Sotkin ex-mieheni ja lastensa välit nyt kaduttaa.
Nuorena 20v otin itseäni melko paljon vanhemman miehen enkä antanut hänen olla tekemisissä lastensa kanssa. 3 ekasta liitosta syntynyttä oli jo täysi-ikäisiä eivätkä halunneet isänsä kanssa olla tekemisissa mutta 2 nuorempaa seuraavasta liitosta olisi halunnut olla isänsä kanssa tekemisissä koska olivat vasta ala-aste ikäisiä. En kuitenkaan sitä hyväksynyt ja mies lopetti yhteydenpidon. Nyt kaduttaa se koko juttu.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 13:40"]
Miksi päädyit tähän ratkaisuun? olitko nuori ja ehdoton vailla elämänkokemusta? veikö tunteet liiaksi mukana?
[/quote]
No olin niin nuori etten todellakaan soveltunut äitipuoleksi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 14:22"]
Miksi päädyit tähän ratkaisuun? olitko nuori ja ehdoton vailla elämänkokemusta? veikö tunteet liiaksi mukana?
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten otit perheellisen miehen?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 14:22"]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitten otit perheellisen miehen?
[/quote]
Olin silloin työtön ja todella tiukilla rahallisesti ihastuin siihen kun hän vei kahville,syömään,osti ruokaa yms kun itsellä ei ollut rahaa mihinkään.
Lohduttaudu sillä, että sinä pääset tuosta tilanteesta vähimmällä. Eniten siitä kärsivät isä ja lapset. Että onneksi olkoon vaan.
Niin se elämä opettaa.
Mutta kyllä on miehessä eli lasten isässäkin vikaa jos antaa jonkun naikkosen määrätä isän+lasten suhteesta.
Hyvä että sinua edes kaduttaa mutta oikeasti siitä ei ole mitään hyötyä enää!