Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä koko ajan kuulokkeet päässä

Vierailija
29.08.2020 |

Onko teidän mielestä ok jos mies on jatkuvasti ikään kuin tavoittamattomissa kotona, koska istuu koneella kuulokkeet päässä vai valitanko vain turhaan ja minun on hyväksyttävä tämä "oma aika"? Katselee siis youtubesta videoita ym. Ei minulla koko aikaa olisi tarvetta miehelle edes puhua, mutta tuntuu että kaikki kommunikointi jää aika vähiin tuon takia.
Miehelle on turha tästä yrittää puhua, ei koe tätä ongelmana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole ok. Olet itsekkäälle miehelle taloudenhoitaja. Hän jakaa aikansa toisten kanssa.

Vierailija
2/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä provo, mutta kyllä, valitat tässä valetarinassa ihan turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Lopulta kaikki keskustelu kuolee ennen kuin alkaakaan, koska miestä ei kehtaa ns. turhan takia häiritä.

Ja toki pitää olla omaakin aikaa, mutta jos ihan koko ilta menee kuulokkeet päässä niin sitä en enää kattelis.

Vierailija
4/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että näitä provoksi syyttelijöitä tulee heti, mutta ei tämä kyllä ole provo, valitettavasti.

ap

Vierailija
5/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok, jos kumppani ja puoliso olisi kaiken vapaa-aikansa omissa maailmoissaan. Jos häntä ei kiinnosta viettää aikaa perheen ja vaimon kanssa, otan mieluummin oman asunnon ja oman vapauden. Hän varmaan myös silloin mieluummin on omassa kämpässään, saa sitten rauhassa katsella konettaan 24/7.

Vierailija
6/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole ok. Olet itsekkäälle miehelle taloudenhoitaja. Hän jakaa aikansa toisten kanssa.

Tätä itsekin mietin. Mitään toista naista ei melko varmuudella ole, mutta mietin olenko ihan hyväksikäytetty siivouskone vai vaadinko vain liikaa. Mies tosin on muutenkin omissa oloissaan viihtyvää sorttia.

Vierailija
7/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok, jos kumppani ja puoliso olisi kaiken vapaa-aikansa omissa maailmoissaan. Jos häntä ei kiinnosta viettää aikaa perheen ja vaimon kanssa, otan mieluummin oman asunnon ja oman vapauden. Hän varmaan myös silloin mieluummin on omassa kämpässään, saa sitten rauhassa katsella konettaan 24/7.

Jos ihmiset oikeasti ajattelee näin niin ei mikään ihme, että eroja on niin paljon. Ei anneta toiselle lainkaan omaa aikaa. Tottakai siinä stressitaso nousee sietämättömälle tasolle ja sitten tulee ero. 

Vierailija
8/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tollanen. Se ei lopulta kuullut mua enää ollenkaan eikä välittänyt. Olin vain huonekalu.

Vierailija
9/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kova kälättäjä.

Vierailija
10/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla koko aikaa olisi tarvetta miehelle edes puhua, mutta tuntuu että kaikki kommunikointi jää aika vähiin tuon takia."

Anna miehen olla rauhassa sen pari tuntia koneellaan ja sitten kerro kaikki asiasi kerralla. Aina ei vaan jaksa toisen seuraa vaikka olisi kuinka rakas. Eikä koko ajan tarvitse olla suunapäänä. Keksi omia harrastuksia, mies ei ole mikään sirkustirehtööri joka keksii teille parisuhdetekemistä koko ajan.

Vierailija
11/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko sopia että tänään saa möllöttää, mutta huomenna ollaan yhdessä?

Saman katon alla ei aina jaksa toista, eikä tarvitsekaan, miehes viettää omaa aikaa ja latautuu. Eikö sulla ole mitään hommaa, mitä haluaisit touhuta itsekses?

Meillä mies pelaa ja mä kuuntelen musiikkia. Kumpikin tietää, että toista välillä ottaa päähän se toisen möykkä, niin käytetään kuulokkeita, otetaan näin toinen huomioon.

Kaikki kommunikointihan silloin on nollassa, mutta ei häiritä turhilla höpinöillä silloin. Itse kyllä ainakin käyn välillä esim halaamassa ja pussaamassa vaikka kuulokkeet päässä tapittaakin ruutua.

Sanotaan myös ihan reilusti välillä että "kestääkö sulla pitkään, kaipaan huomioo" :D

Sano miehellesi et kaipaat sitä ja kerro tuntemukses. Jos senkin jälkeen vaan jumittaa luurit korvilla 24/7 sua kuuntelematta niin siitäpähän tiedät mitä itse päätät.

Vierailija
12/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin käyttäytyä noin, kun en enää välittänyt miehestä ja aloin pohtia eroa. Alkoi ärsyttää koko olemuskin, joten tuo oli pakotieni.