Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käskyttääkö teidän vanhat isät teitä?

Vierailija
29.08.2020 |

Mun isäni on 71vuotias ja tykkää määräillä. Minusta hieman outoa kun olen aikuinen ja kahden aikuisen lapsen äiti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äiti käskyttää. Onhan se vähän outoa kun olen itsekin jo aika lähellä eläkeikää.

Vierailija
2/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko. Nalkuttaa, mäkättää, jäkättää, vittuilee jos ei tee kuten hän haluaa, määräilee, komentelee, haukkuu selän takana. Sietämätön ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten määräilee?

Palvelemaan itseään vai jotain muuta?

Vierailija
4/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei viitsisi nähdä vaivaa juuri minkään suhteen. On tullut laiskaksi ja mukaavuuden haluiseksi. t.ap

Vierailija
5/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Vanhemmat on tuollaisia. Huomaat kyllä.

Vierailija
6/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käskytä, pystymme keskustelemaan aikuinen aikuiselle. Äitini on piiloarvostelija, mikä ärsyttää. En viitsi kaikista asioista edes puhua, koska en jaksa puolustella omia valintojani. Hänen tapansa on standardi, eikä pysty ymmärtämään erilaisia näkökulmia.

Vierailija
7/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti yrittää määräillä minua jatkuvasti, erityisesti lasten kasvatukseen liittyvissä asioissa aina puuttumassa. Ihan sietämätöntä ja vaikka olen siitä monesti sanonut, niin ei muuta käytöstään.

Vierailija
8/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appi on ruoanlaiton ja lastenhoidon erityisasiantuntija, eikä todellakaan kätke kynttilää vakan alle.

Kummastakaan hänellä ei ole edes kymmenen minuutin kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi