Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän siittäneeni lapsen, jonka virallinen isä ei tiedä, ettei ole lapsen biologinen isä.

Salaisä
29.08.2020 |

Ei sitä tiedä kuin lapsen äiti ja minä.
Se on meidän salaisuus ja sellaiseksi saa jäädä, koska en aio hajottaa kenenkään perheonnea, vaikka kyllä tämä minuun toisinaan sattuu, mutta asiat ei menneet niinkuin hetken huumassa ajateltiin.
Nainen oli naimisissa, mutta liitto rakoili ja ero oli tulossa, harkinta-aika menossa.
Tutustuimme naisen kanssa ja vietimme aikaa yhdessä. Seksi oli aktiivista, ehkäisyä ei ollut, vaikka olemmekin aikuisia ihmisiä.
Hän kuitenkin palasi miehensä luokse, saaden ihmeen kaupalla liittonsa kuntoon. Sitten hän ilmoitti olevansa raskaana. Ennen lapsen syntymää viestittelimme ja hän kertoi, että lasta koskee hänen elämänsä suurin salaisuus. Meillä oli ihanaa, mutta asiat nyt vaan menivät näin ja hän on onnellinen.
Niin näyttää olevan aviomiehensä lapsen kanssa.
Somessa julkaisevat kuvia ja lapsi on kuin ilmetty minä lapsena. Vertaan omiin lapsuudenkuviini ja isästä ei ole kahta sanaa. Hän ei ole lainkaan kuin virallinen isänsä. Äitinsä ulkonäköä löytyy vähän. Jotkut rohkeimmat ovatkin kuvia kommentoineet, että ei lapsi ole lainkaan kuin isänsä, että äitiinsä taitaa tulla.
En ole koskaan tavannut lasta livenä, en enää tätä naistakaan lapsen syntymän jälkeen. Lapsi aloitti nyt esikoulun. Eikä minulla lapseen oikeuksia olisikaan, vaikka olenkin biologinen isä. Aviomies on lainmukaan isä, enkä lähde sitä vastaan taistelemaan. Siinä häviäisi kaikki jotain, mikä ei enää ikinä palaisi ehjäksi.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet?

Vierailija
2/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse parisuhteessa? Kumppanillasi on oikeus tietää näin iso asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokoomukselainen kunnallispoliitikko?

Vierailija
4/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lapsia on paljon, ei ole merkitystä kuka on biologinen isä, vaan tärkeintä että lapsella on koti jossa hänestä pidetään hyvää huolta.

Vierailija
5/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse parisuhteessa? Kumppanillasi on oikeus tietää näin iso asia

En ole tällähetkellä parisuhteessa. Olen niissä aika onneton ja aina menestynyt huonosti, jotta osaisin rakentaa pitkäaikaista suhdetta. Kaikki jääneet lyhyiksi.

Iältäni olen nyt 33v.

Vierailija
6/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että pääsit eroon noin perustavalla tavalla epärehellisestä ihmisestä. Miksi luulet että totuus ei kokaan paljastu? Monet tekevät hupimielellä geenitestejä ja ne yleistyvät tulevaisuudessa, lapsi saa jotain kautta mahdollisesti tietää, että isä ei olekaan isä. Miten luulet hänen aikuisena suhtautuvan asiaan? Koulussakin jo puhutaan veriryhmistä, saattaa jo teininä tarkistaa vanhempiensa veriryhmät. Ehdottomasti pitäisi lapselle ja miehelle kertoa ja selvittää tilanne.

Vierailija
7/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja tilanne. Nainen toimi kyllä väärin teitä molempia, sinua ja miestään, kohtaan salatessaan asian.

Voi kyllä joskus käydä niin, että totuus paljastuu. Isälleni kävi näin - äitinsä eli mummoni oli salannut, että isä oli muu kuin aviomies. Kipeä juttu, mutta tuntee nyt myös biologiset puolisisaruksensa. Biologinen isä ennätti kuolla.

Vierailija
8/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lapsia on paljon, ei ole merkitystä kuka on biologinen isä, vaan tärkeintä että lapsella on koti jossa hänestä pidetään hyvää huolta.

Just joo. Ei mitään merkitystä, kunhan nainen pääsee kuin koira veräjästä.

Vierailija
9/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta kohtaan väärin voi olla että joskus saa tietää kuitenkin

Vierailija
10/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmen eri naisen kanssa. Yksi oli naimisissa ja ei halunut miehensä geenejä. Mies ei tiedä mitään ja pitää omanaan. Toinen seurusteli miehen kanssa, kun tuli raskaaksi. Oli sellainen on-off suhde. Menivät myöhemmin naimisiin. Mies sai tietää lapsen ollessa 8- vuotias, kun leikkauksen yhteydessä tarvitsi verta ja oletetun isän veri ei käynyt. Tyytyi naisen selitykseen yhden yön baarisäätöön ja kasvattaa edelleen lasta. Kolmas oli sinkku, tehtiin temput ilman ehkäisyä ja sanoi, että on mahdollisuus tulla raskaaksi. Totesi, että pitää hankkia seuraavana viikonloppuna poikaystävä. Ovat nykyään avoliitossa ja lapsi aloitti juuri koulun. Naisen mukaan lapsi on minun, en voi olla varma.

Vierailija
11/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeusteitse lähdet taisteleman, se on toivotonta ja luu jää käteen. Näin tässä lakitilanteessa. eri asia, jos nainen myöntää asian ja isä tahtoisi DNA-näytteen teistä kaikista, mutta kuvailusi perusteella se ei ole odotettavissa?

Vierailija
12/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että sen sortin Kylä-Harakka-tapaus taas.

Vierailija
13/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uutta auringon alla

Vierailija
14/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti suvussasi ei ole mitään piileviä perinnöllisiä sairauksia. Selallaisia siis, jotka pitäisi hoitaa mahdollisimman nuorella iällä kuntoon.

Vierailija
15/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmen eri naisen kanssa. Yksi oli naimisissa ja ei halunut miehensä geenejä. Mies ei tiedä mitään ja pitää omanaan. Toinen seurusteli miehen kanssa, kun tuli raskaaksi. Oli sellainen on-off suhde. Menivät myöhemmin naimisiin. Mies sai tietää lapsen ollessa 8- vuotias, kun leikkauksen yhteydessä tarvitsi verta ja oletetun isän veri ei käynyt. Tyytyi naisen selitykseen yhden yön baarisäätöön ja kasvattaa edelleen lasta. Kolmas oli sinkku, tehtiin temput ilman ehkäisyä ja sanoi, että on mahdollisuus tulla raskaaksi. Totesi, että pitää hankkia seuraavana viikonloppuna poikaystävä. Ovat nykyään avoliitossa ja lapsi aloitti juuri koulun. Naisen mukaan lapsi on minun, en voi olla varma.

Onko sulla joku spermapankkiyritys? Miksi naiset haluavat lapsilleen sinun geenisi, mutta eivät halua elää sinun kanssasi?

Vierailija
16/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun lapsi on nuori aikuinen eikä tiedä, miksi on sellainen kuin on? Geenisi määrittelevät paljon hänen elämästään.

Vierailija
17/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
18/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asia pitäisi oikaista. Voi tulla joskus tilanne, jossa asia tulee ilmi. Lapsella on oikeus tietää totuus.

Vierailija
19/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriryhmät ei taida ihan noin mennä että aina jomman kumman vanhemman veri on samaa.

Vierailija
20/75 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku spermapankkiyritys? Miksi naiset haluavat lapsilleen sinun geenisi, mutta eivät halua elää sinun kanssasi?

Tässä on klassinen " Tahdon ( ehkä) tiedostamattakin levittää geenejäni, mutta en halua minkäänlaista vastuuta"- tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän