Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutinet ja postikulut

Vierailija
17.07.2006 |

useimmiten ostaja maksaa postikulut.

Miten myyjinä määrittelette postikulut? Miten osaatte arvioida juuri oikein?

Maksaako ostaja postarit oston yhteydessä? Jos ostaja on maksanut niitä liikaa niin palautatteko?

Miten tuo käytännössä toimii?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä maksan esim. 60 senttiä OMASTA pussistani noita postikuluja, kun olen ilmoittanut pk:iksi kolme euroa. SÄ ET SIINÄ HÄVIÄ MITÄÄN, AINOASTAAN MINÄ. Vittu, mä alan kohta pyytämään joka helvetin kohteesta 7 euron postikuluja. Ihan sun kiusaksi. Eipä ole kuule yksikään ostaja valittanut asiasta. Taidat olla sama maanvaiva ostaja, joka alkoi vihjailemaan, että otan liikaa postikuluja, kun kyseessä oli kevyt tuote, mutta joka oli niin paksu, että se piti lähetää maksina, tuo ostaja nimittäin alkoi tiukkaamaan multa oikeita kuluja, koska hänen mielestään ne olisi oikeasti ollut 70 senttiä.

T: edelleenkin kiukkuinen kolmonen

Vierailija
22/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä myydään postissa 20 kpl pakkauksissa, on isoja ja pieniä. Niihin saa lastata tavaraa niin paljon kuin saa mahtumaan, kunhan menee luukusta sisään ja painaa alle 500 g. Vaatteita saa niissä hyvin menemään kun litistää vaatteet minigrip-pussiin ja tunkee tuollaiseen kuoreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mä maksan esim. 60 senttiä OMASTA pussistani noita postikuluja, kun olen ilmoittanut pk:iksi kolme euroa. SÄ ET SIINÄ HÄVIÄ MITÄÄN, AINOASTAAN MINÄ. Vittu, mä alan kohta pyytämään joka helvetin kohteesta 7 euron postikuluja. Ihan sun kiusaksi. Eipä ole kuule yksikään ostaja valittanut asiasta. Taidat olla sama maanvaiva ostaja, joka alkoi vihjailemaan, että otan liikaa postikuluja, kun kyseessä oli kevyt tuote, mutta joka oli niin paksu, että se piti lähetää maksina, tuo ostaja nimittäin alkoi tiukkaamaan multa oikeita kuluja, koska hänen mielestään ne olisi oikeasti ollut 70 senttiä.

T: edelleenkin kiukkuinen kolmonen

Vierailija
24/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vaivaudu palauttamaan ylimääräistä niin ilmoittaisit ilmoituksessasi edes että toimituskulut tai postituskulut! Postikulu tarkoittaa vain sitä maksua minkä verran lähettäminen maksaa. Helposti-kuori ei kyllä maksa aina euroa vaan paljon vähemmänkin.

Vierailija:

En ole kertaakaan ottanut liian isoja postikuluja. Ja pyöristän nuo summat aina noin.

Euron summat on AINA helpostikuoren hinta, ison sekä pienen.

JA NIITÄ POSTIKULUJA EI TARTTE PALAUTTAA, JOS NE ON ILMOITETTU KOHTEESSA. JOS MYYJÄ ON LAITTANUT KOHTEESEENSA, ETTÄ PK:T ON VAIKKAPA 7.1 EUROA JA NE OVATKIN 5.6 EUROA, NIIN OSTAJAN ON TURHA NARISTA PALAUTUSTA, KOSKA PK:T OLI MAINITTU KOHTEESSA.

Taidat olla vitonen todella maanvaiva ostaja. PERKELE.

T:kolmonen, jolta paloi käämit totaallisesti tuollaisen persereiän takia.

Vierailija
25/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MÄ PERKELE OSAAN ARVIOIDA NE PK:T IHAN OIKEIN, KATTOKAAS SELLAINEN KAPINE KUIN VAAKA ON KEKSITTY, SAMOIN KUIN POSTIN NETTI SIVUT. MITÄ VITTUA SE TEIDÄN PERSETTÄ KAIVELEE, MITÄ TOISET PYYTÄÄ POSTIKULUJA??KYSYN VAAN. JA NIITÄ HELVETIN RAHOJA EI TODELLAKAAN TARVITSE MAKSAA TAKAISIN, VAIKKA OLISI PYYTÄNYT LIIKAA. MITÄ HELVETTIÄ TE ETTE TAJUA??????? PERKELE KUSIPÄÄT. JA TUO ON TODELLAKIN YLEINEN KÄYTÄNTÖ TUOLLA.

T: kolmonen jota vituttaa tuollaiset kusipää ostajat.

Vierailija
26/33 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ostan joltain ja hänellä on teksti " postikulut 7¿" ja sitten tulee paketti, jossa on postimaksuna 2,50¿ eikä myyjä palauta ylimääräisiä rahoja omatoimisesti niin olen kyllä varma, etten toista kertaa viitsi tuollaiselta myyjältä ostaa. Minä arvostan rehellistä kaupankäyntiä, jossa myyjä ottaa myös ostajat huomioon eikä yritä rikastua postikuluilla.

Tiedän kyllä, että ylimääräisiä postikuluja EI TARVITSE palauttaa takaisin jos on mainittu tietty luku myyntikohteessa, mutta ei se hyvää kuvaa anna myyjästä jos postikulut ovat aina pienemmät kuin mitä kohteessa ilmoitetaan.

