Tapailisitko miestä jolla on 5 lasta?
Eikä ole tietoa onko ne ollut vahinkoja vai tahallisia, eri naisten vai saman naisen kanssa.. Lapset on jo teinejä tai aikuisia, eikä mitään taaperoita. Olisitko kiinnostunut?
Kommentit (49)
Riippuu kyllä vahvasti siitä, oliko saman äidin kanssa ja mikä oli syy eroon. Eli jos tyyliin tupsahtanut kaksoset kahdesti, niin ihan ymmärrettävää, että viisi on tullut.... Mutta jos lapset on eri äitien kanssa, niin ei ikinä.
Tosin jos tapaisin miehen, jolla vaikka kaksi lasta kahden eri naisen kanssa niin minua ei kiinnostaisi sellainen mies tippaakaan.
Se ois liian vanha mulle edes selvittää ovatko kaikki pitkäaikaisesta avioliitosta.
Exälläni on 5 lasta. Kaksi minun kanssani, kolme seuraavan. Nykyään on vakavia elämänhallinnan ongelmia. Kalja maistuu, työt eivät. Elatusta hän ei maksa tällä hetkellä kenestäkään. Vuosien varrella yhteydenpito lapsiin ei kiinnostanut, nyt asetelma on kääntynyt eikä lapsia kiinnosta.
Tämänkin ihanan miehen on silti joku nainen nimeltä mainitsemattomalta pikkupaikkakunnalta huolinut. Onnea hänelle, tulee tarpeeseen!
Voi ei, oletko törmännyt mun ex-kihlattuun? 5 lasta kolmen eri naisen kanssa, ja se kertoo jo paljon.. Lapsia ei ollut silloin kun 2 kun seurusteltiin ja yksi paljastui yllärinä :-D Sittemmin tullut lisää hälle.. Onneksi pieni järjen hiven sai mut pitämään ehkäisystä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Oli se sitten saman tai eri naisen kanssa niin mies, jolla on 5 lasta kuulostaa juuri sellaiselta tossukalta tai reppanalta, että vaimo on painostanut lastentekoon. Oikeasti harva mies haluaa noin montaa lasta, jotain kummallista siinä on taustalla.
Miehillähän on biologinen tarve levittää siementään. Sillähän he näitä paneskelujaan selittävät. Lestadiolaisessa perheessä seitsemän lasta on ihan normaalia, eri naisten kanssa hankitut lapset kertovat, että mies on huono ehkäisemään, vaikea luonne, holtiton ja myös tautipesä.
Mietin myös että mitä ihmettä liikkuu kaikkien niiden naisten päässä kun haluavat tuollaisille tehdä aina lisää ja lisää lapsia? Ehkä noilla miehillä vaan on jotkut kunnon alfa geenit mitä levitellä tehokkaasti ympäri kun saavat kaikki naiset ei pelkästään sänkyyn ihan lisääntymään asti.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös että mitä ihmettä liikkuu kaikkien niiden naisten päässä kun haluavat tuollaisille tehdä aina lisää ja lisää lapsia? Ehkä noilla miehillä vaan on jotkut kunnon alfa geenit mitä levitellä tehokkaasti ympäri kun saavat kaikki naiset ei pelkästään sänkyyn ihan lisääntymään asti.
Tuollaiset miehet yleisemmin iskevät kiinni ujoihin naisiin, jotka eivät ole vielä saaneet lapsia eivätkä itse osaa lähestyä miehiä.. Saatikka heillä ei ole kokemusta miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Oli tahallisia tai vahinkoja, se kertoo paljon miehen luonteesta. Ei kiinnosta minua.
Jos mies on ollut perheen isä, lapset on 20-vuotisesta liitosta ja vaimo on kuollut vuosia sit?
Aika brutaalia.
Mikä siinä on brutaalia? En ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat tehneet monta lasta. Se kertoo sellaisesta luonteesta ja ajatusmaailmasta, joka on täysin päinvastainen omani kanssa.
Onpas täällä rajoittunutta porukkaa.... eikös ainakin kivikaudella tuo olisi ollut haluttava ominaisuus.
MikaK kirjoitti:
Onpas täällä rajoittunutta porukkaa.... eikös ainakin kivikaudella tuo olisi ollut haluttava ominaisuus.
Niin, nimenomaan kivikaudella. Ei enää.
No itselleni on tärkeää, että jälkikasvu on harkittu ja siitä pidetään vakaasti huolta. Mies, jolla olisi monta lasta eikä olisi aktiivisesti heidän elämässään, olisi totaalinen yök.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Niin, nimenomaan kivikaudella. Ei enää.
No miksi sieltä muut ominaisuudet sitten jääneet. Pitää olla pitkä mies. Miksi ihmeessä enää?
Siis onko tuo ihan yleinenkin mielipide, että mies jolla on paljon lapsia on jotenkin ressukka tai muuten halveksittava? En ole tajunnut aiemmin. Naisella kuitenkin ok jos 5 lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Oli tahallisia tai vahinkoja, se kertoo paljon miehen luonteesta. Ei kiinnosta minua.
Jos mies on ollut perheen isä, lapset on 20-vuotisesta liitosta ja vaimo on kuollut vuosia sit?
Aika brutaalia.Mikä siinä on brutaalia? En ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat tehneet monta lasta. Se kertoo sellaisesta luonteesta ja ajatusmaailmasta, joka on täysin päinvastainen omani kanssa.
Mitä se kertoo? Kiinnostaisi tietää.
No ihan yhtä lailla haukutaan naisia jotka on tehny lapsia usean miehen kanssa. Jos ei jopa enemmän haukuta.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo ihan yleinenkin mielipide, että mies jolla on paljon lapsia on jotenkin ressukka tai muuten halveksittava? En ole tajunnut aiemmin. Naisella kuitenkin ok jos 5 lasta?
Ei se ole naisellekaan ok. Se herättää ihmetystä oli kyseessä mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika brutaalia.Mikä siinä on brutaalia? En ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat tehneet monta lasta. Se kertoo sellaisesta luonteesta ja ajatusmaailmasta, joka on täysin päinvastainen omani kanssa.
Mitä se kertoo? Kiinnostaisi tietää.
Että miehellä on "lastit sisään, kytkin päälle" periaate.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä oikeasti joskus mies, joka on yksinhuoltaja kaikille 5 lapselle, jotka ovat eri naisten kanssa. Yleisemmin se on kuitenkin nainen, joka kantaa lapsista vastuun ja mies pakoilee elareita.
Hyi en.