Olin 15 vuotta nuoremman miehen kanssa..
En tiedä, miten siinä noin kävi. Olen 39, mies 24. Yhden illan juttu tietenkin, mutta se nuori mies oli ihana. Olen aina sanonut, että en pidä nuorista miehistä, mutta elämä on yllätyksiä täynnä.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:50"]
Kysytään tapahtuma toisinpåin.
ap, saiko mies kunnon kyytiä vai oliko tuo pelkästään sinun itsetunnon kohotusta?
[/quote] Naisille seksi on aina itsetunnon kohotusta. Miehellekin tavallaan, mutta aivan eri tavalla. Miehellä on seksissä avuton ja kurja olo, koska naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta. Miehen pitää vain tyydyttää itsensä naiseen ja toivoa että sohii samalla oikeisiin kohtiin. Mies ei saa olla hellyyttävä seksiobjekti, vaan miehen pitää olla valpas toimija.
en osaa sanoa, saiko 'kunnon kyytiä', en ole mikään villikissa kyllä. mun mielestä oli sellaista aika hellää, mutta suhteellisen intohimoista seksiä. paljon pussailua ja muuta ensin. ehkä jopa vähän harmittaa, että mentii loppuun asti, se muu toiminta oli niin kivaa. siinä ero vanhempiin miehiin, nuoremmat jaksaa vielä innostua suutelemisesta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 09:51"]
En tiedä, miten siinä noin kävi. Olen 39, mies 24. Yhden illan juttu tietenkin, mutta se nuori mies oli ihana. Olen aina sanonut, että en pidä nuorista miehistä, mutta elämä on yllätyksiä täynnä.
[/quote]
Nojaa. Minä olen naimisissa itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja hänkin on kyllä ihana.
Kysytään tapahtuma toisinpåin.
ap, saiko mies kunnon kyytiä vai oliko tuo pelkästään sinun itsetunnon kohotusta?