Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten siivoojalla voi olla varaa`?

Vierailija
25.09.2013 |

puhun nyt siivoojasta joka tekee kolmen tunnin työpäivää. miten sellaisella voi olla varaa ostaa edes puoliksi miehen kanssa upouusi rivitalokomio, uuden auton, uudet kalusteet sinne uuteen kotiin, rotukissan ja nyt vielä kalliin säkkituolin? halvemmallakin saisi mutta kaiken pitää olla niin kallista. mä luulen ettei toi siivooja kerro todenperäisesti työkuvioistaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 tässä vielä...ei meilläkään ole säkkituolia.. :(

Vierailija
2/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mitä jos se siivoaa jossain muuallakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mitä jos se siivoaa jossain muuallakin..

Vierailija
4/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:27"]

puhun nyt siivoojasta joka tekee kolmen tunnin työpäivää. miten sellaisella voi olla varaa ostaa edes puoliksi miehen kanssa upouusi rivitalokomio, uuden auton, uudet kalusteet sinne uuteen kotiin, rotukissan ja nyt vielä kalliin säkkituolin? halvemmallakin saisi mutta kaiken pitää olla niin kallista. mä luulen ettei toi siivooja kerro todenperäisesti työkuvioistaan.

[/quote]

Vaikka tämä onkin provo, niin vastaan, kun näitä odotat: Perintö, omaisuutta, aiempia säästöjä, lottovoitto, osakekaupoissa onnea...onhan noita. Säkkituoli? 

[/quote]Siivoojan palkalla ei juuri sijoitella

Vierailija
5/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsahan asuu Porissa, asunnot on siellä tosi halpoja verrattuna esim. PK-seudun hintoihin, joten eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Kuten ei siinä säkkituolissakaan, normiostos.

Vierailija
6/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 08:44"]

Pipsahan asuu Porissa, asunnot on siellä tosi halpoja verrattuna esim. PK-seudun hintoihin, joten eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Kuten ei siinä säkkituolissakaan, normiostos.

[/quote]Jos palkka on kuukaudessa 500 euroa niin ei siinä kyllä niitä halpojakaan asuntoja ostella. Tietääkseni Pipsa osti ihan uuden rivitalokolmion niin ei se varmastikaan mikään halvin asunto ollut. Se edellinen saattoikin olla koska mitä katselin niin seutu on työttömiä täynnä.

Vierailija
7/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kun kateus riepoo, olishan se ihanaa kun kaikilla menis yhtä huonosti kuin sulla.

Vierailija
8/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Pipsa asuu? Olen itse Porista kotoisin niin voin sanoa onko millainen alue ja kuinka kallis.

Vierailija
9/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso ihminen pääsee ylös säkkituolista? En uskaltaisi moiseen hökötykseen istuutua. Katson tarkkaan mihin istun.

Vierailija
10/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä miettimistä tälle vuodelle.

Vierailija
11/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsiisus :D Mä teen siivoojan palkalla osa-aikatöitä, mies on matalapalkka-alalla ja rakensimme juuri omakotitalon, ihan ilman perintöjä, omia säästöjä apuna käyttäen. Mutta ei kyllä ole meilläkään säkkituolia :(

Vierailija
12/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin,kuinka kallis on KALLIS säkkituoli?100e?500e?2000e?

Sitten hämmästelen,jos siivooja ostaa 5000e säkkituolin.

Itsekkin siivooja,on meillä stereot,televisio,mikroaaltouuni ja videonauhuri.On pakastin,kahvinkeitin,mikroprosessori? ja pölynimuri.

Vierailija
13/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kyseessä uudehko Fatboy-säkkituoli, Stokkan verrkokaupassa näyttäisi hintaa olevan vähän alle 250€. Supermukava säkki kyseessä, testattu on, mutta en silti maksaisi tuollaista summaa kyseisestä huvista.

Vierailija
14/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn siivouskeikalla  3 h kerran viikossa jotain tehdäkseni. Ajan uudella (isolla) autolla, asun uudessa asunnossa, on talviasuttava (kesä)asunto, upea mökki Rukalla, matkustan laadukkaasti etc., fatboyn riippukeinu on, muttei kyllä säkkituolia..

Vierailija
15/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavani siivooja myöskin on perinyt miljoonien omaisuuden. Ja kyllä, käy töissä silti.

Vierailija
16/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nyt kahdella lapsettomalla aikuisella on varaa, kun kuitenkin: Vaatteet on kaikki tosi edullisia, erittäin halpoja suorastaan, syövät varsin arkisesti varmaan aina, eivät tupakoi, eivät juurikaan juo ("lonkero puoliksi"), eivät matkustele, tuskin käyvät ulkona syömässä koskaan, eivät taida käydä koskaan leffassa, teatterissa, keikoilla, konserteissa.

Vierailija
17/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten kenenkään mielestä joku kämänen 500 euron säkkituoli voi olla niin "kallis ostos" että sitä pitää täällä oikein ihmetellä???

ymmärtäisin, jos kyseessä olisi 500 000 euron ostos, mutta että muutaman satkun...

Vierailija
18/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 08:52"]

[/quote]Jos palkka on kuukaudessa 500 euroa niin ei siinä kyllä niitä halpojakaan asuntoja ostella. Tietääkseni Pipsa osti ihan uuden rivitalokolmion niin ei se varmastikaan mikään halvin asunto ollut. Se edellinen saattoikin olla koska mitä katselin niin seutu on työttömiä täynnä.

[/quote]

Jospa hän osti sen yhdessä puolisonsa kanssa...

Vierailija
19/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 08:52"]

[/quote]

Jospa hän osti sen yhdessä puolisonsa kanssa...

[/quote]Tietenkin osti mutta kyllähän sitä miettii että millä tuloilla makselee vaikka 100000 euron lainaa pois jos kuukausitulot on 500 euroa?

Vierailija
20/49 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla on näin:

Se on perinyt hyvin tuottavan vuokrakerrostalon yhdessä sisarustensa kanssa. Siitä rahat. Se siivoaa muutaman tunnin jossain ihan ajan kulukseen/tai jotenkin ollakseen ns. tavis.