Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mitä käytöstä!

Vierailija
25.09.2013 |

Tiedän, olisi pitänyt puuttua asiaan, mutta en vaan osannut kun lapsen äitikään ei sanonut mitään. Eli oltiin ystävien kanssa grillaamassa tuossa lähellä laavulla ja makkarat sai kukin itse hakea ritilältä siitä nuotion reunalta. Oma tyttö ja näiden ystävien samanikäinen, 9v molemmat, hakivat makkaransa. Toinen oli tarkoituksella pienempi, koska naapurin tyttö syö hyvin vähän makkaraa. Tytön äiti kysyi sitten että kuinka sinä nyt sen isomman otit kun et edes tykkää siitä. Tyttö vastasi siihen että no siksi kun tuo Elisa halusi sen, otin sen sen takia ettei se saa sitä mitä haluaa. Ja naureskeli päälle.

Täytyy sanoa että minä jäin vain suu auki katsomaan että kuulinko oikein, enkä osannut sanoa yhtään mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:23"]

Elisa tulee pärjäämään elämässä! Hänellä on oikea asenne, joka vie pitkälle. Jos hän olisi Elias, jokainen pitäisi itsestäänselvänä, että pojat ottaa isomman makkaran, vaikka sitten viskoisi sen palasina metsään.

[/quote]Ei tolla asenteella pärjää, Elisan olis pitäny napata se isompi makkara sen kaverin kädestä, tai ainakin nuolaista sitä.

Vierailija
22/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ap, ettet osaa pitää Elisasi puolta edes tuttujen kesken...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hainpa vanhan aloitukseni esille ja ihmettelen kuinka erilaisia tulkintoja tästä tulikaan...

Siis kun rautalangasta vääntää niin tilanne oli se että naapurin tyttö ei edes pidä makkarasta, mutta otti isomman (nämä oli lenkistä pätkitty) vain siksi että tyttäreni olisi halunnut sen. Puolet tästä jäi syömättä ja meni roskiin. Mutta hän sai jotain mitä toinen olisi otltanut, ja se oli se tärkein asia.

Tänään oli vastaava tilanne ja nyt olin hereillä. Seurauksena se että tuo toinen tyttö sai melkoisen raivokohtauksen ja äiti lähti tytön kanssa kauppaan ostamaan lohduketta. Näinkin voi siis lapsia kasvattaa.

Vierailija
24/28 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää mikseivät tytöt paistaneet itse makkaroitansa laavulla? Eikö se ole se juttu?

Vierailija
25/28 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 00:49"]

Hainpa vanhan aloitukseni esille ja ihmettelen kuinka erilaisia tulkintoja tästä tulikaan...

Siis kun rautalangasta vääntää niin tilanne oli se että naapurin tyttö ei edes pidä makkarasta, mutta otti isomman (nämä oli lenkistä pätkitty) vain siksi että tyttäreni olisi halunnut sen. Puolet tästä jäi syömättä ja meni roskiin. Mutta hän sai jotain mitä toinen olisi otltanut, ja se oli se tärkein asia.

Tänään oli vastaava tilanne ja nyt olin hereillä. Seurauksena se että tuo toinen tyttö sai melkoisen raivokohtauksen ja äiti lähti tytön kanssa kauppaan ostamaan lohduketta. Näinkin voi siis lapsia kasvattaa.

[/quote]

Oikein toimittu. Mainiota, ettet saanut kilareita ekalla kerralla.

Vierailija
26/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa vai makkara? Makkara vai Elisa? Tässä on nyt ainekset kauniiden palstamuistojen muodostumiseen.

Vierailija
27/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetäänpä kehään vielä totuus makkaroista:

Saman paketin makkarat ovat kaikki samanpainoisia, mutta jotkut ovat pitkiä ja ohuempia ja toiset paksuja ja lyhyempiä.

Olen harrastustouhun kautta usein tapahtumissa myymässä ja grillaamassa makkaraa ja ollaan tämä asia huomattu ja kerran jopa mitattu vaa'alla! Esim. Camping-makkarat on usein tosi eri pituisia paketissaan.

Vierailija
28/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:10"]

Heitetäänpä kehään vielä totuus makkaroista:

Saman paketin makkarat ovat kaikki samanpainoisia, mutta jotkut ovat pitkiä ja ohuempia ja toiset paksuja ja lyhyempiä.

Olen harrastustouhun kautta usein tapahtumissa myymässä ja grillaamassa makkaraa ja ollaan tämä asia huomattu ja kerran jopa mitattu vaa'alla! Esim. Camping-makkarat on usein tosi eri pituisia paketissaan.

[/quote]

ja silti et ymmärrä, että sille toiselle on laitettu pienempi makkara kuin toiselle?

Monilla on veitsi tms sitä varten... OT