Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko pysyvästi perheeseesi asumaan 3

Vierailija
24.09.2013 |

Lasta, jos saisit 8000e/kk? Minä en.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat lähisukua; kyselemättä ottaisin enkä suinkaan rahan takia.

Vierailija
2/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ottaisin jos olsivat lähisukua, luultavasti ilman korvaustakin. MUTTA kukaan ei nyt oikeasti saa noin paljoa rahaa...lopettakaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:53"]

minäkin ottaisin jos olsivat lähisukua, luultavasti ilman korvaustakin. MUTTA kukaan ei nyt oikeasti saa noin paljoa rahaa...lopettakaa jo.

[/quote]

Saahan noin paljon rahaa, justhan se Auerin veli oikeudessa nimenomaan kertoi saavansa kolmesta lapsesta yli 8000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
4/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsista, jos ne olisivat siskoni lapsia niin ottaisin. Ihan vieraita en ottaisi. Loppuisi ainakin pennin venytys.

Meidän pitäisi kyllä hankkia isompi asunto, mutta tolla rahalla se ei olisi ongelma.

Vierailija
5/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei haluta lapsia. EI omia, eikä vieraiden.

Vierailija
6/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi rahan takia. Jos ottaisin sijaislapsia, tavalliset lapsiperheen tuet (lapsilisät, ehkä elatustuki) ottaisin, mutta eikai siitä palkkaa kuuluisi saada?! Siis eihän adoptiovanhemmatkaan mitään palkkaa orpolapsien siottamisesta saa :D Jotenkin vähän menee mun ymmärryksen yli tommoin

Vierailija
7/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:56"]

En ottaisi rahan takia. Jos ottaisin sijaislapsia, tavalliset lapsiperheen tuet (lapsilisät, ehkä elatustuki) ottaisin, mutta eikai siitä palkkaa kuuluisi saada?! Siis eihän adoptiovanhemmatkaan mitään palkkaa orpolapsien siottamisesta saa :D Jotenkin vähän menee mun ymmärryksen yli tommoin

[/quote]

Lasten sioittaminen taitaa olla nasupuolen hommia.

Vierailija
8/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:56"]

[/quote]

Lasten sioittaminen taitaa olla nasupuolen hommia.

[/quote]

Ja heti on joku katkera lukion äikän opettaja napisemassa kirjoitusvirheistä :D mees nukkumaan ni jaksat sitte huomena valvoa kokeita ;)

Vierailija
9/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä verotettavassa kahdeksassa tonnissa oli kulukorvauksia reilulla tonnilla. Jos kaikki Auerin syytteet pitävät paikkansa, niin lasten terapiakulut tuskin ainakaan pienenevät... Ja itse en ottaisi traumaista lapsiparvea kotiini, oli sukua tai ei. Ei mulla ole koulutusta tai taitoa terapoida ketään järkiinsä.

Vierailija
10/10 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Vaikka olisi sukulaislapsia niin en tiedä riittäisikö voimavaramme ottaa 3 lasta lisää. Rahalla ei tee mitään jos itse uupuu eikä pysty huolehtimaan lapsista.