Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: – Mitä jos kattelisin seuraavaksi itselleni suomalaisakan, sormuskin jo on, Teuvo Hakkarainen toteaa

Vierailija
29.08.2020 |

Hakkarainen on lähdössä noutamaan sormusta Hondurasista
– Aion hakea sormuksen takaisin, sen verran kallis oli, Hakkarainen paljastaa
On se äijä ;)

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo, Teuvo!

Ei herrasmies puhu pahaa naisistaan, entisistäkään. Tyylikkäästi homman hoitaisit lähettämällä interfloran kautta autollisen kukkia Stephanielle ja mukaan viesti että kiitokset kaikesta, oli hienoa tutustua vaikkei sitten yhteen sovittukaan. Rakkaudella Teuvo, Member of European Parliament. Käytä parlamentin kielenkääntäjää, niin saat espanjan sujumaan oikein.

Stephanie oli kuitenkin laadukkain nainen, jonka elämässäsi olet koskaan kohdannut, ja nosti vähäksi aikaa omaa statustasikin aika lailla. Alkoholistijuntti näyttäytyi maailmanluokan naistenmiehenä. Kunnes perämetsän tavat nousivat taas pintaan.

Nyt homma haltuun. Lopeta p*skan jauhaminen seiskapäivissä ja iltaläpysköissä ja ala käyttäytyä kuin mies!

Vierailija
142/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakka saa sormuksen jahka Stefanie sen palauttaa

Kuvista päätellen sormus ei valitettavasti mahdu monellekkaan av-mammalle. 

Teuvo voi persujen puoluekokouksessa laittaa sormuksen kiertämään naisten keskuudessa, eiköhän sieltä joku sopiva nainen löydy. Järkevintähän hänen on löytää itselleen vaimo, jolla on samat arvot. Teuvo tosin haluaa olla perinteinen mies, jolla on perinteinen vaimo, mutta siten, että nainen maksaa itse oman elämisensä vaikka palvelee Teukkaa kaikin tavoin.

Samat arvot? Kukaan mies ei kestä sitä, jos nainen ottaakin kuppia yhtä reippaasti. Semmoisia pikku kaksinaismoralisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan suurella osalla tänne kirjoittelevista ihmisistä on ruma ja ilkeä ajatusmaailma. Jos ei kirjoitustaito riitä suodattamaan kaikkein huonoimpia puolia luonteesta, kannattaako silloin avata koko sielunsa pahuus kaikkien nähtäväksi?

Vierailija
144/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-KIHLATTU STEPHANIE TEUVO HAKKARAISESTA: "MINUA NOLOTTAA, ETTÄ RYHDYIN SUHTEESEEN HÄNEN KANSSAAN!"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ex-kihlattu-Stephanie-Teuvo-Hakkaraisesta…

”EN RAKASTA TEUVOA”

Mitä mieltä olet Teuvon juhlimisesta ja alkoholin käytöstä?

– En tiennyt, että hän on sellainen mies, joka käyttää paljon alkoholia ja juhlii. Hän on poliitikko, mutta käyttäytyy aivan päinvastaisesti kuin poliitikon pitäisi käyttäytyä.

– Ajattelin aluksi, että Teuvo on mielenkiintoinen mies, jolla on oma bisnes. Hän osoittautui aivan erilaiseksi ihmiseksi, eikä minulla ole mitään yhteistä hänen kanssaan. Välillämme ei ole enää mitään kemiaa. Teuvo ei ole se henkilö, jota rakastan.

Stephanie toteaa vielä haastattelun lopuksi häpeävänsä, että ryhtyi suhteeseen Teuvon kanssa. 

– En halua, että minusta ja Teuvosta julkaistaan enää kuvia yhdessä. Oikeastaan minua nolottaa, että ryhdyin suhteeseen hänen kanssaan.

– Olkaa hyvä ja tehkää suomalaisille selväksi, että minulla ei ole enää mitään suhdetta Teuvoon, Stephanie päättää puhelun.

Tirsk!

Vierailija
145/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EX-KIHLATTU STEPHANIE TEUVO HAKKARAISESTA: "MINUA NOLOTTAA, ETTÄ RYHDYIN SUHTEESEEN HÄNEN KANSSAAN!"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ex-kihlattu-Stephanie-Teuvo-Hakkaraisesta…

”EN RAKASTA TEUVOA”

Mitä mieltä olet Teuvon juhlimisesta ja alkoholin käytöstä?

– En tiennyt, että hän on sellainen mies, joka käyttää paljon alkoholia ja juhlii. Hän on poliitikko, mutta käyttäytyy aivan päinvastaisesti kuin poliitikon pitäisi käyttäytyä.

– Ajattelin aluksi, että Teuvo on mielenkiintoinen mies, jolla on oma bisnes. Hän osoittautui aivan erilaiseksi ihmiseksi, eikä minulla ole mitään yhteistä hänen kanssaan. Välillämme ei ole enää mitään kemiaa. Teuvo ei ole se henkilö, jota rakastan.

Stephanie toteaa vielä haastattelun lopuksi häpeävänsä, että ryhtyi suhteeseen Teuvon kanssa. 

– En halua, että minusta ja Teuvosta julkaistaan enää kuvia yhdessä. Oikeastaan minua nolottaa, että ryhdyin suhteeseen hänen kanssaan.

– Olkaa hyvä ja tehkää suomalaisille selväksi, että minulla ei ole enää mitään suhdetta Teuvoon, Stephanie päättää puhelun.

Tirsk!

Teuvo-fanit ihailee Teukkaa silti. 

Vierailija
146/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sillä on asian kanssa tekemistä, onko itse tavannut herra Hakkaraisen vai ei? Rikoksia ja rötöksiä tilillä vuodesta 1985 asti ja viimeisin 2018. Tekoja on monia ja erilaisia. Ei näytä ottavan opikseen, edes tuon ikäinen mies. Ja alkoholiongelman hän on myöntänyt itse. Eihän ne mihinkään häviä ja tietenkin niistä voi keskustella.

Oikeesti, vaikka olis millainen hurmuri (tässä tapauksessa ei tosin ole sitäkään), niin en mitenkään voisi naisena ohittaa sitä, että tuomio on tullut teosta pahoinpitely ja seksuaalinen ahdistelu - ja vielä työpaikalla.

Vierailija
147/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^tuo siis vastauksena kommenttiin 107 parin sivun taakse. Ja mikä se loppukaneetti oli? Median antama kuva maailmasta ei ole totuus, tjsp. No entäs tuomioistuimen antamat tuomiot, onko nekin jotain fake news?

Vierailija
148/148 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^tuo siis vastauksena kommenttiin 107 parin sivun taakse. Ja mikä se loppukaneetti oli? Median antama kuva maailmasta ei ole totuus, tjsp. No entäs tuomioistuimen antamat tuomiot, onko nekin jotain fake news?

Todellisuus on toisenlainen isämmaallisten lasien läpi nähtynä. (Lue: pullonpohjan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi