Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokalla, saat köniin jos et oo mun kaa

Vierailija
23.09.2013 |

Raivostuttavaa lapsen luokalla on vähän sosiaalisesti heikompi lapsi. kivaa että hän ottaa aran lapseni mukaan leikkeihin, mutta leikitäänkin sitten hänen ehdoillaan. Tuli tänään hakemaan lastani ulos leikkimään ja leikkivätkin hetken ulkona ja sitten noin 40 min sisällä, sitten komensin hänet lähtemään vaikka oli saanut kotoaan luvan olla vielä tunnin pidempään. Sai raivarit, mutta lähti kyllä muristen matkoihinsa. Tuleekohan lapselle turpiin huomenna, oli kyllä tänäänkin meno ollut melkoista, kysyin lapselta miksi hänen vaatteensa ovat ihan kurassa, niin heiteltiin meidän lippiksiä ja sitten xx heitteli vähän mua maahan, pyysi kyllä anteeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään yritin sitten keskustella lapsen kanssa, murjotti vaan ja lähti kotiin, puolen tunnin päästä lapsen kännyyn tuli viesti. Mä jätän sut!

Jee oliski totta.

Vierailija
2/2 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi kerran edessäsi on, niin juttele hänen kanssaan! Ei mitenkään rumasti ja ikävästi, vaan asiallisesti ja niin, että menee perille. Kyselet häneltä erilaisista asioista koskien kaveruutta, mukavaa yhdessäoloa, lasten yhteisiä leikkejä jne. ja kerrot hänelle miten hän voi olla hyvä kaveri niin lapsesi kuin muidenkin kanssa. Ei se puhuminen ainakaan tee pahaa. Jos lapsi ei kuuntele, puhut toisella kertaa.

Teet myös selväksi ettet hyväksy huonoa käytöstä koulussa, koulumatkalla, kotona tai pihalla. Kerta kielto pitää tästä lähin riittää. Kokeile ja ylläty, puhumalla olen saanut yhden mahdottoman vilpertin mukavaksi kaveriksi, tämä vilpertti oli silloin ekalla luokalla ja nyt hän on jo seiskalla ja tulemme kaikki hyvin juttuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla