Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailisitko miestä jolla on 5 lasta?

Vierailija
29.08.2020 |

Eikä ole tietoa onko ne ollut vahinkoja vai tahallisia, eri naisten vai saman naisen kanssa.. Lapset on jo teinejä tai aikuisia, eikä mitään taaperoita. Olisitko kiinnostunut?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystyis. Kaks lasta miehellä on maksimi, siinäkin on vähintään yks liikaa. Itselläni yksi teini-ikäinen.

Vierailija
42/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mulla yksi ja haluan lapsettoman miehen. En halua alkaa leikkimään mitään uusperhettä kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ne jo aikuiset tai lähes aikuiset lapset haittaisi. Ihmisillä on aina hirveät ennakkoluulot kaikesta ja kaikista. Ihan niinkuin aikuisille tarvitsisi vanhemmaksi enää alkaa. 

Vierailija
44/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Mulla yksi ja haluan lapsettoman miehen. En halua alkaa leikkimään mitään uusperhettä kenenkään kanssa.

Yleisemmin lapsettomat miehet haluavat lapsettoman naisen. 

Vierailija
45/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku omituinen himo tätä miestä kohtaan. Kai sillä vaan on jotkut tosi hyvät lisääntymisalfageenit koska ei mua järkimielessä sit taas kiinnosta yhtään. Mutta ei mulle mitään lapsia ole tulossa. Seksi kelpaisi jos ei ole tauteja...

Vierailija
46/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Oli tahallisia tai vahinkoja, se kertoo paljon miehen luonteesta. Ei kiinnosta minua.

Mitä tuo kertoo miehen luonteesta?

Vierailija
47/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet yleisemmin iskevät kiinni ujoihin naisiin, jotka eivät ole vielä saaneet lapsia eivätkä itse osaa lähestyä miehiä.. Saatikka heillä ei ole kokemusta miehistä. 

Sehän on kiva että jakavat hyväänsä kaikille sitä kaipaaville :)  mitä turhia pihtaamaan 

Vierailija
48/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Onpas täällä rajoittunutta porukkaa.... eikös ainakin kivikaudella tuo olisi ollut haluttava ominaisuus.

EI olisi ollut. Päinvastoin. Kivikaudella kukaan nainen ei olisi valinnut miestä jolla on lapsia muille naisille.

Vierailija
49/49 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Onpas täällä rajoittunutta porukkaa.... eikös ainakin kivikaudella tuo olisi ollut haluttava ominaisuus.

EI olisi ollut. Päinvastoin. Kivikaudella kukaan nainen ei olisi valinnut miestä jolla on lapsia muille naisille.

Kivikaudella ei naiset valinnu miehiä vaan miehet otti väkisin mieluisensa.