Millainen paikka on Ylläs lasketella?
On ajateltu Kolaria, kun tykätään kesällä kalastaa ja talvella lasketella sekä tykätään poimia marjoja. Mies on sellaisessa hommassa, jollainen onnistuisi työ missä vain ja minulla on aiempaa kokemusta yrittäjyydestä kotona, kaipasin vain ihmisiä ympärille, mutta nykyään kaipaankin enemmän luonnonrauhaa. Lapset on aikuisia. Ei pelätä hyttysiä.
Nykyinen asuinkaupunkin on turvaton ja pahemmaksi muuttuu, lisäksi mulla työt voi loppua, kun työnantaja jää eläkkeelle 2022 - aikoi jäädä jo, mutta ei malttanutkaan, mutta jää tuossa vaiheessa kun lapsenlapsi menee kouluun ja puoliso jää. Jos joku iso firma ostaa, niin äkkiäpä sieltä saa lähteä vaikka kuuluisikin kauppaan. Voisin lopettaa jo tämän vuoden lopussa, olen jo aloitellut sitä toista työtä valmistelemaan.
Kommentit (8)
Kai se parempi on kuin koronalinko Levi.
Tällä hetkellä aika huono kun ei siellä ole lunta.
Toisaalta parempi ku pari kuukautta sitten kun ei siellä enään oo hyttysiä
Aika pitkät js loivat ja helpot rinteet
Kiva on
Vierailija kirjoitti:
Sääarka
muuten hyvä
Joo niin on. Liikaa kun sataa niin voi sulaa ja kovalla tuulella voi lentää pois
Kyllä Ylläs on Suomen paras! Ihan ehottomasti. Olen itse perheeni kanssa kiertänyt melkein kaikki Suomen laskettelupaikat. Ollaan käyty marjassa. Hyviä kalapaikkoja myös.
Ehdottomasti suosittelen kolaria ja yllästä. Levi ei omaan mieleen ole.
Rinteiden lukumäärällä, korkeuserolla ja rinnekilometreillä mitattuna Ylläs on Suomen suurin hiihtokeskus!!! Ihan mieletön paikka. Itse suuntaan aina ylläkselle. Siellä on myös Suomen pisimmät rinteet.
Suomen paras.