Valitse puolesi - Räsänen vai Hakkarainen?
Sinä olet punavihreä, järjestäytynyttä yhteiskuntaa, persuja ja kristinuskoa vihaava anarkisti. Sinä vihaat kaikkia konservatiiveja, kuten Päivi Räsästä ja Teuvo Hakkaraista.
Tässäpä sinulle tiukka valintatilanne, kumpaa sinä mieluumin tässä tapauksessa kannatat, Räsästä vai Hakkaraista? Jompaa kumpaahan sinun nyt täytyy vihata, mutta samaan aikaan sinä et voi kuitenkaan kannattaa toista.
Kenen joukoissa seisot:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288602596284.html
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 07:45"]
Kyllä mä noista Räsäsen valitsisin. Syystä että hänen kanssaan olen edes jostain samaa mieltä, ja toisaalta tuosta kyseisestä asiasta tietää paljon enemmän kuin Hakkarainen joka huutelee ottamatta asioista selvää.
[/quote]Eli Syyriasta ei tule miehiä vaan kaikkein heikoimpia?
[/quote]
Suomi pyrkii varmistamaan, ettei Syyriasta tulevien pakolaisten joukossa ole henkilöitä, joilla olisi yhteyksiä terrorismiin tai sotatoimiin.
Sisäministeri Päivi Räsänen (kd.) kertoi asiasta eduskunnan budjettikeskustelussa tiistaina. Räsäsen mukaan suojelupoliisi on pakolaisten valinnassa aktiivisesti mukana.
Räsänen vastasi kansanedustaja Teuvo Hakkaraiselle (ps.), joka halusi tietää, millaista ”porukkaa” Syyriasta otetaan. Hakkaraisen mukaan Ruotsiin on tullut miehiä ”mellakoimaan ja tekemään ilkeyttä”.
Hallituksen päätöksen mukaan Suomeen otetaan 500 syyrialaista pakolaista. Räsäsen mielestä Syyrian naapurimaiden Libanonin ja Jordanian suurta taakkaa pakolaisista pitää jakaa.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/rasanen-syyriasta-ei-oteta-riskihenkiloita/1672306
Jos nyt pakko olisi valita niin Hakkaraisen... Tällähetkellä Suomen tilanne ei näytä kovinkaan hyvältä, työpaikkoja lähtee koko ajan alta (esim. lastensuojelun lomautukset) ja kaikki mahdolliset tuet (esim. kotihoidontuki) ym. laskevat ja hinnat nousevat... Miten ihmeessä meillä on varaa elättää muiden maiden pakolaiset jos omissakin on jo tekemistä?! Ymmärrän naiset ja lapset erittäin hyvin, mutta hallitus ei ole valmis miettimään, mistä se raha saadaan.... Ja kyllä se niin on, että suuri osa pakolaisten tuista ei todellakaan jää Suomeen, vaan ne lähettävät rahat kotimaahansa sukulaisille ja marssivat luukulle hakemaan lisää "lapsensa uutta fillaria varten"... Kun asiaan saadaan OIKEASTI järkevä ratkaisu ja tiukkalinja, joka pitää ja sitä seurataan, niin tervetuloa vaan!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 07:45"]
Kyllä mä noista Räsäsen valitsisin. Syystä että hänen kanssaan olen edes jostain samaa mieltä, ja toisaalta tuosta kyseisestä asiasta tietää paljon enemmän kuin Hakkarainen joka huutelee ottamatta asioista selvää.
[/quote]Eli Syyriasta ei tule miehiä vaan kaikkein heikoimpia?