Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 15 vuotta nuoremman miehen kanssa..

Vierailija
23.09.2013 |

En tiedä, miten siinä noin kävi. Olen 39, mies 24. Yhden illan juttu tietenkin, mutta se nuori mies oli ihana. Olen aina sanonut, että en pidä nuorista miehistä, mutta elämä on yllätyksiä täynnä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus.

Vierailija
2/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miksi haukotus? olen vähän ehkä shokissa, kun se mies oli niin nuori ja toisaalta harmissani, kun tiedän, että se oli tossa ikäeron vuoksi ja kuitenkin mies oli niin ihana.

onko tämä nyt todella tuomittavaa ja olenko kauhea ihminen, kertokaa rehellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, mitä tuomittavaa tuossa olisi? Ja mitä ihmeellistä?

Itse olen 40 v. ja jos haluaisin, kyllä tuon ikäistä saisi.

Mua vaan oikeasti kiinnostaa kaikella tavoin kypsemmät miehet...ovat komeampiakin mielestäni. Ikä vaan komistaa miestä...

Vierailija
4/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuomittavaa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Siksi haukotus. Ei jaksa näitä joka suunnasta tursuavia "puumana on niin ihanaa" kirjoituksia. Hienoa, että sinulla oli ihana yhdenyön juttu, mutta miksi sen pitäisi ketään kiinnostaa naitko naapurin 60:stä Peraa vai jotain naapurikylän juuri 18v täyttänyttä jullia. Yhdenyön juttu on yhdenyön juttu.

Vierailija
5/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en just halua olla mikään puuma! ahdistaa ajatuskin, että mies miettii olleensa jonkun villin puuman kanssa. ennen kuin lähdin ulos vielä tiukkana vähän nuoremmista miehistä pitävälle ystävälleni selitin, että nuoret miehet ei ole mun juttu ollenkaan. 

kun se mies lähti aamulla, oli just sellainen olo, että olen kauhea vanha puuma.

Vierailija
6/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16v nuoremman kanssa. Luuli mua ikäisekseen tai korkeintaan pari vuotta vanhemmaksi. Ei se sitten kuitenkaan lopulta haitannut kuin kerroin ikäni. Kaverini oli kyllä vähän järkyttynyt kun sen poitsun mukaan läksin, yli 20 oli kuitenkin joten mitäs siitä.

Vierailija
7/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen seurustellut 16 v nuoremman miesystäväni kanssa 6 v.

Emme ikäeroa ihmeemmin missään toitottele, ja aika harva tietää että se on noin suuri.

Pitävät minua vain muutaman vuoden vanhempana. Myös mies alunperin luuli, että olen vain pari vuotta häntä vanhempi.

En pidä itseäni puumana. En jahtaa nuorempia miehiä. Nyt vaan sattui käymään näin.

So what?

Vierailija
8/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitaliako odotat?

Vierailija
9/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta oliko nuori ori jäntevä ja innokas? montako varvia veditte?

Vierailija
10/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos noista omista kokemuksista teiltä, joilla on nuorempi mies. helpottaa ajatella tässä muutenkin yhden yön -morkkiksessa, että ehkä miehelle oli sama kuinka vanha olen ja piti mua vaan viehättävänä yleisesti.

oli kiinnostava kokemus olla kokeneemman roolissa, voisin kyllä tehdä uudestaankin saman.

Vierailija
11/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt kun avaudun, mutta oli se nuoruus jotenkin ihanaa ja se mies oli todella komea. viimeksi tapailin mua 15 vuotta vanhempaa, joten ilmeisesti on nyt joku laidasta laitaan vaihe menossa. se vanhempi mies oli jotenkin kyyninen ja paatunut. aiemmin olen ollut vain samanikäisten kanssa, ilman, että olisin tietoisesti miettinyt koko asiaa.

Vierailija
12/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa. Haluaisitko tavata uudestaan?

Vierailija
13/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millaista se oli nuoremman kanssa!

Vierailija
14/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silti ihmettelen, miten jollain nuorella kollilla edes seisoo näiden... noh, kypsempien rouvien kanssa.

Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin kyllähän se ikä vartalossa jo tuossa ap:nkin iässä näkyy vaikka kuinka pitäisi itsestään huolta.

Jos poika on koskaan saanut oman ikäistään naista, luulisi hypyn nelikymppiseen olevan melkoinen järkytys?

Vierailija
15/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten nuorilla miehillä seisoo näiden alle 3-kymppisten läskiporsaiden edessä.  Noin nuoria ja täysin tärveltyneitä.

Vierailija
16/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuunkin on ihastunut 15 vuotta nuorempi nainen. Tai no itse asiassa 16v.

-Mies 28v-

Vierailija
17/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "tuntui" nuorelta mieheltä, iho siis ja oli jotenkin viaton ja kiltti. sanoin sille, että ikäero häiritsee mua, mutta se oli sitä mieltä, että mitä väliä. vietin sen kanssa aikaa muuten ensin, juteltiin baarissa ja se oli todella kiva. joo haluaisin tavata uudestaan, mutta mies lähti ja sanoi vaan, että ehkä nähdään vielä joskus. ei siis vaihdettu numeroita. tietää mun nimen kyllä, jos haluaisi, voisi fb:stä etsiä. voisin ryhtyä sen kanssa johonkin pieneen juttuun anytime, mitään vakavaa en noin nuorelta odottaisi.

Vierailija
18/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:43"]

-Mies 28v-

[/quote]

no kerro, mitä asiasta ajattelet? onko jotain tapahtunut?

Vierailija
19/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:43"]

-Mies 28v-

[/quote]

no kerro, mitä asiasta ajattelet? onko jotain tapahtunut?

[/quote] En mitään, koska en usko että tapaamme kuitenkaan. Aika merkityksetön juttu.

Vierailija
20/24 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit siis 24-vuotiasta nuorta seksuaalisesti hyväkseen. Tuon ikäinen ei välttämättä osaa käsitellä seksuaalisia kokemuksia samalla tavalla kuin aikuinen. Häntä voi siis kaduttaa vanhempana, kun kyky käsitellä asioita on kehittynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi