Noniin!Nyt on edessä sitten kylmää ja säkkipimeyttä seuraavat 9kk.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä se pikkuhiljaa alkaa. Joutuu taas värjöttelemään säkkipimeässä. Ikkunoista ei näe ulos, ulkona ei näe mitään, pakkanen iskee avokämmenellä päin naamaa ja menee luihin ja ytimiin. Maailma pienenee suunnilleen omaan kotiin. Satunnaisia käyntejä jossain muualla sisätiloissa. Semmoista on elämä talvisessa Suomessa.
Tuohonkin vielä noin. 3kk aikaa.
Siinä välissä tulee ruska ja värit. Lämmintä piisaa edelleen.
Syyskuun vika pvä aurinko nousee n.puoli 7 ja laskee 19.joten ei tod.mene 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Tästä se pikkuhiljaa alkaa. Joutuu taas värjöttelemään säkkipimeässä. Ikkunoista ei näe ulos, ulkona ei näe mitään, pakkanen iskee avokämmenellä päin naamaa ja menee luihin ja ytimiin. Maailma pienenee suunnilleen omaan kotiin. Satunnaisia käyntejä jossain muualla sisätiloissa. Semmoista on elämä talvisessa Suomessa.
Jaa, ei mun elämä ole tuollaista talvella. Välineet ja tekemiset vaan vaihtuu kelin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Aivan ihanaa.
Jospa se karkottaisi osan karvakäsistä sinne mistä tulleetkin.
Toivottavasti talvi tappaa suomalaiset, niin päästään teistäkin. Maailma kuuluu ihmisille.
Olen vähän vahingoniloinen 😁
M. 55
Bangkok
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän vahingoniloinen 😁
M. 55
Bangkok
Mieluummin kuljen säkki päässä 9kk,kuin olen hikisessä,saasteisessa Bangkokissa pikkuihmisten keskellä.
Höpö, höpö ap, nyt alkaa ihana kuulas syksy kaunista ja valoisaa syys-lokakuu tai sitten välillä sumuisia sadepäiviä. Maaliskuun alussa hipsimme pohjoisen lumille ja ah sillä on niin valoisaa ja puhdasta koko kevään,
Mot, pimeää on vain 4 kuukautta mar,jou,tammi, helmi.
Miksi ihmeessä sinä olet kellariin mennyt niin pitkäksi aikaa? Piilottelet raskautta vai mitä? Laita nyt edes valot sinne!
Jos haluat pysyä mahdollisimmin pitkään pimeässä niin että voit käydä ulkona, muuta Huippuvuorille. Ei sielläkään säkkipimeää ole, mutta melko hämärää jopa keskellä päivää marras-helmikuussa. Aika kylmääkin siellä on.
Ap on siis ryöminyt pakastimeen. Toivottavasti kansi ei aukea edes 9 kk päästä.
Kummastuttaa aina tämä narina.
Suomessa on neljä vuodenaikaa awink awink! Ja sijaitsemme pohjoisella pallon puoliskolla jolloin aurinko osuu vähemmän talvikuukausina.
Onko elämä niin tylsää että jaksaa narista päivänselvästä asiasta?
Hemmetin hienoa toisaalta mikäli niin on kun nyt on rokamat ja suurtyöttömyys tulossa ja suurin huolenaihe on marraskuussa alkava pimeys.
Suomalainen on kauneimmillaan seuraavat 9 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
🖤🖤🖤🖤🖤🖤 🖤🖤🖤🖤🖤🖤 🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Keskilämpö on paras lämpö. Jatkuvassa helteessä kaikki luonto kuolisi.
Sun kommenttia taas kuulostaa siltä, että teet matalapalkkatyötä, josta ulosotto vie osansa. Yh-äippä, jolla 4 lasta, jolla jokaisella eri isä. Pari suklaan väristä seassa.