Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletatko, että yövieraat tuovat omat petivaatteensa tai pyyhkeensä?

Vierailija
22.09.2013 |

Gallup

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja niin teen itsekin kun menen kylään yön yli kestävälle vierailulle

Vierailija
2/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Minua pikkulapsiperheen (=paljon pyykkiä) äitinä vähän rasittaa autolla tulevat (=helppo kantaa ) vieraat, jotka eivät tuo omiaan.

Vierailija
5/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökille kyllä, kotiin ei.

Vierailija
7/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä on lakanoita ja pyyhkeitä vieraille. Jos meidän lakanat ei kelpaa, niin sitten menevät hotelliin. Pitäisin omituisena omia lakanoita ja eväitä matkassa kantavia vieraita

Vierailija
8/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä!

Vierailija
9/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Miksi vieraiden pitäisi rahdata mukanaan jotain lakanoita (varsinkin kun mun vieraat tulevat aina julkisilla kulkuvälineillä). Mulla on kotona ihan semmoinen ihme kuin automaattipesukone, joka pesaisee lakana- ja pyyhepyykin ilman että mun tarvitsee sormiani kastella.

Vierailija
10/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ei niiden pesemiseen kauheaa vaivaa mene.

Vierailija
11/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ei niiden pesemiseen kauheaa vaivaa mene.

Vierailija
12/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta voidaan sopia ennen vierailua. On selvää, että junalla kulkevat pitkämatkavieraat eivät tuo painavia lakanoita mukanaan. Mutta oven eteen autoileva suurperhe jo ihan oma-aloitteisestikin tarjoutuu tuomaan kaiken tullessaan. Tärkeintähän on saada mukavia vieraita eikä etsiä virheitä heidän tekemisistään, vai mitä? Ajatuksia kukaan ei osaa tietääkseni lukea (viittaan tuohon kommentoijaan, joka valitti etteivät autoilevat vieraat tuo lakanoita ym.)

Vierailija
13/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä toisivat omansa?? Pitäskö niiden tuoda oma sohvasänkynsäkin mukanaan sitten...

Vierailija
14/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmat kun kävivät meillä,olivat pari-kolme yötä. Eivät halunneet lakanoita ollenkaan,ettei tule turhaa pyykkiä. Voi,mikä logiikka!

Vierailija
15/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan odota

Vierailija
16/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, mutta ilahdun jos perhe missä useampia ihmisiä ottaa petivaatteet mukaansa. Itse kysyn tuonko petivaatteet ja sovimme siitä tarkemmin ennen vierailua.

Vierailija
17/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, mutta toivoisin heidän ottavan omat lakanat mukaan. Meillä ei ole kuivausrumpua ja asumme niin vanhassa omakotitalossa, että erillistä kodinhoitohuonetta ei ole. Syksyllä ei pyykit kovin nopeasti kuiva ulkona, joten ihan oman perheen lakanapyykkien kanssa pelaaminenkin on rasittavaa. Meillä käy paljon yövieraita ja vain harvat eivät ota mukaan lakanoita. Minusta on kohteliasta, että jos tullaan isolla porukalla kylään (=perheenä) että otetaan edes omat lakanat mukaan. Viishenkinen perhekin kun paukkaa vierailulle, menee 5 pussilakanaa, 5 lakanaa, 5 tyynyliinaa ja 5 pyyhettä jos saunotaan. Siinä on hemmetinmoinen kasa ylimääräistä pyykkiä muiden pyykkien päälle. Isäntäväki kuitenkin hoitaa ruoatkin, on siivottava ennen ja jälkeen, joten ihan kohtuullista minusta on jos edes lakanapyykki olisi sitten vieraiden osuus.

Vierailija
18/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan omat lakanat ja pyyhkeet mukaan, koska en halua, että äitini ja anoppini (molemmat iäkkäitä) joutuu vuokseni pyykkäämään. Sama juttu kun menen opiskeleville lapsille kylään: miksi kuormittaa ylimääräisellä pyykkitupakäynnillä?

Vierailija
19/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, kun julkisilla kulkevat meidän yövieraat. Yleensä sanon etukäteen ettei tarvitse ottaa pyyhettäkään mukaan.

Vierailija
20/88 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petivaatteet ei. Pyyhkeet joo.

Syystä, että pyyheliinat on mielestäni henkilökohtaisia. Tietysti lainataan, jos omia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi