Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten siivoojalla voi olla varaa`?

Vierailija
25.09.2013 |

puhun nyt siivoojasta joka tekee kolmen tunnin työpäivää. miten sellaisella voi olla varaa ostaa edes puoliksi miehen kanssa upouusi rivitalokomio, uuden auton, uudet kalusteet sinne uuteen kotiin, rotukissan ja nyt vielä kalliin säkkituolin? halvemmallakin saisi mutta kaiken pitää olla niin kallista. mä luulen ettei toi siivooja kerro todenperäisesti työkuvioistaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei osaa olla onnellinen toisten onnesta. ;9

Vierailija
42/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se säkkituoli oli kyllä kaiken huippu. Että sillä oli varaa siihen! Säkkituoleja ei vaan kaikilla olekaan. Kuuluu ihan eturivin tyyppien elämän tunnusmerkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinkin tähän heittää oman taustani.Olen siivooja,ollut jo 10 vuotta. Entisen asunnon myynnillä saimme sievoiset voitot.Maksoimme auton omaksi.Ostimme rämän omakotitalon,kunnostimme,arvo nousi (katsoen alueen samankaltaisten hintoja) yli 100 000e.Että kyllä tässä,vaikka on pienet tulot. 

Vierailija
44/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä hyvätuloisia joilla uudet kämpät, autot kaikki ja talous pahasti kuralla, osarilla kaikki mutta kun pitää näyttää että meillä menee hyvin. Tein itse vähän aikaa siivoojan hommia ja palkka oli ok vaikkakin työ varsin raskasta että ei kannata kadehtia jos työllään tienaa mutta kuka kumma tekee kolmen tunnin työpäivää ? On meilläkin, kahdella työttömällä, 2 autoa, ok-talo ilman perintöjä ja elinikäisiä säästöjä mut säkkituolia ei meilläkään...

Vierailija
45/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:33"]

Ai niin, itse olen tehnyt osa-aikatöitä kotoa käsin, joten varmaan muutkin voivat, tuli nelosen kommentista mieleen. Eli voi vaikka tosiaan kirjoittaa blogeja, säveltää tms. ei tarvitse olla yrittäjä, töitä voi tehdä laillisesti verot maksaen kotoa käsin ns. työkorvauksella. Kokemusta on. 

[/quote]

mikä on ns työkorvaus?

Vierailija
46/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:47"]

No onhan niitä hyvätuloisia joilla uudet kämpät, autot kaikki ja talous pahasti kuralla, osarilla kaikki mutta kun pitää näyttää että meillä menee hyvin. Tein itse vähän aikaa siivoojan hommia ja palkka oli ok vaikkakin työ varsin raskasta että ei kannata kadehtia jos työllään tienaa mutta kuka kumma tekee kolmen tunnin työpäivää ? On meilläkin, kahdella työttömällä, 2 autoa, ok-talo ilman perintöjä ja elinikäisiä säästöjä mut säkkituolia ei meilläkään...

[/quote]

No niin, siinä sitä nähtiin. Kaikkea näyttää muka olevan, mutta eipä olekaan. Säkkituoli puuttuu.

Vierailija
47/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tunne yhtään siivoojaa, jolla olisi varaa säkkituoliin!

Vierailija
48/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:33"]

Ai niin, itse olen tehnyt osa-aikatöitä kotoa käsin, joten varmaan muutkin voivat, tuli nelosen kommentista mieleen. Eli voi vaikka tosiaan kirjoittaa blogeja, säveltää tms. ei tarvitse olla yrittäjä, töitä voi tehdä laillisesti verot maksaen kotoa käsin ns. työkorvauksella. Kokemusta on. 

[/quote]

mikä on ns työkorvaus?

[/quote]

huomaa ns. Eli sain palkkaa, josta otettiin ennakonpidätys, mutta ei muita maksuja, koska tulot jäivät pieneksi. PAlkka tuli puhtaasti tehdyn tuloksen mukaan, ei peruspalkkiota ja töitä sai tehdä sen verran kun halusin kotoa käsin, vain maksimi oli sanottu, ei minimiä. Tulot eivät kuitenakan riittävät freelancer-statukselle, siinä on se olennaisin ero. 

Vierailija
49/49 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän siivooja ajaa vuosimallin 2010 Mersulla, miten sillä mahtaa olla varaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan