Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit puolison?

Vierailija
22.06.2024 |

Minkä ikäisiä olitte?

Kumpi teki aloitteen ja miten?

Kauanko olette olleet yhdessä?

Rakastatteko toisianne yhä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti-tv.n kirjekaveripalstalle laitoin ilmoituksen. Sain nelisenkymmentä kirjettä ja joukossa sattui olemaan mieheni kirje. Tosin pitkään kirjoittelin noin 10 pojan kanssa. Olin 17 ja hän 23. Naimisissa olemme olleet 25,5 vuotta.

Vierailija
2/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana avaus. Haluan lukea paljon vastauksia ennen kuin voin antaa oman vastaukseni. 

Toivottavasti Ap on mies. Kaipaan niin paljon ihan kaikkea miehiltä ja miesten maailmasta ja heidän ajatusmaailmastaan. Jos nyt löytyisi puoliso niin hän joutuisi kaatamaan minuun vuosikymmenten elämänkokemuksen miesten maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin terassilla töiden jälkeen kaverin kanssa. Olin 30-vuotias ja mies 26-vuotias. Hän tuli kaverinsa kanssa istumaan samaan pöytään ja siinä alettiin vaan jutella. Oltiin yhdessä 16 vuotta. 

Vierailija
4/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juhliin joista en kehdannut kieltäytyä, puoliso löytyi sieltä.

Vierailija
5/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 18 v ja mies 21. Tavattiin minun kaverin serkun luona ihan sattumalta, 10 minuuttia aiemmin tai myöhemmin ei oltaisi tavattu. Kaverillani oli asiaa serkulleen ja piipahdettiin siellä nopeasti. Nähtiin sitten pari kertaa muualla, kunnes kysyin, haluaako hän treffeille. Noin 40 vuotta tässä ollaan oltu yhdessä eikä ole tullut tunnetta, josko jostain löytyisi parempi.

Vierailija
6/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa että ennen miehet kirjoittivat ihan oikeita kirjeitä ja pitkiä kirjeitä. Kaiken maailma asioista mutta myös ihan rakkauskirjeitä jotka tunnetta täynnä.

Tästä jäävät nykyajan mimmit luultavasti ihan paitsi. Ajatelkaas että nuo kirjeet säilyvät eli ihan vanhanakin voi niitä vielä lueskella. 

Alkakaas kirjoittaa ihan oikeita kirjeitä jos osaatte kirjoittaa. AIVAN IHANAA! Ja ilmaista hupia!

Vierailija
7/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 24 ja tutustuneet puoli vuotta aiemmin netin kansainvälisen kirjekaveripalstan kautta. Minulle avautui mahdollisuus lähteä yliopiston  kautta vaihtoon hänen kotimaahansa. Tapasimme sillä tavoin myös tosielämässä  Olemme nyt olleet yhdessä 26 vuotta.

M50

Vierailija
8/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista, hän teki aloitteen, olemme olleet naimisissa 35 vuotta.

Vierailija
9/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileistä. Aika klassinen varmaan kasarilla. 

Vierailija
10/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen ilta ulkomaanmatkalla. Mentiin ystävän kanssa baariin. Siellä tapasin toisen matkalaisen, turistin, ei Suomesta, myös viimeistä iltaansa siellä. Juttelimme ja tanssimme koko illan. Vaihdoimme yhteystietoja ja hups, ollaan oltu kohta 30v yhdessä. 

Vierailija
11/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni baarissa. Menin juttelemaan hänelle, koska hän oli juuri sen näköinen, jollaisia katselin. Hän kiinnostui minusta, vietimme loppuillan ja yönkin yhdessä. Siitä asti ollaan oltu yhdessä, jo 23 vuotta. Kyllä me edelleen rakastetaan toisiamme, mutta on tässä vielä harjoiteltavaa kommunikoinnissa. Aina oppii uutta toisesta. 

Vierailija
12/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ystävämme järkkäämistä kotibileistä. Itse olin 24, hän 18. Huomasin kivan näköisen tytön joka näytti jäävän vähän porukan ulkopuolelle, ja menin juttelemaan. Aika tasan 40 vuotta on myötä- ja vastamäkiä yhdessä kuljettu.

Vierailija
13/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa baarissa, mies oli mun kaverin kaverin kaveri. Niitä näitä jutusteltiin koko ilta, hauskaa oli ja ensi vuonna on helmihäät. Ja kyllä rakastamme toisiamme edelleen, mutta onhan se erilaista rakkautta kuin se teinien ja parikymppisten rakastuminen.

Vierailija
14/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla, oltiin eri tiedekuntien opiskelijoita ja mun tuleva mies kävi ahkeraan tiedekuntarakennuksen kahvilassa. Oltiin 23v ja saatiin kaksi nyt jo aikuista lasta.

Vierailija
15/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ulkomailla työkomennuksella ja työkavereita siis. Emme tunteneet toisiamme entuudestaan. Mieheni teki aloitteen ja yhdessä olemme olleet 25 vuotta, lapsia on ja rakkautta.

Vierailija
16/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yhteisen harrastuspiirin bileistä

2. 33v ja 32v. 

3. Ei kumpikaan heti. Minä vaihdoin yhteystietoja useamman ihmisen kanssa, myös hänen, harrastustarkoituksissa täysin platonisesti.

Kuukauden jatkuvan viesteilyn jälkeen tajusin, että olen ihastunut. Sanoin siitä, mies sanoi että ok, hän arvostaa mua lähinnä harrastuskaverina. Otin sen haasteena. Oli niin paljon yhteistä ettei voinut antaa olla. 😆 Oltiin molemmat erottu puoli vuotta aiemmin eikä kummallakaan ollut haku päällä. No, ei mennyt montaa päivää, niin mieskin tajusi väistämättömän. 

4. 7,5v

5. Rakastetaan toisiamme yhä. 🥰

Vierailija
17/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistosta.

Minä 24v, mies 26v.

Koirat teki sen ihan ekan aloitteen kun ystävystyivät keskenään, sitten me ystävystyimme ja lopulta hän kerran kysyi jos suostuisin lähtemään hänen kanssaan vaikka pizzalle ja siitä se sitten lähti.

Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.

Rakastamme.

Vierailija
18/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta törmäsin

Vierailija
19/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhon tanssilattialla

Minkä ikäisiä olitte? 19

Kumpi teki aloitteen ja miten? Nainen

Kauanko olette olleet yhdessä? 21 vuotta

Rakastatteko toisianne yhä? Kyllä, lapsia 4

Vierailija
20/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olitte? 33-vuotiaita molemmat

Kumpi teki aloitteen ja miten? Minä. Mietin, että osaakohan tuo mies tanssia polkkaa. Osasi.

Kauanko olette olleet yhdessä? 38 vuotta

Rakastatteko toisianne yhä? Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme