eurolla, kyllä työ tekijäänsä kiittää!

Vierailija
10/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä haikaile ay-liikkeen tuhoa. Suuri osa yrityksistä painaisi kylmästi työntekijät kyykkyyn ellei sitä olisi.

Totta. Jonkinlainen vastavoima on työnantajapuolellekin oltava. Harvassa ovat "kiltit" työnantajat.

Vierailija
11/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa, että vanhat smp-läiset on jo Jämsässä rekryymässä jämsäläisiä persujen kannattajiksi?

Vierailija
12/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä ja ajattele asioita hiukan myös omilla aivoilla.

AY-liike ovat työntekijät itse ja se on työntekijöiden itselleen kohdistama etujärjestö. Se ei ole mikään omavaltainen instanssi joka vaikuttaa yhteiskunnassa.

Koko tämä pohjoismainen hyvinvointiyhteiskunta on järjestäytyneiden työmarkkinoiden ja työehtosopimusten ansiota.

Villit työmarkkinat tarkoittavat yhteiskunnan kannalta epävakautta, kurjuutta ja rikollisuutta. Sillä ei ole merkitystä kansainväliselle suurpääomalle, mutta täällä kansallisella tasolla se koskettaa jokaista.

Tuo fraasi "AY-liike on aikansa elänyt" on tyhmintä mitä palkansaajan suusta voi kuulla. Se on sitä myös palkanmaksajan kohdalla pidemmällä tähtäimellä, mikäli hän aikoo elää itse myös Suomessa jatkossa.

Kannattaa ymmärtää se seikka, että koko ajan tehdään valtavasti töitä AY-liikkeen mustamaalaamiseksi. Se on näin somen ja nykymedian avulla helppoa. Varsinkin nuorten keskuudessa on selvästi havaittavissa, että AY-liike on mielikuvissa jokin "vanha pahanhajuinen kommareiden yhdistys", vaikka kyseessä on 95% kohdalla asia, jolla on valtava merkitys tulevaisuuden kannalta.

Vierailija
13/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se vasta provo oli.

Ay-liike on ohjanmut Marinin Kiina-politiikkaa alusta saakka.

Lukekaapa verkkouutiset.fi, mitä Kiinan valtiokapitalismi tarkoittaa. Yrityksen johtajat eivät enää saa esiintyä omalla nimellään. Vaon Kiinan kommunistinen puolue saa meriitit.

Matin on Kiina-kätyri.

Vierailija
14/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tolkkua pitäisi olla AYliikkeilläkin.

Juuri paperialalla jatkuva lakkoilu ja palkkojen tappiin asti kiristäminen sulkee tehtaita Suomessa.

Vierailija
15/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan sen järkikin, ettei teollisuus kannata Suomessa. Johtajilla aivan satumaiset palkat.

Upm:n Tj Jussi Pesosella 8 miljoonan vuositulot....=))))

Onko ihmisen härskiydellä ja ahneudella mitään rajaa?

Vierailija
16/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tarvitsee työntekijät ja hyvistä, tarpeellisista tekijöistä työnantaja haluaa pitää kiinni ja maksaa vertailukykyistä ja oikeaa palkkaa. Mutta jos yritys ei tuota, jostain syystä, ei se kertakaikkiaan voi toimia.

Vierailija
17/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh...paljon on yritystä aloituksessa, mutta vähän on villoja korissa.

Jotenkin huvittavaa, kun joku yrittää niin tosissaan tosissaan ja lujasti, mutta kirjoitus läsähtää jo ensimmäisessä lauseessa. Tässä taas hyvä esimerkki, miten valheellisuus oikein korostuu tekstissä.

Vai oikein panet ay-liikkeen polvilleen?

Onhan se kiva olla suuri pohatta, edes mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
18/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro se saunalisän suuruus ja millä edellytyksillä se maksetaan. Jokaiselleko vai lauantai-illan vuorossa olevalle vain?

Vierailija
19/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sosialistivaltiossa ei ketään kiinnosta yrittäminen, koska rahat kylvetään tuottamattomiin kohteisiin korkealla verotuksella, bensanhinnalla ja ylisuurilla palkoilla. AY-liike ja vasemmistopuolueet ovat yksi pääpiru koko maassa, joista pitäisi pyrkiä eroon kaikin keinoin.
Kakku pitää leipoa ennen jakamista ja meidän työntekijöiden tulee huolehtia, että osakkeenomistajat ovat tyytyväisiä, että voivat antaa meille töitä.

Ymmärrän hyvin tämän ratkaisun, enkä ole katkera.

Äänestetään ensivaaleissa oikeisto valtaan ja laitetaan ay-liike polvilleen. vain siten me voimme enää Suomen pelastaa.

Aina kun puhutaan jostain kakun leipomisista ja jakamisista, niin kyseessä on suuri kusetus.

Vierailija
20/40 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan sen järkikin, ettei teollisuus kannata Suomessa. Johtajilla aivan satumaiset palkat.

Upm:n Tj Jussi Pesosella 8 miljoonan vuositulot....=))))

Onko ihmisen härskiydellä ja ahneudella mitään rajaa?

Ahneempia ovat ay-liikkeen pomot, jotka eivät tuota mitään yhteiskunnalle, mutta käärivät itse jäsenmaksuista taskuihinsa miljoonat. Kojamon tuotot vielä verovapaata, yhtään asumistukea tai toimeentulotukea ei ay-liikkeen tuloilla makseta. Maksavatko yhtään edes työeläkemaksuja, sitä en tiedä?

Ja yhtä ahneita ja härskejä ovat itse ay-liikkeeseen kuuluvat jäsenet, silloin kun lakkoilevat aina vaan korkeampien liksojen puolesta, Siitä samasta ahneudestahan siinä on kyse. Suomessa paperityöläisen palkka on 5100 euroa, Saksassa 3900 euroa, eli Suomessa se on 30 % korkeampi. Yhden toimialan kaatuminen johtaa myös muiden työntekijöiden kaatumiseen, mutta samalla tavalla nekin ovat lakkoilleet, eli yhtä ahneita nekin. Tähän joukkoon kuuluvat ahtaaja, kuljettajat ja satamatyöläiset. 

Nähdään rikka työnantajan silmässä, mutta ei malkaa omassa. 

Ay-liikkeen rooli ilman näitä lakkoiluja olisi siinä, että se antaa lainsäädännöllistä neuvontaa. Se olisi sille sopiva rooli, muuten niiden rooli on se, että Suomeen ei enää investoida. 

Siitä kiitos, että koronanhoidon alussa tulivat mukaan talkoisiin, mutta nyt pitäisi miettiä, miten tästä noustaan. Ay-liike on muuten ollut yllättävän hiljaa julkisuudessa Kainolan, Finnairin ja Viking Linen irtisanomisista, vai onko mennyt ohi?