Miksi nuorimies menee metsään repun ja lapion kanssa pimeällä klo 21 jälkeen? (Jyväskylä)
Tulin just lenkiltä koirani kanssa Ladun majan metsästä... Vastaan tuli nuori poika, jolla oli reppu selässä ja pistolapio mukana. Oli jo hämärää ja lähes pimeää. Mitä hän aikoi? Toivottavasti ei kaivele hautapaikkaa kaverilleen...
Kommentit (40)
Minä kerran menin lapion ja repun kanssa metsään iltapimeällä. Repussa oli kuollut lemmikkikanini. Halusin rauhassa haudata eläinystäväni.
Lemmikkimarsunsa kuoli. Meni kaivamaan hautaa ja ihmetteli kun kaikenmaailman mammat tuijotti.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Täällä on hyviä ehdotuksia! Ehkä kaveri oli repussa tai onkimadot mielessä...
Ihan huvikseen aloitin tämän ketjun, kun jäi mietityttämään nuori poika, joka katosi metsään... Tätivaistot heräsivät.
Ap
Ei sentään kielioppivaistot.
Mun mieheni hautasi yksi ilta pihallamme kuolleen rusakon lähimetsään.
Jyväskylässähän katosi jokin aika sitten nuorimies. Muistaakseni Kortepohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässähän katosi jokin aika sitten nuorimies. Muistaakseni Kortepohjasta.
Josko niitä kappaleita alkaa pikkuhiljaa sitten löytymään.
No oikeasti pelkään itsekin täällä nykyään kaduilla ja jo päiväsaikaankin välillä:/ Outoja hiippareita liikkuu ja välillä seuraileekin ja osa heittää ihmeellisiä juttujakin, jos erehtyy pysähtymään kuuntelemaan, kun kuvittelee sen olevan jotain neuvoja vailla kun pysäyttää.
Viime vklp päivällä joku keski-ikäinen eukkko yht'äkkiä mm.kyseli ja kannusti kokeilemaan se**ivälineitä:o Olin ihan wtf vähän aikaa. Noh toivotin jälkeenpäin mielessäni sen riivatun ihmisparan sinne mistä on tullutkin. Tänä vuonna noita seqopäitä on täälläkin päin jotenkin enemmältikin riittänyt.
Tietääkö joku muuten niistä Peukkulan alueen vandaaleista ja pelottelevatko mm. ohikulkijoita miten niistä autioista rakennuksista jotka ovat töhrineetkin? Näin itse yksi vklp kummia siellä päin enkä tiedä vieläkään näinkö omiani vai oliko siinä jotain ilkivaltaa oikeasti tehty...en mene siitä enää enkä varsinkaan pimeällä kyllä. Jotain nistiporukoita vai ne töhrijät? Ketuttaa, kun aiemmin kivalta tuntunut "pieni,suuri" kaupunki muuttunut pelottavaksi liikkua oikeasti:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on se tyyppi kun sai porttikiellon sinne kuntosalille ja häntä kehotettiin metsään lapioimaan niinku treenin takia. Daa.
Lmao. Ne jotka näki sen (jo poistetun) ketjun ymmärtävät.
Vitsit se oli hyvä ketju. Sain päivän parhaat naurut taas 😂 Av:laisista löytyy koomikon aineksia. ...mut mikään ei ketju ei päihitä mun ultimate ykkös suosikkia: Heitin öljyä järveen-ketjua 🔥 (jos kukaan muu enää muistakaan koko ketjua 😄).
Hautaa etulokasuojaan törmänneen kissansa vanhalle intiaanien hautausmaalle
Vierailija kirjoitti:
jos vaikka kaivaakin kaverilleen leposijaa, oli vaikka kissavainaa repussa.
Niin minullekin tuli mieleen, kissansa tai pikkukoiransa kuollout ja menee hautaamaan. Toisaalta voi hän hakeakin jotakin, esim. itse kerään kanervia tähän aikaan.
Urheilemaan, kun sai porttikiellon kuntosalille.