Ei krapulaa!? Mitä ihmettä ??
Eilen iltapäivällä rakentelin hyvää juoma-iltaa kaikin asianmukaisen keinoin: ruokaa, siivosin vauhdilla (eli saan siivouskaljan), valmistelin ja varmistelin. Pääsin jo ihan pieneen nousuun.
Sitten se jotenkin lopahti ja kun Tranformers-leffa alkoi sadannen kerran telkkarista olin selvä. Katsoin sitä viihdettä tunnin ja menin nukkumaan.
Nyt on ollut ihana aamu, juonut kahvia aamulla jopa, ja nyt on mieli kirkas ja koko pöivä edessä että mitäs sitä tekis!?
Tämä on todella ihmeellistä. Näitä olisi mahtava kokea useamminkin, mutta alitajunnan pikku janoinen piru sanoo, että tuskin tulee onnistumaan...
Kommentit (3)
En ole huonot tippaakaan keskiviikon kännin jälkeen, loistavaa. Ja olen siis lomalla mökillä. Heräsin selvänä aikaisin aamulla, luonto on vihreää, aurinko paistaa välillä, minulla pää täysin selvä!? Tämä on kuulkaa tämmöuselle pullo-viiniä-4-iltaa-viikossa-ihmiselle aivan mahtava olotila.
Kroppa ihan kunnossa, aineenvaihdunta normaali, nukkunut selvänä, pystyy syömään aamiaisen, ja vieläpä suunnittelen lähteväni sauvakävelylle.
Tämmöisiä aamuja on harvoin , joten näistä pitää ihmetyksen vallassa nauttia. Mahtava olo.
Ensimmäisen illan nousuhumalaa parempi olo tulee aina toisen iltapäivän ensimmäisestä. Se tunne kun jalo juoma alkaa puraista ja aivot toimivat jälleen kirkkaasti. Aaahhh....
Kun heräsin niin vähän oksetti. Se meni ohi kun otti vähän lisää. Näkö on jotenkin outo. Joutuu zoomaamaan että näkee mitä kirjoittaa. Lievä hedari joka saattaa toipua kun jos pystyy juomaan aamukahvit. Pakoputki toimii vähän liikaa. Pitää lähteä kolmannelle istunnolle tälle aamulle.
Maanantaista asti kännissä niin alkaa olla kaikenlaisia oireita. Välillä palelee ja täriseen. Toisella hetkellä tulee ahdistus kuuma. Pakko ottaa lisää tai tulee helvatan paha olo. Onneksi ei ainakaan vielä niitä pelkotiloja.