Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpyhuoneremontti ja asuminen

Vierailija
29.08.2020 |

Onko joku asunut kylpyhuoneremontin ajan kotona? Miten olette kestäneet? Mulla kolmas päivä menossa ja alkaa hajottaa. Vessaan pääsen saunatiloihin jotka on toisessa talossa (eli pari kertosta rappusia alas, ulos, toiseen taloon ja takas rappusia ylös). Suihkuunkin pääsen saunavuorojen ulkopuolella, jos ois valoa. Huoltoyhtiö ei näköjään kykene niitä ajastamaan että ei olisi säkkipimeää.... (Kertaalleen jo luvattu korjata tilanne.) Onko teillä ollut joku tilapäisvessa tms asunnossa ja miten on toiminut? Alkaa jo nyt tympiä kun pitäisi kohta lähteä kolmannen kerran vessaan tälle aamulle, mutta ei jaksaisi taas. Mulla on vesivahinko kylppärissä, ja kuivatuskoneet tulee ensi viikolla. Ei tietoa vielä miten monta viikkoa pelkkä kuivatus kestää... Laajin mahdollinen kotivakuutus, mutta vakuutusyhtiö ei korvaa asumismenoja rakennevian takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä sarjakuvassa Piru antoi vainajalle mahdollisuuden valita: Tuliseen pätsiin tai asua kotona putkiremontin aikana. Tämä Pirun perimä ei oikein osannut päättää.

Vierailija
2/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksi vessaa taloyhtiön kellarissa ja suihkut käytössä aina kun ei saunvuoroja ollut. Minun kaveri onneksi asui melkein naapurissa, niin pääsin pakenemaan sinne välillä. Kauheinta oli kuitenkin se sementtipöly kaikilla pinnoilla asunnossa, vaikka suojamuovitukset joka huoneen ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huoltoyhtiöltä tehdä varaus sinne saunaan, niin voi olla että valot toimii ja ovet aukeaa...

Vierailija
4/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37, huoltoyhtiö on tietoinen että käyn, he ovat itse järkänneet tuon saunatilan mulle käyttöön. Ovi on auki mulle, mutta valoja eivät vaan jostain syystä saa toimimaan. Kytkimiä ei meidän tavallisten kuolevaisten ulottuvilla ole.

T. Ap

Vierailija
5/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta kahteenkin kertaan. Kerrostalossa se oli helppoa. Kun pääsi kuitenkin sinne taloyhtiön vessaan ja suihkuun. Rivitalossa sellaisia ei ollut, joten suihkussa piti käydä uimahallissa tai työpaikalla. Tosin rivitalossa oli vessa ja kylppäri erikseen, joten vessan laittoivat hyvin nopeasti siihen kuntoon, että pöntöllä sai käydä.

Nuo oli taloyhtiön remppoja ja kestivät viikko- ja kuukausikaupalla. Sä pääset luultavasti lyhyemmällä ajalla, kun vain sun asunto korjataan eikä montaa samaan aikaan. Siihen suihkuttomuuteen tottui aika pian. Ärsyttäbämpää oli lopulta se koneiden jatkuva humina ja sotku eteisessä, sekä se, että remonttimiehiä tuli ja meni milloin sattui. Mutta asumaan pystyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä