Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kodissa hälytyslaitteet?

Vierailija
23.09.2013 |

Meillä on ollut useamman vuoden. Laitoimme ne kun kylällä hiippaili liian usein outoa porukkaa. Hälytyksiin on kytketty myös palovaroittimet. Muutama väärä hälytys on vahingossa tullut ovissa ja kerran mies onnistui saamaan autotallissa puuhaillessaan palovaroittimet vonkumaan, muuten hälytyksiä ei ole tullut. Päivisin ja öisin sen kyllä aktivoimme. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä hälyttimiä. Teen töitä kotona ja liikun täysin epäsäännöllisesti, kyttäämällä ei voi päätellä milloin talo on yleensä tyhjä. Lisäksi usein on toinen automme pihassa vaikkei oltaisi kotona. Ulko-ovemme on suoraan kadulle ja pyörätielle päin, aika kylmähermoinen rosvon pitää olla jos on pokkaa siinä puuhastella. Liiketunnistimilla syttyvät valot on pihassa. Ja on meillä koirakin. 

Vierailija
22/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hommattiin hälytin, kun mies reissasi työn takia paljon ja minä olin pienen lapsen kanssa kahdestaan kotona. Toi mukavasti turvallisuuden tunnetta, kun tiesi, että saa aika nopeasti apua paikalle, jos joku yrittää yöllä sisälle. Yhtenä uuden vuoden yönä sählättiin jotain ovien kanssa ja puhelimet oli tietenkin sisällä. Ei kulunut montaa minuuttia kun vartiointiliikkeen auto oli pihassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaista tuo on? Mitä asennus maksoi teillä ja paljonko maksaa kuukaudessa? Asunnon koko ja kaupunki? Kiitos! :)

Vierailija
24/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytin löytyy, mukava matkustella kun tietää että kukaan ei mene taloomme sillä aikaa.

Yöllä taas kun olen kotona en pelkää ketään. Saa yrittää tulla ovesta sisään... :)

Vierailija
25/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa alle 100 neliön kämpässä ison koiran kanssa. En tarvitsisi hälyttimiä, kun taloyhtiössä on tuplasti isompia kämppiä, joihin ensimmäisenä kannattaisi varkaiden suunnata, mutta hälytinjärjestelmä oli valmiina edellisten asukkaiden jäljiltä. Kun pidin sen "säästin" n. 500 € asennuksen, nyt maksan kuukausimaksua reilu 30 € kuussa. Käytän hälytystä vain lomilla, monta kertaa on pitänyt lopettaa, mutten ole saanut aikaiseksi. Välillä vartiointi on ajatuksena ihan kivakin, luo turvaa, jos vaikka estäisikin varkauksia. Naapurustossa ei ole ollut murtoja tietääkseni vuosiin, siksikin tuntuu välillä turhalta. Tosin olen kuullut paljon tarinoita, ettei vartija koskaan ehdi alle puolen tunnin hälytyksestä paikalle, toteaa sitten vain vahingot jälkikäteen. Tiedä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi