Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palsta-asperger hoitaakin kissoja

Vierailija
23.09.2013 |

oon se palsta-asperger joka ei teidän mielestänne sais hoitaa vauvoja, jonkun mielestä en eläintäkään. mutta mullapas sitä onkin kolme kissaa joita hoidan ja hyvin on mennyt eikä kukaan oo niistä eläinsuojeluilmoituksiakaan tehnyt. eikö ookin ihme kun on sujunu kissojen hoito noin hyvin vaikka sanotte että ette antas mulle kun ehkä omenan tai pehmolelun ja ette antas minun hoitoon rottaakaan? silti mie asun yksin kissojen kanssa ja hoidan ne ja on tyytyväisiä.

mitäs tähän sanotte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 13:26"]

Laitoin susta just eläinsuojeluilmon. Ei noin pakkomielteinen ja harhainen saa olla eläinten kanssa yksin.

[/quote]

jaahas. kun nää on ollu mulla jo kauan ja hyvin on mennyt ja nää on tyytyväisiä. sulla on vikaa omassa päässäs. kukaan joka minut tuntee, ei omaiset, ei tutut, ei kaverit eikä ees terveydenhuoltohenkilökunta oo huolissaan siitä kun mulla on nää kissat. ja näitten kanssa on menny hyvin ja nää tulee myös viereen nukkumaan ja on ilosia ja vanhemmatkin kehuu mitenkä mie hyvin hoidan näitä. niin oot kyllä idiootti jos oot menny sen ilmon tekemään

Vierailija
22/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten kanssa ei sa olla yksin jos:

rääkkää eläimiä

ei huolehdi niistä

jos on selkeää näyttöä eläinten huonosta kunnosta tai hoitamattomuudesta.

ja jos joku ei voi hoitaa eläimiä niin sen kyllä huomaa lähiomaisetkin eikä semmoselle lähiomaisetkaan uskalla antaa eläintä. esim äitini on terveydenhuollon ammattihenkilö ja hän rakastaa myös kissoja yli kaiken ja silti hän luottaa minuun eläintenhoitajana ja on antanut aina sillointällöin omankin kissansa minun hoidettavaksi.

oikeessa on nuo nro 2 joka on kommentoinu tähän, että teillä jotka täällä kirjoittelette, on mielenterveys sekaisin. menkää hoitoon ennen kun hakkeroin asiattomien kommentoijien ip-osoitteet ja ilmoitan kyseisistä henkilöistä paikallisille viranomaisille niin joudutte PAKKOHOITOON. Sen verran teistä sanon asiaa että kohta ne pakkohoidonkin kriteerit täytyy. lopettakaa hyvän sään aikaan ennen ku löydätte itsenne pakkohoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään tiedä minun tarkkaa kotiosoitettani, joten viranomaiset eivät reagoi ilmoosi. kun näille eläimille ei oo tapahtunu mitään pahaa eikä tapahdu. pikkukisukin on niin terve ja pirteä ja tyytyväinen. eli sairasta tehdä turhia ilmotuksia ihmisistä jotka pitää eläimistään oikeesti hyvää huolta!

Vierailija
24/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs nyt yhtään tiedä, mihin Vauvalla aikaisemmin olleeseen keskusteluun (tai siis kinaan :D) tämä postaus viittaa, mutta sen verran voisin osittain OT tähän kommentoida, etten ymmärrä, miksi ihmisten pitäisi pelätä aspergereita tai luulla, etteivät he voi huolehtia toisista ihmisistä tai eläimistä? Aspergereilla ei ole ymmärryksen kanssa ongelmaa (vrt. ei kehitysvamma) eivätkä he ole aggressiivisia sen useammin kuin ns. normaalitkaan ihmiset. Onkohan joku nyt sekoittanut aspergerin johonkin ihan muuhun (neurologiseen) poikkeavuuteen?

Vierailija
25/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tää viittaa siihen, kun täällä mulle haukuttiin että en voi hoitaa vauvoja kun oon niin seko. vaikka kyllä oon hoitanu tuttujen ihmisten kanssa vauvoja yhdessä tai yksinkin jopa ja hyvin on menny. minulla on myös koko ikäni ollu lemmikkieläimiä ja tällä hetkellä kolme kissaa joista vanhin on minulla ollut jo vuodesta 2010 ja tyytyväisenä ja hyväkuntoisena pysynyt. Diagnoosi ei kerro kaikkea ihmisestä. nämäkin mitkä täällä mulle kommentoivat, tietävät ainoastaan diagnoosini, mutta ihmisenä eivät muuten minua tunne ollenkaan eivätkä ole koskaan minua tavanneet livenä. no, eläinsuojeluilmon suhteen ei oo hätää, he eivät tiiä osoitettani, mut ihme hyypiöitä.

asun yksin ja jos olisin tosiaan sitä tasoa, että mulle vois antaa korkeintaan omenan tai pehmolelun niin en asus yksin vaan autettua asumista tarjoavassa kehitysvammaisten pienryhmäkodissa. Nämä henkilöt on sekoittaneet asperger-henkilöt joko psykopaatteihin tai sitten kehitysvammaisiin autisteihin. kehitysvammainen autisti ei hoida lapsia eikä eläimiä. mutta ei myöskään asu yksin eikä kirjoita nettiin koska ei osaa edes puhua, saati sitten edes kirjoittaakaan.

Vierailija
26/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Asperger-henkilöt on joku täällä sekoittanut kehitysvammaisiin autisteihin eli n.s kannerin autistiin. Sellainen hoitamassa vauvaa tai edes eläintä olisi minunkin mielestäni aika utopistinen ja kauhistuttava ajatus. Kannerin autisti ei asu yksin vaan pienryhmäkodissa jossa ympärivuorokautinen valvonta. Kannerin autistilla on myös edunvalvoja ja usein voimakas lääkitys ja tiukasti strukturoitu elämä. käyvät päivätoiminnassa ja rutiinit toistuu niillä sen lisäksi myös vapaa-ajalla. usein saattavat olla aggressiivisia jos rutiinit muuttuua tai pelätä kuollakseen jos on uusi asia tai tilanne. Monesti eivät osaa puhua kuin muutamia sanoja ja kontaktia ottavat nappaamalla toista ihmistä nenästä kiinni. monesti myös eivät erota mikä on omaa ja mikä jonkun toisen ja nappaavat esim hampurilaisen toisen kädestä yms. Silloin jos kannerin autisti haluaa vaikka hoitaa jotakin koiraa, on oltava tarkkana ja valvottava tilannetta, koska henkilö voi vaikka viedä sen koiran muuten. kun ei ole kykyä erottaa omaa ja toisen omaa eikä soveltaa näitä asioita.

Minua ei voi verrata tuollaisiin ja mulle on asiantuntijakin niin sanonu että oon kaukana tuosta. se mikä mulla on hankalaa, on ehkä ihan normaalin toimintakyvyn omaaville ihmisille tyypillisiä esim ihmissuhdevaikeuksia tai muita sellaisia, mutta ei tuota kanner-tasoista autistisuutta.

Se, mihin minun tilan joku täällä sotki, niin sillä tilalla on nimikin ja se on kannerin autisti/kehityvammainen autisti.

Vierailija
27/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka väitti tehneensä ilmoituksen, halus tahallaan vaan kiusata. ei se oikeesti oo tehny mitään ilmoa eikä sitä otettas todesta kun ei oo mitään näyttöä siitä et näitä elukoita huonosti hoidettas tai kiusattas yms. tyytyväisiä ja hyväkuntosia elukoita joitten hoidossa tarvittaessa äiti ja iskä auttaa. ei vanhemmat antas minun eläimiä pitää jos en vois yksin olla eläimen kanssa. äitivieläpä terveydenhuollon ammatissa olevakin niin miksi hän ei sitä tietäs voinko vai enkö voi eläimiä pitää?

Vierailija
28/28 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt oikeasti olla! Mitä väliä jos joku on joskus sanonut jotain tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme