Mitä teette vielä tänään?
Kommentit (36)
Ajan töistä kotiin. Käyn koiran kanssa lenkillä. Käyn kaupassa. Syön. Teen ruuan huomiseksi töihin. Lämmitän vedet ja käyn pesulla. Luen kirjaa. Ja nukkuminen sitten meneekin jo seuraavan vuorokauden puolelle.
Katson kirjallisuudesta ohjelmaa, rauhoitin vanhan kirjan parissa ja ihmettelen mitä olen saanut aikaan.
Joku äksön leffa varmaaan tulee katottua. Olisi kyllä ihan kiva jos olisi joku mimmi tossa sylissä rouskuttamassa popkornia ja mielenkiiinnostakin seurata että millaisen leffan se valitsee ja millaista keskustelua se herätäää.
En mitään erikoista. Netissä varmaan
pyörin selailemassa ja kahvia juon. Syön jossain vaiheessa iltapalan vielä. Vedän lihasrelaksantin naamariin ja meen nukkuu. Huomenna sitten voisi lukea oppimateriaalia jne ja aikalailla saman kaavan toistaa mitä tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Joku äksön leffa varmaaan tulee katottua. Olisi kyllä ihan kiva jos olisi joku mimmi tossa sylissä rouskuttamassa popkornia ja mielenkiiinnostakin seurata että millaisen leffan se valitsee ja millaista keskustelua se herätäää.
Mä haluaisin katsoa vanhat Die Hard -leffat, vaikka ne on nähty miljoona kertaa.
Muutama lonkero menee ja itsetehtyä pitsaa sekä lidlin donitseja. Myöhemmin maksan laskut ja käyn saunomassa.
Katson miehen kanssa lisää Dragon Ballia, vedän sipsiä ja hoidan vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vedän kessua, ryyppään ja runkkaan. N17v
Miten niin alaikäinen voi muka olla nainen...?
Opettelen käyttämään uutta kameraa.
Panen. Jos vaimo antaa, sen kanssa. Jos ei, niin soitan fwb:lle ja painun sinne.
Syön jäätelöä (3 kaveria) ja katson Salkkareita. Hyssyttelen vauvaa joka herää jokaiseen äänähdykseen.
Makaan sohvalla, katson telkkaria ja toivun työviikosta. Ehkä keitän teetä, jos viitsin.
Olen yksin kotona niin kuin jokainen muukin ilta vuodesta. Löhöän sängyssä ja surffaan netissä.
Raskas viikko takana. Ei jaksa tehdä mitään. Kohta nukkumaan.
Tänää tziigataan ylelt 21.50 M-s romantic paras sarja ikin!
Juodaan miehen kanssa pullo viiniä, kattellaan telkkaria ja todennäköisesti puretaan viikon aikana kertyneet seksuaaliset paineet irstaan paneskelun merkeissä. Tai ainakin toivon niin...