Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuon hemmetin pesuaineen hajun saa villaviltistä?

Vierailija
22.09.2013 |

Pitääkö vain pestä, pestä ja pestä? Ihan karmee löyhkä. Laitoin villaohjelmalle, villanpesuaineen mukaan soodaa ja huuhteluun etikkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tuulettamalla pari päivää, pesemällä uudelleen soodalla ja huuhteluun etikkaa. Sitten ulos kuivumaan. Tätä toistin kaksi tai kolme kertaa ja sitten lähti. Toimii myös trikoovaatteille.

Vierailija
2/5 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo, panen huomenna tuulettumaan. Tänään vaan oli sen verran sateinen päivä, etten viitsinyt laittaa ulos kuivumaan.

Tein aivan mahtavia löytöjä kirppikseltä, mutta ne ovat toinen toistaan kamalamman hajuisia!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat hajun pois! Villan pitäisi olla kaikkein helpoin puhdistua hajusteista, kunhan sen antaa olla tarpeeksi pitkään ulkona pesujen välissä. Liikaa ei varmasti voi tuuletella. :-)

Vierailija
4/5 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan heti aamulla ulos. Ei haittaa, jos kastuukin välillä, ei oo mikään kiire saada sitä käyttöön.

Mulla on tuolla vielä löytöjä odottamassa pesua, mm. talvitakki - saa nähdä, saanko siitä hajua lähtemään!

Ap

Vierailija
5/5 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodassa ja vedessä liottaminen yön yli, sitten koneessa pesu ilman aineita ja etikka huuhteluveteen.

Ulos kuivumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme