Veisitkö lapsen tässä tapauksessa testiin?
Meillä on kaksi lasta, kuopus sairastui viime viikon pe nuhaan ja kurkkukipuun. Esikoisella vuosi nenä vähän, saimme koronatestiajan sunnuntaiksi ja kumpikin lapsi oli kotona keskiviikkoon jolloin negatiivinen testitulos saapui. Kuopus jäi kotiin parantelemaan oloaan loppuviikoksi.
Nyt kuopus on kunnossa, mutta esikoinen heräsi yöllä hirveään yskään ja vatsakipuun. Kuumetta ei ole ollut, mutta on selvästi sairas.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin oman kunnan koronainfoon ja toimisin sieltä tulevien ohjeiden mukaan. Eikai näitä tarvitse maallikon päättää.
Sieltä suositeltiin testiä.
Kysyinkin lähinnä että mikä palstan mielipide asiasta on. Meillä on jo aika varattuna
Ap
Ahaa... sinuna en luottaisi täältä saatuihin neuvoihin vakavassa asiassa. Jos siellä suositeltiin testiä, sun täytyy lapsi testiin viedä.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... sinuna en luottaisi täältä saatuihin neuvoihin vakavassa asiassa. Jos siellä suositeltiin testiä, sun täytyy lapsi testiin viedä.
Miksi ihmeessä kuvittelet että luottaisin täällä saatuihin neuvoihin? Olen ajan varannut jo heti kun aamulla koronapuhelin aukesi. Tänään menossa vielä testiin.
Täällä kuitenkin on paljon ihmisiä joiden mielestä koko korona on hömpötystä.
Ap
Testi on nyt tehty. Palaan kertomaan kun testitulos tulee jos se oli positiivinen. Arvioivat 4-7pv
No jos tosiaan kova yskä ja vatsakipu yhdessä niin veisin.
Sinun pitäisi itse mennä älykkyytestiin.
Viiden miljardin maailmassa on kuollut kotonaan ehkä yksi alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Testi on nyt tehty. Palaan kertomaan kun testitulos tulee jos se oli positiivinen. Arvioivat 4-7pv
Voik kerta sulle jo nyt että EI OLE KORONA.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi itse mennä älykkyytestiin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voik kerta sulle jo nyt että EI OLE KORONA.
Mistäs tiedät? Asutaan Helsingissä jossa koronaa on ollut aika paljon. Naapuritalossakin oli ihmisiä koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Viiden miljardin maailmassa on kuollut kotonaan ehkä yksi alaikäinen.
Pelkästään Jenkeissä on kuollut lähes 100 lasta koronaan.
En minä edes pelkää sitä, että lapseni kuolisi koronaan, vaan että lapseni voi tartuttaa sellaisia ihmisiä jotka ovat riskiryhmää.
Ap
Mitä ihmettä jahkaat asiaa kun testissäkin jo käyty. Meni jo, vihelsi mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jahkaat asiaa kun testissäkin jo käyty. Meni jo, vihelsi mennessään.
Mitä jahkaamista se on kysellä muiden mielipidettä keskustelun vuoksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Testitulos oli negatiivinen.
AP
Aika yllätys...
Soittaisin oman kunnan koronainfoon ja toimisin sieltä tulevien ohjeiden mukaan. Eikai näitä tarvitse maallikon päättää.