Millaisia drinkkejä mimmit tilaa baarissa nykyään? Onko sininen enkeli vielä pop?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaat sinisen enkelin, saat sen liilana ja alat kitisee että väärä drinkki. Sitten väännät rautalangasta, parfait amour valmistetaan nykyään liilana. Sitten ne kertoo, miten naapuri baarissa sen saa sinisenä ja kerrot, että se möi sulle todennäköisesti jääkarhun ja se on jo eri drinkki. Sitten ne sanoo, että kyllä mä tiiän paremmin, sä oot ammattitaidoton ja mä tunnen sun esimiehen. Soitan sille ja saat potkut. Sitten siinä sisäisesti naurat ja kysyt, että haluatko sä nyt sen sinisen enkelin vai teenkö jääkarhun? Vai lähetkö kotiin. Tilatkaa ennemmin vaikka jotain hyvää.
Parfait Amour valmistettiin liilana jo 80-luvun alussa ja varmaan ennenkin. Lienee aina ollut?
Ymmärtääkseni on ennen ollut myös sinisenä saatavana, muttei enää aikoihin. Nyt on vaan liilaa.
Tide Pod peräreijän kautta nautittuna on nykyisin hitti teinien keskuudessa.
Mä en usein tarjoile. Silloin kun teen niin annan naisen valita. Itse otan viskiä tai kaljaa. Kotoma otan mielummin sellaista mistä ei tule krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
vieläköhän osaisivat tehdä lumikenttien kutsun
Kyllä jokaisen pitäs osata tai katsoa ohje. Harvemmin tilataan, joten ongelma voi olla, ettei ravintolassa ole ananasmehua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nostalgiaa haetaan, niin taskulämmin Pöytäviina voittaa kaiken.
Takulämmmin pöyäviina pilkillä taskumatista niin lämmittää.
Kelkka taitaa olla nykysi se mikä menee aika usein, lisäksi valkovenäläinen tai iha vaa vodka vichy limellä.
Shoteista tequila, salmari ja mustikkashot
Sininen Enkeli, niitä ekoja drinksuja mitä tuli tilattua, silloin kun aloitti baareissa käynnin. Eli ysärin alkupäässä/puolivälissä. Onkohan nykyiset baarimikot siitä ikinä kuulleetkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nostalgiaa haetaan, niin taskulämmin Pöytäviina voittaa kaiken.
Takulämmmin pöyäviina pilkillä taskumatista niin lämmittää.
Siiihen nuotiolla hillostetut ahvenet erämaassa niiin siinä ihminen tuntee olevansa elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras drinkki ostaa nuorelle naiselle jos tarkoituksena on saattaa hänet vahvaan humalaan, jotta olisi helpompi päästä pil**un päälle?
Kiltti mies28
Kossubattery tai jäksybattery! Monelle neidolle ei energiajuoma ja alko sovi yhtään ;)
Vierailija kirjoitti:
Sininen Enkeli, niitä ekoja drinksuja mitä tuli tilattua, silloin kun aloitti baareissa käynnin. Eli ysärin alkupäässä/puolivälissä. Onkohan nykyiset baarimikot siitä ikinä kuulleetkaan?
Melkeinpä joka ilta joku tilaa. Yleensä kyseessä keski-ikäinen mies, joka katsellut koko illan nuoria tyttöjä tanssilattialla (olen töissä nuorten suosimassa yökerhossa ja nämä tyttösiä katsomaan tulevat setämiehet aika yleisiä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras drinkki ostaa nuorelle naiselle jos tarkoituksena on saattaa hänet vahvaan humalaan, jotta olisi helpompi päästä pil**un päälle?
Kiltti mies28
Kossubattery tai jäksybattery! Monelle neidolle ei energiajuoma ja alko sovi yhtään ;)
Ootko monesti jouutunu ottamaan reppuselkään ja ajattelemaan että "kyllä se ilta näinkin menee"?
Vierailija kirjoitti:
Mulle maistuu aina jäävesi.
Mitä siinä on?
Vodka cuantröööö caentreau spritellä . Norsunkaataja juoma . Tai visky kahviliköörillä ja jäillä . Espanjassa lumumbaa . Rommi bacardi colalla . Tai pikasnapsu salmiakkikossu . Teguila sitruunaa suolaa nopeesti . Mustaa mörköö irkkulaista tummaa olutta se vaahto ihanaa . YouTube riverdance .... Ihanan hauskaa tanssia . Kun elämä on kurjaa Lapin kultaa ja nakkeja. Kun menee hyvin gin tonig.
Sininen enkeli on aina hyvä drinkki. Sillä saa kivasti itsevarmuutta ennen ruotsinlaivan karaokelavalle nousemista.
Jos haluaa vähän tasokkaampaa, tai jos pöydässä on jo noutopöydän kermaperunat ja lihapullat, niin Blue Nun on oivallinen viini.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies28
Kokeile Long Island Iceteetä :)
Oman äitini lempijuoma, hän on 55-vuotias. Itse en ole kokeillut, pitäisi varmaan. :D
GT. Hendricks, aina.