syntymättömät lapset
Oletko sinä lapsivastainen ihminen koskaan ajatellut mitä
lapsestasi olisi tullut?
Kenties uuden ajan luova nero? Keksijä?
Ihminen joka olisi halunnut tänne elämään mutta ei päässyt
oman tulevan vanhempansa itsekeskeisen ajattelutavan takia.
Kommentit (12)
Syntymätön lapsi on järjetön sanapari. Lapsi on syntynyt, syntymätön ei.
Toivottavasti kukaan ei käytä aikaansa murehtien tällaisia. Niissä jo syntyneissäkin on murhetta kerrakseen.
Onko ap aloittanut seksielämän heti kuukautisten alettua?
Kuinkahan monta syntymätöntä lasta ap:llakin siis on :(
Sarjamurhaaja, sydämetön poliitikko, naisia huonosti kohteleva mies.
Meitä on 7 miljardia! Eiköhän lapsettomuus ole hienointa mitä Äiti Maalle voi antaa.
Tyypillinen av. Heti aletaan puhua täyttä soopaa ja täysin asian ohi, kun ei osata vastata.
Miksi lapseton olisi lapsivastainen? Mun tuntemat lapsettomat on nimenomaan niitä, jotka kokevat että eivät osaisi olla riittävän hyviä vanhempia ja siksi ovat jättäneet lapset tekemättä. Eli ihan päinvastoin.
Oletko sinä lapsivastainen ihminen koskaan ajatellut mitä lapsestasi olisi tullut? = Olen.
Kenties uuden ajan luova nero? Keksijä? = Luultavasti joku maailmaa elämällään saastuttava, turha av-mamma jonka elämän suurin tarkoitus on (syntymättömät) lapset
joka olisi halunnut tänne elämään mutta ei päässyt = Mistä tiedät että se olisi halunnut syntyä tänne?
Ei kukaan voi haluta mitään, jos ei ole olemassa.
Minä olen lapsivastainen juuri siksi, että olen nähnyt, mitä lapsistani on tullut.
Miten jokin, jota ei ole olemassa, voisi omata tahdon tulla olevaiseksi?
Aivan absurdi väite.
Ja en mä ole lapsivastainen, kaukana siitä. Ei se, että ei halua omia lapsia tarkoita sitä, että ei pitäisi lapsista.
Noh, provo-aloitushan tää taas olikin, mutta tulipahan vastattua =D
JA syntyneistä moni toivoo ettei olisi ikinä syntynytkään.
Osa tappaa itseään, osalla se jää yritykseksi ja toiset eivät edes yritä, kiroavat vain mielessään syntymäänsä ja toivovat että jäisivät auton alle.
Kuule, kyllä näitä pikku "neroja" ja "tulevaisuuden lupauksia" on maapallo jo täynnä...