Mitä epätyypillisiä ratkaisuja teillä on kodissanne
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 16:58"]
Parisänkymme on koko 180x210 (yhtenäisellä petarilla).
Saunan kaiuttimista voi kuunnella radiota.
[/quote]
Meillä nämä samat, paitsi että voi kuunnella myös cd-levyjä
[/quote]
Kysyn sitten sulta, että mistä ostat lakanat tuohon sänkyyn? Suurinkaan tuplalakana ei yleensä riitä meillä. Anttilasta olen suurimmat eli sopivat löytänyt, mutta saisi olla vieläkin vähän suurempia.
Meillä ei ole saunaa sisällä, talo rakennettu 2010. Pyykkikuilu on ja makkari n. 30 neliötä. Ei ole kodinhoitohuonetta
Ei tiskikonetta eikä vetimiä keittiön kaapeissa.
Ulkosauna, pieni mutta ylellinen suihkuhuone. 8 hengen perheessä...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:33"]
[/quote]
[/quote]
Kysyn sitten sulta, että mistä ostat lakanat tuohon sänkyyn? Suurinkaan tuplalakana ei yleensä riitä meillä. Anttilasta olen suurimmat eli sopivat löytänyt, mutta saisi olla vieläkin vähän suurempia.
[/quote]
tilaa vaikka Englannista, king size tai super king. minä en muuta enää käytäkään, ei tuplalakanat riitä edes tavisparisänkyyn!
house of fraser parhaita mestoja tilata
Asun kerrostalossa eikä mulla ole naapureita :p
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 16:01"]
Huonekorkeus 4,2m
korkeimmasta kohtaa. Ei siis alaslaskettua kattoa.
[/quote]
Meillä tuonkorkuinen koko katto. Lisäksi meillä on lähes sata neliötä, mutta silti yksiö.
Lapsia ei ole, koska silloin tämä ei toimisi.
Meillä ei ole ruokapöytää, vaan syödään aasialaisittain istuen matalan sohvapöydän ääressä olkkarissa. Ruokapöydän tilan vie toimiva kaakeliuuni (kerrostalossa).
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 16:13"]
Betonilattiat kerrostaloasunnossa. Käsittämätöntä sähläystä oli laittaa, mutta se näyttää upealta ja on täydellisen käytännöllinen. Kylähän se on, mutta meillä käytetään sisällä tossuja muutenkin.
[/quote]Siis teillä on betonilattia ilman lattialämmitystä :-o SE on epätavallista, vielä epätavallisempaa kuin betonilattia =D
Asuntomme ainoa ovi (siis ulko-oven ja parvekkeen oven lisäksi) on vessan ovi. Asunto 2h+k.
Mulla on yksin yli 500 neliön omakotitalo, jossa on 40 neliöinen makuuhuone pönttöuunilla ja 100 neliöinen olohuone takka - leivinuunilla. Tulisijoja on talossa 7 ja lisäksi ulkosauna. Terassia on talon ympärillä katettuna lisäksi 170 neliötä. Kaikki muukin on perin erilaista, olen saanut paljon kehuja ideoistani.
Meilllä 80 neliöö per asukas, tiedän kyllä muitakin joilla näin, ja ihan Suomessa ollaan.
Meillä ei ole lainkaan olohuonetta. Keittiö laajennettiin ruokailutilaan ja olohuoneesta tehtiin ruokailutila, eli sillä on suuuuri ruokapöytä ja talonpoiskaissohva. Telkkaria katsotaan takkahuoneessa, joka on tosin tietysi vähän sama asia kuin joillakin olohuone.
Yhteistä aikaa perhe viettää usein juurikin tuon suuren ruokapöydän ympärillä istuen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tilaa vaikka Englannista, king size tai super king. minä en muuta enää käytäkään, ei tuplalakanat riitä edes tavisparisänkyyn!
house of fraser parhaita mestoja tilata
[/quote]
Heh. Oookei. Ei mun tuloilla.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:11"]
Valtava kirjahylly jossa kirjojen lisäksi on kissojen makuuhyllyjä.
[/quote]
Oi, ihanaa! <3 Mäkin haluaisin tommosen ratkaisun! :)