Äsken kerroit pyöristäväsi postikulut, joten ei se kyllä kerro siitä, että osaisit arvioida postikuluja oikein.

Kylläpäs raukka av-mamma käy kuumana siellä. Rauhoitu hyvä ihminen.

Vierailija:

JA MÄ PERKELE OSAAN ARVIOIDA NE PK:T IHAN OIKEIN, KATTOKAAS SELLAINEN KAPINE KUIN VAAKA ON KEKSITTY, SAMOIN KUIN POSTIN NETTI SIVUT. MITÄ VITTUA SE TEIDÄN PERSETTÄ KAIVELEE, MITÄ TOISET PYYTÄÄ POSTIKULUJA??KYSYN VAAN. JA NIITÄ HELVETIN RAHOJA EI TODELLAKAAN TARVITSE MAKSAA TAKAISIN, VAIKKA OLISI PYYTÄNYT LIIKAA. MITÄ HELVETTIÄ TE ETTE TAJUA??????? PERKELE KUSIPÄÄT. JA TUO ON TODELLAKIN YLEINEN KÄYTÄNTÖ TUOLLA.

T: kolmonen jota vituttaa tuollaiset kusipää ostajat.

Vierailija
27/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta jos ostan joltain ja hänellä on teksti " postikulut 7¿" ja sitten tulee paketti, jossa on postimaksuna 2,50¿ eikä myyjä palauta ylimääräisiä rahoja omatoimisesti niin olen kyllä varma, etten toista kertaa viitsi tuollaiselta myyjältä ostaa. Minä arvostan rehellistä kaupankäyntiä, jossa myyjä ottaa myös ostajat huomioon eikä yritä rikastua postikuluilla.

Tiedän kyllä, että ylimääräisiä postikuluja EI TARVITSE palauttaa takaisin jos on mainittu tietty luku myyntikohteessa, mutta ei se hyvää kuvaa anna myyjästä jos postikulut ovat aina pienemmät kuin mitä kohteessa ilmoitetaan.

Äsken kerroit pyöristäväsi postikulut, joten ei se kyllä kerro siitä, että osaisit arvioida postikuluja oikein.

Kylläpäs raukka av-mamma käy kuumana siellä. Rauhoitu hyvä ihminen.

EIPÄHÄN OSTAJIEN TARVITSE MAKSAA LIIAN ISOJA PK:ITA JA HUUTOJA TULEE ENEMMÄN. JA MITÄ VITUN VÄLIÄ NIILLÄ POSTIKUILLA ON? MAKSATHAN SÄKIN MIELELLÄSI VÄHEMMÄN VARSINKIN, JOS HUUTOSUMMA ON PIENI!

JA SULLE JOKA NARISI NOISTA HELPOSTI KUORIEN HINNOISTA, SE EI KUULU SULLE PASKAAKAAN MITÄ NIISTÄ PYYDETÄÄN. AIKA MONI MUUKIN PYYTÄÄ IHAN SAMAN SUMMAN.

JA MÄ ALAN TODELLAKIN PYYTÄMÄÄN JOKAISESTA KOHTEESTA, OLKOONKIN SE SITTEN JOKU VASTASYNTYNEEN BODY 7 EURON POSTIKULUJA.

VITUN PASKAPÄÄT.

T: KOLMONEN

Vierailija
28/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
29/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin kiroaa...HUHHUH

Vierailija
30/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja noin kiroaa...HUHHUH

Mua niin vituttaa nämä urpot, jotka narisevat JOKA HELVETIN PIKKUASIASTA. Luuletko sä kymppi ihan tosissasi, että noilla ylimääräisillä postikuluilla RIKASTUU jotain???? Anna mun kaikki kestää, ihan totta. Ja sattumoisin mä olen myynyt jo 300 kohdetta tällä tyylillä, joten pidä sä vaan se turpasi kiinni.

T:kolmonen, joka on edelleenkin vittuuntunut tuollaisiin persläpiin

Vierailija
31/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo on kerran turhanpäiväisiä narisijoita, niin jätä omaan arvoonsa. Mitä suotta vaivaat päätäs?!

Vierailija
32/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat sen 5 euroa ja kuitissa näkyykin hinta 2 euroa. Samasta asiasta on kyse jos pyytää liikaa postikuluja. Laittaisit ilmoitukseesi edes ilmauksen posti- JA TOIMITUSKULUT niin ostajat ymmärtävät miksi he maksavat esim. 3 euroa mutta kirje tuleekin 2,60 ¿ postimaksulla varustettuna.

Vierailija
33/33 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maksat sen 5 euroa ja kuitissa näkyykin hinta 2 euroa. Samasta asiasta on kyse jos pyytää liikaa postikuluja. Laittaisit ilmoitukseesi edes ilmauksen posti- JA TOIMITUSKULUT niin ostajat ymmärtävät miksi he maksavat esim. 3 euroa mutta kirje tuleekin 2,60 ¿ postimaksulla varustettuna.

MITÄ HELVETTIÄ SE TEILLE KUULUU PALJONKO MÄ PYYDÄN POSTIKULUJA, JOS NE ON ILMOITETTU KOHTEESSA JA AINA NE OVAT OLLEET OIKEAT TAI SIIS ESIM. TUO KOLME EUROA ON OLLUT IHAN OIKEIN, JOS PK:T ON OLLEET 3.6 EUROA. OLETTEKO TE NOIN VITUN KATEELLISIA VAI MIKÄ VITTU TEITÄ VAIVAA?????????

T:KOLMONEN