Mä en kestä lasten kavereiden paapojaäitejä
Siis oikeesti, kun joka asiasta pitää olla huolissaan?! Voi kauheeta, kun kavereita tulisi joka päivä kylään. Voi kauheeta, kun on niin pitkä päivä, kun on äiti odottamassa kotona eikä lapsi ole ip:ssä klo 13 jälkeen. Voi kauheeta, kun on niin paljon kaikkea mistä olla huolissaan ekaluokkalaisesta.
Kommentit (4)
No on sullakin murheet. Tervetuloa tänne meidän asuinalueelle, niin saat vähän perspektiiviä. Täällä ei lapsia paapota, ja se näkyy.
Joo, voi olla rasittavaa että äiti on huolissaan. On se silti sata kertaa parempi tilanne, kuin esimerkiksi tämä, että äiti katsoo krapuloissaan ikkunasta kuinka omat lapset hajottavat naapurin pyörää, eikä viitsi puuttua asiaan (kuten meidän pihalla lauantaina kävi). Huolehtivaisten äitien lapset harvoin on niitä joista muiden aikuisten tarvitsee huolestua.
Jaa. Minä taas ihmettelen niitä äitejä jotka antavat ipanoidensa juosta pitkin kyliä vaikka koko päivän ilman että kertaakaan soitetaan edes syömään.
Minä en ole paapojaäiti ja omani juoksentelevat pitkin maita ja mantuja, toki syömään pitää tulla ja kodin lähellä ollaan iltaisin ja pimeällä. Mitään eivät riko enkä ole krapulassa mutta pidän tärkeänä sitä, että lapsella on kavereita ja isossa joukossa oppii paljon hyödyllistä pelisäännöistä ja sosiaalisuudesta. Lisäksi on hyvä tuntea kotiseutuaan ja tutkia sitä.
jep. rennommin pitäs vanhempien nykyään ottaa mun mielestä, kamalat on paineet kun joka asiassa voi tehä ihan väärin . teki sit kuin päin vaan :)