Miten pukeutuisit näiden töiden työhaastatteluihin?
1.siivooja
2.rakennustyöntekijä
3.tarjoilija
4.sihteeri
5.varastotyöntekijä
6.ruokakaupan myyjä
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:07"]
Mitä neuvoisitte pukemaan kahvilaan työhaastatteluun, kyseessä parikymppinen tyttö ?:) Näin ot, toivottavasti ap ei pahastu :)
[/quote]
Riippuen vähän paikasta ja omasta tyylistäsi. Mutta sanoisin että tummat farkut ja (kauluspaitatyyppinen) paitapusero ja matalat korkkarit.
[/quote]
Käykö siistit tennarit? Korkkarit ei ole yhtään mun tyyliä, joten tuntuisi hassulta laittaa sellaiset jalkaan.
Ja tietysti itse työssä niitä voin käyttää, jos tarvitsee.
Aika lailla sen mukaan, millainen paikka on. Esim. kahviloitakin on tosi monenlaisia. Joka tapauksessa kannattaa pukeutua vaatteisiin, joissa tuntee olevansa oma itsensä. Siistit farkut ja siisti paitapusero/tunika/mikä vaan asiallinen yläosa käy useimpiin. Asiallinen=ei mikään paljastava toppi tai tosi kireä paita, eikä tietty vanha virttynyt t-paita, eikä paidassa lue mitään 'hassua'.
Varasto/siivous/raksahommiin laittaisin astetta rennommat, ettei näytä miltään hienostelijalta. Jos taas tietäisin firman olevan kovin tiptop-tyyppinen (jos olisi pakko hakea sellaiseen!), laittaisin tyyliin siisteimmän paitapuseron ja paremmat kengät. Muuten normivaatteet, kunhan ei kulahtaneimmasta päästä ja vähän katsottu, että sopii yhteen.
1.siivooja
2.rakennustyöntekijä
3.tarjoilija
4.sihteeri
5.varastotyöntekijä
6.ruokakaupan myyjä
Farkut ja kiva paita, siistit vaatteet, mutta ei mitään liian hienoa. Oon ollut siivoustyön haastattelussa sellaisessa asussa.