Sinä nainen Prismassa nahkaminarissa ja korkosaappaissa
Oli ihan hel vetin "kiva" joutua haistelemaan sitä kauheaa löyhkäävää hajupilveä jonka jätit jälkeesi parfyymistä, jota olit kaatanut puoli pulloa päällesi.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eikös prismassa kaikilla ole tuulipuvut?
On. Siksi tämä onkin keksitty provo.
Kuinka monta Prismaa Suomessa on? Entä ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Etiketin rikkojaa paheksutaan. Jos ei muuta keksitä, haukutaan pahanhajuiseksi. Tuulipukumafia ei jätä kostamatta!
Muuten sun mies olisi lähtenyt seuraamaan minua. Peitin kiihottavan ominaistuoksuni.
Joo. Kaikki lukevat tätä palstaa!! 😂
0/5 Kukaan, siis KUKAAN, ei käy Prismassa nahkaminihameessa. Siellä käydään vain me tuulipuku-tuijat meidän kroksi-ranejen kanssa ja mukana raahataan kiljuvaa kakaralaumaa. Eikä me käytetä mitään parfyymejä! Provo!
En ole nainen, olen muusukupuolinen.
Teurttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etiketin rikkojaa paheksutaan. Jos ei muuta keksitä, haukutaan pahanhajuiseksi. Tuulipukumafia ei jätä kostamatta!
Näin juuri. Pitää olla hyvinsyönyt tuulipukutantta tai muuten keksitään väkisin jotain valittamisen aihetta. Mitä ap luulee hyötyvänsä siitä, että kirjoittaa asiasta täällä? Eikö ole kanttia huomauttaa asiasta silloin, kun on tilanteessa itse? Aloitus haiskahti kyllä kateudelta. Ja kuka puhuu "minarista"? Eivät ainakaan nuoret, vaan jotkut yli 60-vuotiaat.
Leyhyikö sieltä minin alta mitään tuoksua? ;D
Missä Prismassa? Niitä on ulkomaillakin.
T. Nahkavaatenainen
Hei sinä nahkaminarissa ja korkkareissa xxx lidlissä asioinut hyvältä tuoksuva nainen.
Katseemme kohtasivat leipähyllyllä, mutta ihastuin niin etten saanut sanaa suustani.
Ota yhteyttä tämän saitin ylläpitoon jos tunsit samoin kuin minä.
Nimim. katkokävelijä takavasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi jos se olikin Svetlana hakemassa oltermannia.
Vierailija kirjoitti:
0/5 Kukaan, siis KUKAAN, ei käy Prismassa nahkaminihameessa. Siellä käydään vain me tuulipuku-tuijat meidän kroksi-ranejen kanssa ja mukana raahataan kiljuvaa kakaralaumaa. Eikä me käytetä mitään parfyymejä! Provo!
Eilen illalla ainakin kävi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi jos se olikin Svetlana hakemassa oltermannia.
Työtauoilla voi kaivata lisäproteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Pitää olla hyvinsyönyt tuulipukutantta tai muuten keksitään väkisin jotain valittamisen aihetta. Mitä ap luulee hyötyvänsä siitä, että kirjoittaa asiasta täällä? Eikö ole kanttia huomauttaa asiasta silloin, kun on tilanteessa itse? Aloitus haiskahti kyllä kateudelta. Ja kuka puhuu "minarista"? Eivät ainakaan nuoret, vaan jotkut yli 60-vuotiaat.
Olen 34 ja lyhensin minihame-sanan otsikkoa varten.
Ap
Päivän parhaat naurut. Kiitos aloittajalle.
Ei sillä ole mitään väliä onko jollain tuulipuku vai minihame, jos on tappajahajusteita kaatanut päällensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Päivän parhaat naurut. Kiitos aloittajalle.
Nyt kun miettii niin kuulostaahan tämä huvittavalta. Mutta olisitpa ollut paikalla eilen kyseisessä tilanteessa, siinä oli hauskuus kaukana.🤢
Ap