Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä sairaudet laihduttavat?

Vierailija
29.08.2020 |

Jostain luin, että korona myös laihduttaa. Syön PALJON ja olen muutamassa viikossa nyt alkanut siitäkin huolimatta laihtumaan, vaikka olen syönyt normaalia enemmän.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mielisairaudet

Vierailija
2/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin koronan. Kuukaudessa laihduin

7kg. Tauti vei täysin ruokahalun. Ekan viikon aikana söin muutamia viinirypäleitä ja siitä kolme viikkoa eteenpäin ei mennyt mitään kiinteää suusta alas. Sairaalassa ja teholla olin kolme viikkoa.

Olin ennen tautia siis normaalipainoinen ja sairaalasta kotiutuessani näytin todella riutuneelta, vaikka olin edelleen normi painoinen. Kaikki lihakset katosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7kg. Tauti vei täysin ruokahalun. Ekan viikon aikana söin muutamia viinirypäleitä ja siitä kolme viikkoa eteenpäin ei mennyt mitään kiinteää suusta alas. Sairaalassa ja teholla olin kolme viikkoa.

Olin ennen tautia siis normaalipainoinen ja sairaalasta kotiutuessani näytin todella riutuneelta, vaikka olin edelleen normi painoinen. Kaikki lihakset katosivat.

No minulla on ruokahalu täysin tallella. Olen pitänyt ruokapäiväkirjaakin, ja syön about 3500 kcal joka päivä, enkä liiku paljoa. Peruskulutus joku 1400... silti vaan laihdun. 

Vierailija
4/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten paino tippui puolessa vuodessa 16kg, vaikka söin täysin normaalisti. Lisäksi oli todella kovia ylävatsakipuja.

Todettiin vatsakatarri ja helikobakteeri, sain hirmuisen ab- kuurin kahteen kertaan, ennenkuin paranin.

Vierailija
5/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkituttaa kilpirauhanen. Ja varalta myös onko iso S.

Vierailija
6/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso S?

Vierailija
7/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ruokahalu täysin tallella. Olen pitänyt ruokapäiväkirjaakin, ja syön about 3500 kcal joka päivä, enkä liiku paljoa. Peruskulutus joku 1400... silti vaan laihdun. 

Menisin sinuna jo kiireesti lääkärille. Syöpä voi laihduttaa paljonkin lyhyessä ajassa eikä oireile juuri mitenkään. Ei voi olla normaalia tuollainen.

Vierailija
8/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mielisairaudet

No eikä laihduta! :D

Vierailija
9/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin sinuna jo kiireesti lääkärille. Syöpä voi laihduttaa paljonkin lyhyessä ajassa eikä oireile juuri mitenkään. Ei voi olla normaalia tuollainen.

Kävin jonkun aikaa sitten verikokeissa, melkein kaikki arvot olivat ok paria maksa-arvoa lukuun ottamatta. Lääkäri sanoi, ettei ole huolestuttavaa, mutta uudet verikokeet otetaan muutaman viikon kuluttua.

Vierailija
10/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet mielisairaudet

No eikä laihduta! :D

Joo ne lihottaa lääkkeineen.

Vierailija
11/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokahalun puute ja laihtuminen ovat kaksi eri asiaa. Voit syödä vaikkei olisi yhtään ruokahalua. Monella järki käskee syömään mutta luonnollisesti kaikki eivät sitä kuuntele tai sellaista asiaa kuin järki ei ole olemassakaan.

Vierailija
12/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mielisairaudet

Monet syömishäiriöt (anoreksia, ortoreksia, bulimia) ja masennus voi laihduttaa, mielisairauksia

Vierailija
13/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastakkaista tekee kaikki joissa lääkkeen sivuvaikutuksina mainitaan että mahdollisesti ruokahalu kasvaa, se oikeuttaa mamman ahmimaan samantien .

(samalla lääkkeellä olevat miehet harvemmin lihoo)

Vierailija
14/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso S?

Syöpä laihduttaa.

Vierailija
15/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairaus saattaa laihduttaa...

Vierailija
16/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes II, kilpirauhasen liikatoiminta ja syöpä nyt ainakin.

Vierailija
17/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on iso S?

Dannyn setä.

Vierailija
18/18 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet mielisairaudet

Monet syömishäiriöt (anoreksia, ortoreksia, bulimia) ja masennus voi laihduttaa, mielisairauksia

Sori mutta mielisairaus ja mielenterveyden häiriöt ovat kaksi eri asiaa. Mielisairaita ovat psykoosisairaat, eivät anorektikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä