Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotko työsähköposteja myös lomalla

Vierailija
28.08.2020 |

Itse en koskaan lue, mutta kaveri lukee myös vapaa-ajalla työsähköposteja. Minusta jotenkin stressaavaa eikä pääse ikinä työasioista eroon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, koska ne tulevat puhelimeen. En vastaa koskaan. Auttaa minua lomalta paluussa, koska tiedän mikä odottaa ja ei tarvi käyttää ensimmäisiä päiviä

viestien lukemiseen. En saa hirveästi viestejä lomalla, enempi automaattihälyjä.

Vierailija
2/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen, koska ne tulevat puhelimeen. En vastaa koskaan. Auttaa minua lomalta paluussa, koska tiedän mikä odottaa ja ei tarvi käyttää ensimmäisiä päiviä

viestien lukemiseen. En saa hirveästi viestejä lomalla, enempi automaattihälyjä.

Jatkan vielä, että oikeastaan seuraan niitä viestejä tietääkseni, ettei niitä tule, jotta voin olla rauhassa lomalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Loma on lomaa.

Vierailija
4/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Työaika on sitä varten. Jos on iso hätä niin soittavat kyllä toimistolta.

Vierailija
5/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet omalla ajalla, kun voisit lukea ne työajalla ja saat siitä lukemisesta palkkaa?

Vierailija
6/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, koska itseäni stressaa vähemmän niiden lukeminen, kuin lukemattomuus. Lomani ei kärsi viestien lukemisesta.

Vierailija
7/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, mutta harvoin vastaan. Vastaavasti hoidan "työajalla" omia asioitani tai pidän rokulia. Pääasia, että hommat tulee hoidettua. Ei se, milloin ne hoidetaan.

Vierailija
8/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luet omalla ajalla, kun voisit lukea ne työajalla ja saat siitä lukemisesta palkkaa?

Ei minulla ainakaan ole mitään työaikaa. Vastaavasti luen toki omia viestejä niiden tullessa, vaikka työpaikalla olisikin.

Vierailija
9/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka joidenkin mieletä kai pitäsi. Mutta miten irrottautua työsä lomalla, jos pitäisi lukea ja seurata työjuttuja vapaa-ajallaan...  On helppoa kuvitella olevansa korvaamaton mutta tuskin ainakaan minä sitä olen. En kadehdi (mm.) poliittisa päättäjiä, jotka ovat enemmän ja vähemmän "tarkkailun alla"  ympäri vuoden 24h/ 7vrk. Siinä on PM. Marinilla ja muilla kestämistä, että pää pysyisi edes auttavasti kunnossa.  

Vierailija
10/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lukea, kun back-upit hoitaa hommat. Lomalainen tulee aina puhtaaseen työpöytään. 

Vierailija
11/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtehtävissä joissa vähän pakko on lukea. Nyt olen helpommassa duunissa jossa voin itse valita luenko maileja lomalla vai en. En todellakaan lue.

Vierailija
12/12 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty suhtautumaan noin työhöni. Teen itsenäistä asiantuntijatyötä ja koen olevani tekemisistäni vastuussa. Tiedän, että jos mun jutut ei loman aikana toimi, aika moni ongelmissa ja muut eivät välttämättä edes ymmärrä jonkun ongelman vakavuutta. Se että joku hoitaa sen väärin, voi aiheuttaa minulle ylimääräistä työtä palattuani. Vaikea selittää... mutta työni on enemmän kuin palkkatyötä 8-16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän