Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitteleekö onnellinen ihminen onneaan somessa?

Vierailija
29.08.2020 |

Esim. parisuhdeonnea

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihana parisuhde niin ei malta olla laittamatta kuvia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihana parisuhde niin ei malta olla laittamatta kuvia?

Ap

Ei. Jos on surkea parisuhde niin sitä peitellään laittamalla kuvia.

Vierailija
4/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut esittelee. Jotkut esittelijät taas eivät sitten aivan niin onnellisia olekkaaan.

Vierailija
5/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni on paljon helpompi esitellä somessa onnenhetkiä ja onnea kuin mitään vaikeuksia. Ne käyn oikeasti läheisten ihmisten kanssa.

Tosin nykyään on kyllä jääneet todella vähiin mitkään somepäivitykset, tuntuvat ihant turhilta :D

Vierailija
6/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen sometus eikä sille jää aikaa, jos on oikeasti ihana elämä elettävänä.

Vierailija
7/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni hehkuttaa esim. suoritettuaan jonkun tutkinnon ja ihmiset sitten onnittelevat.

Ap

Vierailija
8/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että somea käyttää onnelliset ihmiset.

Vierailija
9/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että somea käyttää onnelliset ihmiset.

no totta, sen mitä tätäkin palstaa lukee, niin moni vaikuttaa kyllä aika onnettomalta.

Vierailija
10/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on paikka, jossa ihminen yrittää ennen kaikkea itsensä vakuuttaa siitä, että olisi onnellinen.

Vierailija
11/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän hehkutusta sitä lähempänä on ero. 

Vierailija
12/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä muista, mutta KAIKKI paljon perheonnea ja pusukuvia jakavat tuttavani ovat joko epävakaassa tai parisuhteessa, jossa ollaan yhdessä vain lasten tai asuntolainan takia. En pysty edes tykkäämään erään kaverini pusupusukuvista, kun olen niin monta kerraan kuunnellut miten se viinipäissään selittää haaveilevansa muista miehistä ja olevansa vankina elämässään.

Toisesta "kaveristani" taas ei ikinä uskoisi, että manipuloi, uhkailee ja nöyryyttää miestään, sillä somessa esittää jotain aivan muuta. 

Tän kokemuksen perusteella en jaa itse juuri mitään parisuhteestani someen, ehkä pari kuvaa vuodessa tyyliin juhannuksena (enkä ikinä laittais mitää pusukuvia...). Varjelen tätä mitä mulla on, enkä koe tarvetta elvistellä somessa.

Ja onhan se julkkistenkin tapa, että annetaan ylistävä parisuhdehaastis juuri ennen eroa.

Vierailija
13/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle some on päiväkirja, laitan siihen arkisia asioita ja tottakai niitä parhaita hetkiä, parhaita kuvia, merkittävimpiä tapahtumia jne. Miksi laittaisin sinne rumia kuvia kun olen pahalla päällä tai surullinen tai jos riidellään miehen kanssa ja tapellaan lasten kanssa? En minä niitä ikäviä asioita halua myöhemmin muistella niin että vielä facessa tulee muistomuistutus että 4 vuotta sitten riitelitte miehesi kanssa... Jee...

Vierailija
14/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelee.

Vierailija
15/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan someen vastoinkäymisiä tai negatiivisiakin asioita, tavallista elämää, artikkeleita ja huomioita. En koskaan hehkuta mitään.

Parisuhdekuvia nolla. Olemme olleet yhdessä yli 15v.

N37

Vierailija
16/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi oikeastaan julkaista mitään someen, kun pelkään seuraajien=kaverien tekevän siitä johtopäätöksiä.Onnelliset parisuhdepäivitykset= peittelen erouutisia, skumppalasi= alkoholismi, kaverien kanssa illanvietossa= pinnallista menoa, en pysty keskittymään elämykseen kun tärkeintä on julkaista mukaystävien kanssa tekoiloisia otoksia, kahvikuppi= astioilla pätemistä, ruoka-annos= kuinka olen niin lihava, jos muka syön tuollaisia annoksia, lapset, lemmikit= ketä kiinnostaa kymmenet kuvat toisten söpöstä jälkikasvusta,

aforismit, viisaudet, ajatukset= ei omia ajatuksia vaan muiden keksimiä kuluneita latteuksia

Vierailija
17/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle some on päiväkirja, laitan siihen arkisia asioita ja tottakai niitä parhaita hetkiä, parhaita kuvia, merkittävimpiä tapahtumia jne. Miksi laittaisin sinne rumia kuvia kun olen pahalla päällä tai surullinen tai jos riidellään miehen kanssa ja tapellaan lasten kanssa? En minä niitä ikäviä asioita halua myöhemmin muistella niin että vielä facessa tulee muistomuistutus että 4 vuotta sitten riitelitte miehesi kanssa... Jee...

No joo, on tuossakin pointti :D

Ap

Vierailija
18/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa

Ja olen siis onnellinen ja tyytyväinen elämääni mutta en tosiaankaan kerro sitä somessa juuri sen takia, että luultaisiin täysin päinvastaista.

Vierailija
19/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että yhden tietyn pariskunnan kuvat jostain syystä ärsyttävät mutta toisen taas ei yhtään, tuntuu että jälkimmäisillä ei ole siellä takana jotenkin motiivia esitellä.

Ap

Vierailija
20/23 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin että yhden tietyn pariskunnan kuvat jostain syystä ärsyttävät mutta toisen taas ei yhtään, tuntuu että jälkimmäisillä ei ole siellä takana jotenkin motiivia esitellä.

Ap

tai jotenkin päteä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän