Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies eläköön sitten ilman vaatteita

Vierailija
28.08.2020 |

En enää jaksanu samaa mantraa ja valitusta kun saa raahata miehen ostamaan itselleen uusia vaatteita kirpputorilta. Milloin ei löydy, milloin ei näytä hyvältä, milloin liian pieni tai milloin liian iso. Aina löytyy jotai valitettavaa. Jotenkin vain ärsyttää miehen sokeus, nirsous ja tyhmyys kirpputoreilla. Kirpputorit ovat vaateita täynnä ja itse ollen teini-ikäisen tyttäremme kanssa ostettu lähes kaikki vaatteet kirppareilta ja löydetty paljonkin hyviä merkkituotteita halvalla. Mutta miehelle ei kirpparivaatteet lainkaan kelpaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos ostaa ihan kaupasta vaatteensa?

Vierailija
2/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen, kai hän osaa itse ostaa vaatteensa mistä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata? Kaupasta saa uutta. 

Vierailija
4/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, viimeinkin!

Vierailija
5/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelet miestä kuin pikkulasta. Anna ostaa vaatteensa kaupasta tai olla ostamatta. 

Vierailija
6/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksillä on ehkä 10% vaatteista miestenvaatteita.

Vierailija
7/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ostaa ihan itse omat vaatteensa sieltä mistä itse haluaa. Vai onko mies työtön ja holhouksenalainen ? 

Vierailija
8/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessämme käytäntö on se että vaatteet ostetaan käytettyinä ja kierätettyinä sukkia ja alushousuja lukuunottamatta. Uutta vaatetta ei kaupoista osteta.

Ap

Vierailija
9/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy sanoa, että miesten vaatteet kirppiksillä tuppaa olemaan aivan järkyttävää roskaa. 

Kirppishinnoilla saa ihan vaikka Prismastakin uusia t-paitoja. 

Vierailija
10/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessämme käytäntö on se että vaatteet ostetaan käytettyinä ja kierätettyinä sukkia ja alushousuja lukuunottamatta. Uutta vaatetta ei kaupoista osteta.

Ap

Ehei, se on sinun käytäntösi. Kai miehesi on oikeustoimikelpoinen aikuinen? 

Vierailija
11/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli siis sinun käytäntösi. Oletpa hirveä pirttihirmu. Täytyy olla provo. 

Vierailija
12/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehellä ei tällaista käytäntöä ole.

Vierailija
13/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja kuka nämä säännöt latelee. Minä nauraisin miehen pellolle, jos sanoisi etten saa ostaa uusia vaatteita kaupasta. 

Vierailija
14/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein miehelle. Ei pidä olla nirso ja liian nuuka.

Vierailija
15/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja kuka nämä säännöt latelee. Minä nauraisin miehen pellolle, jos sanoisi etten saa ostaa uusia vaatteita kaupasta. 

Pyrimme elämään mahdollisimman eettisesti, ekologisesti ja ympäristöystävällisesti. Kierrätämme, vältämme uuden ostamista, vähennämme kulutusta. Maapallo kiittää. Kirpputorit ovat täynnä hyviä vaatteita, ja lähes 95% kirppareiden valikoimasta koostuu vaatteista. Niiden joukossa on runsaasti jopa normaalisti todella kalliita merkkivaatteita jotka lähtee matkaan naurettavan pienillä hinnoilla. Vaan miehelle ei edes ne kelpaa.

Ap

Vierailija
16/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyrimme elämään mahdollisimman eettisesti, ekologisesti ja ympäristöystävällisesti. Kierrätämme, vältämme uuden ostamista, vähennämme kulutusta. Maapallo kiittää. Kirpputorit ovat täynnä hyviä vaatteita, ja lähes 95% kirppareiden valikoimasta koostuu vaatteista. Niiden joukossa on runsaasti jopa normaalisti todella kalliita merkkivaatteita jotka lähtee matkaan naurettavan pienillä hinnoilla. Vaan miehelle ei edes ne kelpaa.

Ap

Jos ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa. Ei aikuista ihmistä voi pakottaa ostamaan kirpparivaatteita vai elättekö täysin sinun tuloilla ja sen takia yrität painostaa? 

Vierailija
17/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

plääplääplää

Vierailija
18/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata? Kaupasta saa uutta. 

Jokainen kaupasta ostettu uusi käyttämätön vaate tuhoaa palan maapalloa.

Ap

Vierailija
19/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtis kirpputoreilta lumppuja etsimään.

Vierailija
20/52 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miesten valikoimat kirpputoreilla on todella huonot. Ehkä kierrätyskeskuksesta, Kontti-kirppikseltä Fidasta, Pelastusarmeijasta tai UFFilta voisi löytyä jotain päällepantavaa myös miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi