Missä iässä uskottomuus on yleisimmillään
Opiskelukaverit yliopistossa on ainakin hyvin uskollista sakkia. Joku ehkä vaihtaa kumppanin vähän lennossa uuteen mutta muuten on hyvin kunnollisia kaikki.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 22:49"]Itse olen 44 v. poliisi ja olen kitsauttanut yli 1000 (!) naista viimeisen noin 5 vuoden aikana.
[/quote]Viisi naista viikossa. Siinä ei sitten jää työn ja pillun vonkaamiselta enää paljon aikaa muille harrastuksille.
[/quote]
"Terveen ihmisen elämä on työtä ja seksiä" / Freud.
[/quote]
Wikipedia:
Sigmund Freudin sanoin kyseessä on ”kyky rakastaa ja kyky tehdä työtä”.
Pikkuinen ero.
Nelikymppiset perheelliset miehet. Ilmeisesti uutuuden viehätys parisuhteessa kadonnut ja perhe-elämä kyllästyttää. Päälle vielä 4-kympin kriisi, niin siinähän sitä mennään ja kovaa. Baareissa ja työelämässä näitä tapauksia saa todistaa ihan jatkuvasti.
Kyllä minunkin tekisi mieli väittää että ne nelikymppiset alakouluikäisten lasten isät ovat innoikkaimpia polkemaan vierasta. Lasten äiti on väsynyt ja kärttyinen eikä tee mieli seksiä, todennäköisesti mies hakee sitä muualta.
En tietenkään väitä että kaikki perheenisät olisivat tällaisia.
naisilla noin 40v, siltä näyttää ainakin oman tuttavapiirin kohdalla. miehet ehkä parikymppisinä, ennen kuin kasvavat aikuisiksi.
ja naisten 'kitsauttaja"-poliisilta kysyisin, miten olet ehtinyt 1000 naista kaataa viidessä vuodessa? on pitänyt kiirettä varmaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:13"]
naisilla noin 40v, siltä näyttää ainakin oman tuttavapiirin kohdalla. miehet ehkä parikymppisinä, ennen kuin kasvavat aikuisiksi.
ja naisten 'kitsauttaja"-poliisilta kysyisin, miten olet ehtinyt 1000 naista kaataa viidessä vuodessa? on pitänyt kiirettä varmaan.
[/quote]
Ei oikeastaan, netti on helppo tapa, taso vain surkeahko. Paras lienee toi uskovaisten be2, joka on täynnä virolaisia&venäläisiä huoria.
Lähipubit ovat ehkä helpoin tapa kuitenkin: taso huono kuitenkin. Virossa ja Venäjällä on paljon kivoja naisia, kuten Thaimaassa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 22:49"]Itse olen 44 v. poliisi ja olen kitsauttanut yli 1000 (!) naista viimeisen noin 5 vuoden aikana.
[/quote]Viisi naista viikossa. Siinä ei sitten jää työn ja pillun vonkaamiselta enää paljon aikaa muille harrastuksille.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 17:13"]
[/quote]"kitsaus" tarkoittaa puhallusratsiaa...
[/quote]
[/quote]
[/quote]Pärjäisin hienosti ilman työtäkin, jos rahat muuten riittäisi.
[/quote]
[/quote]
Buahaha mitä vääristelyä
Itselläni siihen saakka, kunnes sain ensimmäisen lapseni. Uskottomuus loppui kuin seinään.
Mä en usko, että se on mikään ikään liittyvä asia, vaan persoonaan ja moraalikäsitykseen. Mun appiukko on pettäny tasasesti sieltä alle 30vuotiaasta 60vuotiaaksi asti ja varmaan ylikin.. nyt ikää hänellä 68v enkä ihmettelis vaikka olis parhaillaankin jotain sutinaa, sen verran huonosti kohtelee anoppia (joka uskollisesti pysyy äijänsä mukana).
Ihmisistä se on kiinni. Tossa iässä ne lentelee kukasta kukkaan ja kun viimein vakiintuvat niin ei se ole sellaista perinteistä avioliittoa nähnytkään.
Joidenkin mielestä miehet pettävät kun niiden kuuluu lisääntyä :/
Raskausaikana ja heti ekan lapsen synnyttyä.
Naiset parikymmisepä huoraa ja alfaurokset (joita on duunareissa paljon) 40-v. eteenpäin. Itse olen 44 v. poliisi ja olen kitsauttanut yli 1000 (!) naista viimeisen noin 5 vuoden aikana.
Naiset parikymmisepä huoraa ja alfaurokset (joita on duunareissa paljon) 40-v. eteenpäin. Itse olen 44 v. poliisi ja olen kitsauttanut yli 1000 (!) naista viimeisen noin 5 vuoden aikana.
Luulisin ettei ikä juurikaan vaikuta vaan oma elämän tilanne , kuvittelisin jos rakkaus vain loppuu ja suhde ei toimi , jos sattuu tilaisuus tulemaan eteen niin silloin. niin kauan kun suhde toimii ja rakastaa, en lähtis pettämään vaikka olisikin tilaisuus siihen. enemmänkin miettisin syitä mitkä uskottomuuteen ajaa .
Up