Ei jumaliste nyt on hauska juttu!
XDDDDD mätsäsin miekkosen kanssa, hän on ulk. mutta näytti tutulta 🤔🤔🤔🤔 kaikkihan nuo ovat samannäköisiä, joten ihmettelen että edes tunnistin🤔🤔🤔🤔
Niin no mätsäsimme ja aloimme juttelemaan. Miekkonen tosiaan paljastui samaksi joksi häntä luulin!!!!! XDDDDDd ei v....u. Miten ihmeessä voin tunnistaa? ::OOOO
Ei hänessä ole mitään silmiinpistävää piirrettä tyyliin pinkki tukka XD. Voi jösses XD aikamoiset sattumat taas kehissä! XDDDDD
Kommentit (10)
Ja sun ikä oli...? Kuulostat 12-vuotiaalta. Tinderin ikäraja on 18.
Vierailija kirjoitti:
Ja sun ikä oli...? Kuulostat 12-vuotiaalta. Tinderin ikäraja on 18.
Samaa mieltä.
Yleensä ihmiset tunnistavat toisen ihmisen valokuvasta. Vain miekkoshullu pitää asiaa ihmeenä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset tunnistavat toisen ihmisen valokuvasta. Vain miekkoshullu pitää asiaa ihmeenä.
Kas kun MINÄ en yleensä tunnista 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ minulla on kasvosokeutta, ääłiö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimesi vokaalilla?
Nimeni alkaa kirjaimella ja ikäni on jotain 20 ja 100 väliltä. Asun Suomessa ja vaatteeni ovat usein mustia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et yleensä tunnista?? Mutta joskus kyllä?? No joo, ei tuo sinun juttusi kyllä hauska ollut.
-eri, sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et yleensä tunnista?? Mutta joskus kyllä?? No joo, ei tuo sinun juttusi kyllä hauska ollut.
-eri, sivusta-
XDDDDDDD
-sama, edestä-
Voi jösses että olet lapsellinen, edelleen!!!